به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آشنایی با خرانادا، تیم تازه صعود کرده لالیگالالیگا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ (۲۲:۲۰) (۴۹۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


فردا کاتالان‌ها به خرانادا سفر خواهند کرد تا در جریان بازی‌های هفته پنجم لالیگا مقابل تیم این شهر صف آرایی کنند. در این خبر نگاه دقیق‌تری به این تیم اسپانیایی خواهیم داشت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

شهر

با جمعیتی حدود ۴۷۰ هزار نفر، این شهر زیبای آندولسی در مجاورت کوه‌های سیرا نوادا واقع شده و حدوداً یک ساعت با ماشین تا سواحل مدیترانه فاصله دارد. این شهر مقصد محبوب بسیاری از دانشجویان و گردشگران می‌باشد. مشهورترین بنای تاریخی آن نیز کاخ عربی الحمرا است.

باشگاه

باشگاه فوتبال خرانادا در سال ۱۹۳۱ تاسیس شد و مهم‌ترین دستاوردش رسیدن به فینال جام حذفی سال ۱۹۵۹ می‌باشد؛ جایی که ۴-۱ از بارسا شکست خورد. این تیم به طور کلی بین لیگ‌های دسته یک و دسته دوی اسپانیا در رفت و آمد بوده اما از دهه ۱۹۸۰ ۳ دهه را در دسته دو گذرانده است.

در سال ۲۰۱۱ خرانادا برای اولین بار بعد از ۳۵ سال به لالیگا بازگشت و تا فصل ۲۰۱۶/۱۷ در این لیگ ماندگار شد اما دو فصل بعدی را مجدداً به دسته دو سقوط کرد. در پایان فصل قبل خرانادا جواز صعود به لالیگا را دریافت کرد و فصل جاری را در کنار بارسلونا و سایر تیم‌های لالیگایی سپری خواهد کرد‌.

ورزشگاه

ورزشگاه ۱۹۳۳۶ نفری لوس کارمنس در سال ۱۹۹۵ تاسیس شد و اگر چه ورزشگاه امروزی و جدید التاسیس آن تفاوت بسیاری با نسخه قبلی آن دارد اما نامش همان است.

تیم

بازیکنان ملی: ماکسیم گونالون (فرانسه، ۸)، روبرتو سولدادو (اسپانیا، ۱۲)، اسماعیل کویباسی (ترکیه، ۲۳)، رامون عزیز (نیجریه، ۴)، آدریان راموس (کلمبیا، ۳۷)، یانگل هررا (ونزوئلا، ۱۵)، داروین ماچیس (ونزوئلا، ۱۹).

خوزه آنتونیو مارتینز از بازیکنان سابق بارسا ب است که اکنون در این تیم توپ می‌زند.

عملکرد تیم تا اینجای فصل

خرانادا بی‌تردید بهترین شروع ممکن را داشته؛ این تیم به جز شکست در تنها بازی خانگی‌اش در دربی با سویا، در سایر بازی‌ها ۲ پیروزی و ۱ تساوی کسب کرده است:

ویارئال ۴-۴ خرانادا
خرانادا ۰-۱ سویا
اسپانیول ۰-۳ خرانادا
سلتا ۰-۲ خرانادا

آمار

بارسلونا در سال ۲۰۱۴ وقتی به خرانادا سفر کردند ۱-۰ شکست خوردند اما از ۱۶ مصاف اخیر این دو تیم، بارسا ۱۵ بازی دیگر را با برد پشت سر گذاشته است.

خرانادا رکورد ۲ شکست، ۲ تساوی و ۲ برد را مقابل تیم‌عگهای ارنستو والورده دارد اما این اولین تجربه آن‌ها از مصاف با بارسای والورده خواهد بود‌

لوس کارمنس جایی‌ست که بارسا جام قهرمانی فصل ۲۰۱۵/۱۶ لالیگا را با برد ۳-۰ (به لطف هت تریک سوارز) در روز آخر مسابقات بالای سر برد. آخرین باری که بعد از این رویداد به این ورزشگاه بازگشتیم، ۴-۱ به پیروزی رسیدیم.

نظرات دیگو مارتینز، سرمربی تیم

حتی خوشبین‌ترین هواداران ما نیز فکر نمی‌کردند که تا هفته چهارم ۷ امتیاز کسب کنیم. بازی با بارسلونا مشکلی را متوجه ما نمی‌کند. خوب است که به یاد بیاوریم سپتامبر سال قبل در دسته دو بازی می‌کردیم.

تفاوت‌های بسیاری بین بارسا و خرانادا وجود دارد، ما متعلق به دو جهان کاملاً متفاوت هستیم. به نظر من پیروزی از آن ماست اگر چه از سختی‌های مصاف با یکی از بهترین تیم‌های دنیا آگاهم. باید سخت تلاش کنیم، خیلی سریع بدویم و نهایت آنچه در توان داریم را ارائه کنیم. اما ما باور داریم که هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: آشنایی با خرانادا، تیم تازه صعود کرده لالیگا
حضرت والورده فرمودن بازی آسونی نیست. کدوم بازی آخه با حضور شما آسونه؟


شنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ (۱۸:۰۷)
 
Montazer_59
پاسخ به: آشنایی با خرانادا، تیم تازه صعود کرده لالیگا
با پکیج ماورایی والورده تیم حریف را به بدبخت ترین و بد شانس ترین تیم تبدیل کنید و با خیالت راحت بازی کنید.


شنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ (۸:۲۴)
 
jamshid27
پاسخ به: آشنایی با خرانادا، تیم تازه صعود کرده لالیگا
خیلی حریف چغرو گردن کلفتی هستش اتوبوسی دفاع میکنه و سریع ضدحمله میزنه دو بازی آخرشو تو زمین حریفاش (اسپانیول و
سلتا ) برده وگلی هم نخورده .... خیلی مهمه که ازشون گل نخوریم چون تو دفاع تیمی تبحر دارن و با دوندگی و فداکاری در جریان بازی نقاط ضعف شونو پوشش میدن. اگه باهوش عمل کنیم می تونیم از کندی مدافعان شون در آفساید گیری نهایت استفاده رو ببریم. فقط امیدوارم پرس قوی و سنگینی رو از بارسا ببینیم که تنها راه بردن این تیمه و 2 دفاع وسطمون هم شلو ول و کند نباشن در غیر این صورت کارمون ساختس


شنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ (۴:۰۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۳ کاربر آنلاین است. (۲۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!