به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی در بازی مقابل والنسیا نیز حضور نخواهد داشت!اخبار بارسا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ (۱۵:۴۶) (۴۶۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


ظاهراً بازگشت این ستاره آرژانتینی به میادین فوتبال و ارائه اولین بازی‌اش در این فصل بیش از آنچه پیش بینی شده بود، به طول خواهد انجامید و برای تماشای جادوی او باید باز هم منتظر ماند. در این خبر بیشتر در مورد بازگشت مسی خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مسی در اولین روز ورودش به تمرینات پیش فصل (۵ اوت) از ناحیه ماهیچه پای راستش دچار مصدومیت شد‌. علی رغم اینکه همان زمان اعلام شد مصدومیتش جدی نیست، اما همچنان نتوانسته به راحتی تمرینات خود را پیگیری کند و همین امر موجب شده کادر پزشکی روی ارزیابی‌های ابتدایی خود تجدید نظر کند. بر اساس گزارشی از اسپورت، فرآیند ریکاوری مسی هنوز به طور کامل به پایان نرسیده و به همراه تیم تمرین نکرده است؛ بنابراین باشگاه ریسک نخواهد کرد و او را برای بازی شنبه شب به میدان نخواهد فرستاد.

در حالی که هم‌تیمی‌هایش در بازی‌های ملی به سر می‌بردند، مسی زمان خود را صرف بازیابی سلامتی خود کرد. بازی مصاف والنسیا نزدیک است و ممکن نیست مسی تا آن بازی خود را آماده کند؛ بنابراین باید منتظر اولین بازی لیگ قهرمانان مقابل بروسیا دورتمند که در تاریخ ۲۶ شهریور برگزار خواهد شد، ماند و دید که او می‌تواند تا آن دیدار به وضعیت سابق خود بازگردد یا خیر. اگر این اتفاق نیفتد، اولین بازی فصل ۲۰۱۹/۲۰ مسی به ۳۰ شهریور و مصاف بارسا با خرانادا موکول خواهد شد.


مصدومیت ماهیچه‌ای نه تنها لئو مسی، بلکه لوئیز سوارز را نیز درگیر کرده است. این مهاجم اروگوئه‌ای بازی افتتاحیه این فصل را از دست داد و اکنون پایان دوره ریکاوری‌اش نزدیک به نظر می‌رسد‌؛ اگر چه او هم هنوز به تمرینات گروهی نپیوسته است. با این حال باشگاه همان طور که برای بازگرداندن مسی عجله‌ای ندارد، نمی‌خواهد سوارز را نیز تا پیش از اطمینان از تکمیل فرآیند ریکاوری‌اش، وارد بازی کند. تا به این لحظه باشگاه حرفی از غیبت او در بازی مقابل والنسیا نزده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی در بازی مقابل والنسیا نیز حضور نخواهد داشت!
خب به امید خدا که باخت به والنسیا آخرین حضور سرطان خواهد بود.


چهارشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ (۲۳:۲۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۷ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!