به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بازگشت دمبله به تمریناتتمرینات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ (۱۷:۱۵) (۴۸۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بعد از یک روز استراحت، امروز آبی و اناری‌ها مجدداً گرد هم آمدند تا تمرینات خود را از سر بگیرند و برای مصاف شنبه شب مقابل خرانادا آماده شوند. در این خبر از جزئیات آخرین تمرین تیم مطلع خواهید شد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بعد از تساوی ۰-۰ مقابل دورتموند، شاگردان والورده چهارشنبه را استراحت کرده و صبح امروز، پنج‌شنبه در سیوتات اسپورتیوا حاضر شدند تا عملیات آماده‌‌سازی خود برای ماموریت بعدی‌شان را آغاز کنند - سفر به خرانادا در روز شنبه و رویارویی با تیم این شهر در ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران.

خبر خوب اینکه عثمان دمبله توانست هم‌تیمی‌های خود را در بخشی از تمرینات همراهی کند. علاوه بر او ایناکی پنه، دنی مورر، آراخو، کالادو، ریکی پویگ، ساوریو و کارلس پرز از بارسا ب و آنسو فاتی از تیم زیر ۱۹ سال نیز برای حضور در این تمرین فراخوانده شدند.


پیش از این بازی، تیم عصر روز جمعه نیز یک تمرین دیگر برگزار خواهد کرد. یک ساعت قبل از تمرین هم ارنستو والورده کنفرانس مطبوعاتی خواهد داشت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Ronalmessiho
پاسخ به: بازگشت دمبله به تمرینات
حالا ببینید دو روز دیگه دوباره مصدوم میشه.
استعدادش کم نظیره ولی چیزی از حرفه‌ای‌گری یا مسئولیت‌شناسی نمیدونه. کسی هم نیست که یادش بده اینا رو. تو دورتموند که بود یه مربی خیلی سختگیر مثل توخل بالاسرش بود و نتیجه‌اش اون دمبله‌ی فوق‌العاده بود، اما الان...


شنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ (۱۳:۵۹)
 
jamshid27
پاسخ به: بازگشت دمبله به تمرینات
در مورد دمبله بزرگترین اشتباه رو مدیرای بارسا زمانی مرتکب شدن که دیدن دمبله برا تیمی مث دورتموند که این همه براش هزینه کرده و اونو چند سطح بالاتر آورده ، داره برا همچین تیمی ناز میکنه و قهر میکنه و به اصول و تعهداتش پایبند نیست و... ما اگه یه مدیر باهوش داشتیم همون موقع متوجه میشد که دمبله بعد از اومدن به بارسا یه زمانی میرسه که همین حرکات و بازیارو سر بارسا در می آره و همون موقع از خریدش منصرف می شدن ولی افسوس که بارسا دست یه مشت احمق بی کفایت افتاده که فقط به پستو مقام خودشون فک میکنن ونه هیچ چیز دیگه...


جمعه، ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ (۳:۳۲)
 
jamshid27
پاسخ به: بازگشت دمبله به تمرینات
این بچه سوسول نکبت شکستنی (دمبله) حالا حالاها باس بیرون بمونه . تا بفهمه که تو بارسا چقد جایگاهی رو که از دست دادی پس گرفتنش سخته . اینجوری برا خودشم خوبه. بعضی از بازیکنا متاسفانه بخاطر ضعف در آموزش و اصول تربیتی خانوادگی نیاز دارن حتی زمانیکه در بالاترین سطح هم بازی میکنن آموزش ببینن و تربیت بشن و حتی تنبیه بشن این جوری برا خودشون هم خوبه. شک ندارم اگه کسایی مث سر الکس یا ون گال یا کرویف تکرارنشدنی اگه مربی بارسا بودن ، تا حالا 100 باره دمبله رو شوتش کرده بودن بیرون تا بقیه هم گوشی دستشون بیاد که کجا و توی چه تیمی دارن بازی میکنن...


جمعه، ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ (۳:۳۲)
 
jamshid27
پاسخ به: بازگشت دمبله به تمرینات
بنظرم باید تدارکات بارسا یه ماسک مخصوص سفارش بده که کل بدن دمبله رو پوشش بده. با این تعدد مصدومیت داره یه رقیب جدی میشه واسه فرمایلن


جمعه، ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ (۲:۴۲)
 
Montazer_59
پاسخ به: بازگشت دمبله به تمرینات
استعداد خوبی داره ولی وقتی به عمل نرسه ارزشی نداره
زندگی حرفه ای رو یاد نگرفته اگه یه مربی درست درمون داشتیم میتونست بالاسرش باشه و به قولی ادبش کنه
ولی خب از والورده این توقعات نمیره
برای همین یا خودش باید یادبگیره یا هم تیمی ها باید مواظبش باشن یا اینکه دیگه بدرد بارسا نمیخوره با این وضعیتش


پنج‌شنبه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ (۲۱:۵۴)
 
Ludwig.van.Beethoven
پاسخ به: بازگشت دمبله به تمرینات
شرایط روحی روانی تیم این فصل اصلا خوب نیست. طوریه که احساس میکنم بازیکنا با این انگیزه تا نیم فصل هم نمیرسن و تموم میشن.


پنج‌شنبه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ (۱۸:۰۸)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: بازگشت دمبله به تمرینات
چه عجب


پنج‌شنبه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ (۱۷:۱۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۲ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!