به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

حضور تعدادی از بازیکنان در ریکاوری بعد از بازی مقابل خراناداتمرینات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ (۱۶:۲۴) (۴۳۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


چند تن از آبی و اناری پوشان صبح امروز در کمپ تیتو ویلانووا حاضر شدند تا خود را برای مصاف بعدی بارسلونا مقابل ویارئال آماده کنند. در این خبر بیشتر در این خصوص خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

ظاهراً قرار نیست هیچ اقدامی در خصوص نمایش تحقیر آمیز دیشب تیم والورده مقابل شاگردان دیگو مارتینز تازه صعود کرده صورت گیرد و هیچ کس قصد انجام هیچ اقدام انقلابی‌ای ندارد کما اینکه برخی بازیکنان تصمیم گرفتند امروز در کنار سرمربی محبوبشان بایستند و او را در غم این شکست باورناپذیر تنها نگذارند!

بعد از شکست ۲-۰ در نئوو لوس کارمنس در برابر خرانادا، بارسلونا تمرکز خود را روی بازی بعدی گذاشته تا مجدداً به روند پیروزی‌های خود - البته تنها در بازی‌های خانگی - ادامه دهند. اغلب بازیکنانی که در باخت دیشب تیم سهمی نداشتند امروز صبح در کمپ تمرینی تیتو ویلانووا گرد هم آمدند تا تمرینات خود را از سر بگیرند و بازیکنان حاضر بازی نیز به ریکاوری پرداختند. سرخی پویگ، گویلم، چومی، ریکی پویگ و کارلس پرز از بارسا ب و همچنین آنسو فاتی از تیم زیر ۱۹ سال در این تمرینات حضور داشتند.

تمرین بعدی تیم دوشنبه، ساعت ۱۱:۰۰ (به وقت محلی) برگزار خواهد شد که آخرین تمرین پیش از بازی مقابل ویارئال در هفته ششم رقابت‌ها خواهد بود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Montazer_59
پاسخ به: حضور تعدادی از بازیکنان در ریکاوری بعد از بازی مقابل خرانادا
حیف اون پیراهنی که شماها میپوشینش...
حیف...


دوشنبه، ۱ مهر ۱۳۹۸ (۱۴:۰۷)
 
jamshid27
پاسخ به: حضور تعدادی از بازیکنان در ریکاوری بعد از بازی مقابل خرانادا
شرم بر همه شون به غیر از دی یانگ هیچکس حتی 10 درصد از توانایی هاش رو بروز نداد قطعا تاریخ قضاوت خوبی از شماهایی که لباس مقدس بارسلونای بزرگ رو به لجن کشیدید نخواهد داشت شرم بر شما که باعث شدین دیگه هیچ تیمی از بارسا حساب نبره...


یکشنبه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ (۱۹:۳۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۳۳ کاربر آنلاین است. (۳۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۳۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!