به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسلونا vs والنسیاپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ (۱۸:۴۵) (۴۴۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


امشب کاتالان‌ها به مصاف والنسیای سرسختی خواهند رفت که فینال جام حذفی فصل گذشته را به آن واگذار کرده است. نکته مهم دیگری که در مورد این تیم می‌توان گفت، این است که سرمربی‌شان دو روز پیش اخراج شد و هافبک سابق آبی و اناری‌ها جانشین او شده است. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بعد از پایان وقفه بازی‌های ملی، بارسلونا امشب، ساعت ۲۳:۳۰ سلامی دوباره به لالیگا خواهد کرد و در نیوکمپ میزبان والنسیا خواهد بود.

بعد از دو شکست خارج از خانه (در بیلبائو و پامپلونا) حال بارسا امیدوار است که امشب بتواند به روند پیروزی‌های خانگی خود، با توجه آنچه در برد پرگل (۵) مقابل رئال بتیس رخ داد، ادامه دهد.

بازگشت به نیوکمپ

این دومین بازی‌ این فصل در نیوکمپ خواهد بود - بعد از برد ۵-۲ در مصاف با بتیس. بارسا و والنسیا هر دو با ۴ امتیاز در جدول لالیگا، از این حیث برابری می‌کنند.

مصاف‌های پیشین

والنسیا بارسا را در فینال جام حذفی فصل گذشته مغلوب کرد اما طی ۲۴ بازی لالیگایی اخیرش مقابل این تیم تنها ۲ بار موفق به شکست آبی و اناری‌ها شده است؛ هر دو این پیروزی‌ها در ۶ بازی اخیر این تیم در نیوکمپ حاصل شده (سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶) و فصل گذشته نیز هر دو تیم به تساوی ۲-۲ در این ورزشگاه رضایت دادند. کوین گامیرو و دنی پارخو گل‌های میهمان را به ثمر رساندند در حالی که بارسا با دابل لئو مسی به گل رسید.

والنسیا، زیر ذره‌بین

مانند بارسلونا، والنسیا نیز طی ۳ بازی نخست خود در لالیگا ۴ امتیاز کسب کرده است. بعد از تساوی ۱-۱ با رئال سوسیداد و شکست ۱-۰ در سلتا، آن‌ها توانستند اولین پیروزی این فصل خود را با برد ۲-۰ مقابل تیم تازه صعود کرده مایورکا ثبت کنند.

قهرمانان فعلی کوپا دل ری سرمربی خود، مارسلینو را در همین هفته اخراج و هافبک سابق بارسا، آلبرت سلادس را جایگزین او کردند. او تنها چند روز برای آشنایی با تیم خود برای این بازی و همچنین اولین بازی شاگردانش در لیگ قهرمانان این فصل مقابل چلسی فرصت داشته و دارد.


این بازی همچنین بازگشت دوباره یاسپر سیلسن، دروازبان سابق کاتالان‌ها که در همین تابستان به والنسیا پیوست را در پی خواهد داشت.

سلادس در این بازی کریستیانو پیچینی و کارلوس سولر را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت؛ مصدومیت هر دو این بازیکنان طولانی مدت می‌باشد. تیری کوریا، مانو وایخو، ایلیاکیم مانگالا و روبن سوبرینو نیز به دلایل فنی در این بازی حضور نخواهند داشت.

آمار و ارقام

لئو مسی تا کنون ۲۴ گل در بازی‌های لالیگایی خود مقابل والنسیا به ثمر رسانده و ۱۰ پاس گل ارسال کرده است. بیشتر گل‌های مسی بعد از سویا مقابل این تیم به ثمر رسیده است.

آنتوین گریزمن نیز دیگر بازیکنی است که در کارنامه خود عملکرد درخشانی برابر والنسیا داشته است؛ او طی ۶ بازی اخیر خود مقابل این تیم ۵ گل زده و ۲ پاس گل ارسال کرده است (با پیراهن اتلتیکو مادرید).


ستاره والنسیا در بازی‌های این تیم مقابل بارسلونا نیز پارخوست که ۳ گل زده در ۱۲ بازی در کارنامه دارد.

ترکیب بارسا

تراشتگن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، تودیبو، آرتور ملو، سوارز، لنگله، واگه، گریزمن، آلبا، روبرتو، دی یونگ، ویدال، جونیور فیرپو، پنه، پرز و فاتی‌. در حال حاضر مصدومین تیم مسی، دمبله، نتو و اومتیتی هستند.

نقطه نظرات والورده

به نظر من این بازی مشابه بازی فصل قبل خواهد بود. سرمربی والنسیا عوض شده اما این اتفاق ۲ روز پیش رخ داده و آن‌ها فرصت کافی برای تغییر نداشته‌اند. تیم آن‌ها نمونه بارز ترکیب کلاسیک ۲-۴-۴ است و همان طور که در فینال جام حذفی دیدیم، در ضدحملات خیلی خوب عمل می‌کنند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
jamshid27
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs والنسیا
آلنیا چرا نیستش؟ حالا چون 2 کلام حرف حساب زده گذاشتیش بیرون. که مثلا" ثابت کنی خیلی اقتدار داری؟؟؟ اخه مال این حرفا نیستی چلغوز. دیگه همه میدونن تو این بارسا تو در حد تدارکات چی هم نیستی...


شنبه، ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ (۲۲:۳۶)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs والنسیا
"به نظر من این بازی مشابه بازی فصل قبل خواهد بود"

خودشم میدونه قراره ببازه

اخ خدا یعنی ببازیم... جلو تیمی که مربیش ۲ روزه اومده، رسوایی تمام عیاره جدا.

جالبه این والنسیا فصل قبل جام حذفی رو برده، جلو بارسا هم برده، بعد با ۱ باخت ۱ تساوی ۱ برد تو این فصل همون سرمربی رو اخراج کردن ولی والورده با همین نتایج به علاوه عدم کسب جام حذفی تو فصل قبل هنوز رو نیمکته.


شنبه، ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ (۱۸:۴۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs والنسیا
به امید اینکه آخرین حضور والورده در لالیگا باشه...


شنبه، ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ (۱۸:۳۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۷۱ کاربر آنلاین است. (۲۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۷۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!