به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بررسی رقبای بارسلونا در لیگ قهرمانان: اینتر میلانلیگ قهرمانان
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۷ مهر ۱۳۹۸ (۲۰:۳۰) (۷۶۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


پیش از این به بررسی باشگاه بروسیا دورتمند پرداختیم و این بار قصد داریم شما را با دومین حریف بارسلونا در لیگ قهرمانان ۲۰۱۹/۲۰ که تیمی ایتالیایی‌ست، بیشتر آشنا کنیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

حریف بعدی ما اینتر میلان است؛ یک تیم ایتالیایی و با سابقه‌ای طولانی که علی رغم نتایج بدی که طی چند فصل اخیر کسب کرده، این فصل با چهره‌هایی جدید پا به مسابقات گذاشته و به همین دلیل آرزوهای بزرگی در سر می‌پروراند.

تاریخچه باشگاه

اینتر در تاریخ ۹ مارس ۱۹۰۸ تاسیس شد و تنها باشگاه ایتالیایی‌ست که هرگز به سری ب لیگ این کشور سقوط نکرده و در تمام ۸۸ فصلی که سری آ برگزار شده، در آن حضور داشته‌ است. با تاریخچه‌ای ۱۱۱ ساله، اینتر یکی از مهم‌ترین باشگاه‌های ایتالیایی‌ و همچنین اروپایی‌ست. اینتر میلان دومین تیم موفق ایتالیا از منظر کسب عناوین لیگ است (۱۸) و با شکوه‌ترین دوران آن‌ها به ابتدای قرن بیست و یکم باز می‌گردد. از فصل ۲۰۰۵/۰۶ تا ۲۰۰۹/۱۰ آن‌ها قهرمان لیگ ایتالیا بودند؛ اولین قهرمانی‌شان زمانی به دست آمد که روبرتو مانچینی هدایت این تیم‌ را بر عهده داشت و بعد از او با مورینیو به این موفقیت دست یافتند. درست یک فصل بعد از اینکه بارسا در فصل ۲۰۰۸/۰۹ فاتح سه گانه شد، این تیم ایتالیایی هم توانست این موفقیت را کسب کند و به ششمین باشگاهی تبدیل شود که در طول تاریخ افتخار کسب سه گانه را در کارنامه دارد - اینتر همچنین تنها تیم ایتالیایی‌ست که به این مهم دست یافته است. از سال ۲۰۱۲ تاکنون، یوونتوس هر فصل قهرمان این رقابت‌ها شده اما این فصل اینتر قدرتمندتر از قبل پا به عرصه رقابت‌ها گذاشته و آرزوی بازگشت به دوران شکوهمند خود در سطح داخلی و اروپایی را در سر می‌پروراند.

عملکرد اروپایی

با کسب ۳ عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، اینتر هفتمین باشگاه موفق این قاره است. در این بین دو قهرمانی به طور پیوسته به دست آمده است: فصل‌های ۱۹۶۳/۶۴ و ۱۹۶۴/۶۵ که هلنیو هررا سرمربی آن‌ها بود. سپس طی فصول ۱۹۹۰/۹۱، ۱۹۹۳/۹۴، و ۱۹۹۷/۹۸ اینتری‌ها قهرمان لیگ اروپا شدند. آخرین باری که این تیم موفق به فتح لیگ قهرمانان شد نیز به فصل ۲۰۱۰/۱۱ باز می‌گردد. فصل گذشته آن‌ها بعد از ۶ سال موفق شدند به لیگ قهرمانان سلامی دوباره کنند اما در مرحله گروهی با قرار گرفتن در جایگاه سوم، از صعود به مراحل حذفی بازماندند و مجبور شدند ادامه مسابقات اروپایی خود را در لیگ اروپا پیگیری کنند. در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها نیز در مقابل آینتراخت فرانکفورت شکست خوردند.

فصل قبل آن‌ها در سری آ لیگ ایتالیا جایگاه چهارم را کسب کردند، درست مانند فصل پیش از آن؛ به این ترتیب مجدداً جواز حضور در لیگ قهرمانان را از آن خود کردند. اینتری‌ها در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا اما نتیجه را به لاتزیو واگذار کردند و در لیگ قهرمانان هم، همان طور که ذکر شد، در مرحله گروهی حذف شدند.

در فصل ۲۰۱۹/۲۰ اما وضعیت اینتر میلان در هر دو رقابت لیگ و لیگ قهرمانان کاملاً متفاوت است؛ آن‌ها در دو بازی نخست لیگ شکست نخوردند و در کنار یوونتوس و تورینو با ۶ امتیاز صدرنشین لیگ ایتالیا هستند.

بازیکنان کلیدی


بزرگ‌ترین بازیکن آن‌ها، در حال حاضر یکی از خریدهای امسالشان است: روملو لوکاکو. این مهاجم بلژیکی در ازای ۶۵ میلیون یورو از منچستر یونایتد به اینتر آمد. او در دو بازی ابتدایی خود در لیگ دو گل به ثمر رساند. علاوه بر لوکاکو، لوتارو مارتینس، الکسیس سانچز بروزوویچ، کاندروا و آساموآ از دیگر بازیکنان مشهور اینتر هستند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

سرمربی

بی‌تردید ورود آنتونیو کونته، بهترین خبر برای هواداران این تیم ایتالیایی در این فصل بود. بعد از ۴ فصلی که روبرتو مانچینی در بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۸ هدایت اینتر میلان را بر عهده داشت، هیچ مربی دیگری بیش از ۲ سال در این تیم ماندگار نشد.

این مربی ایتالیایی هم در عرصه بازی (۳۰۰ بازی با یوونتوس) و هم در عرصه مربیگری سابقه‌ای طولانی‌ دارد. او ۳ فصل هدایت بانوی پیر را بر عهده داشت (که در هر ۳ فصل تیمش قهرمان لیگ شد) و همچنین سرمربی تیم ملی ایتالیا در جام ملت‌های اروپای ۲۰۱۶ بود. کونته سابقه قهرمانی در لیگ برتر به همراه چلسی در فصل ۲۰۱۶/۱۷ را نیز در کارنامه دارد.

بازی‌های پیشین مقابل بارسا

بارسلونا و اینتر میلان تاکنون ۱۲ بار با یکدیگر رو در رو شده‌اند. در این بین ۸ بازی در لیگ قهرمانان بوده - در فصل‌های ۲۰۰۲/۰۳، ۲۰۰۹/۱۰ و ۲۰۱۸/۱۹ در مرحله گروهی. در سال ۲۰۱۰ هر دو تیم به فینال این رقابت‌ها رسیدند و بارسا یکی از حذف‌های دردناک خود در تاریخ را تجربه کرد. آخرین مصاف دو تیم نیز به فصل قبل باز می‌گردد وقتی بارسا ۲-۰ در نیوکمپ با گل‌های رافینیا و آلبا به پیروزی و ۱-۱ در جوزپه مه‌آتزا با گل‌های مالکوم و ایکاردی به تساوی رسید. یکی از چیز‌هایی که شاید در مورد این دو تیم ارزش ماندگاری در ذهن‌ها را داشته باشد این نکته است که بارسا همواره در نیوکمپ آبی و مشکی‌ها را شکست داده اما هرگز در ورزشگاه خانگی آن‌ها پیروز نشده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

ورزشگاه

جوزپه مه‌آتزا ورزشگاه خانگی اینتر میلان است که در تاریخ ۱۹ سپتامبر ۱۹۲۶ تاسیس شد و با گنجایشی بیش از ۸۰ هزار بازیکن، بزرگترین ورزشگاه ایتالیا می‌باشد. هر دو تیم اینتر و آث میلان از این ورزشگاه استفاده می‌کنند اما وقتی آبی و مشکی‌ها در آن هستند، به نام جوزپه مه‌آترا (یکی از اسطوره‌های این تیم) و وقتی قرمز و مشکی‌‌ها در آن توپ می‌زنند، با نام سن سیرو شناخته می‌شود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Montazer_59
پاسخ به: بررسی رقبای بارسلونا در لیگ قهرمانان: اینتر میلان
کاشکی زده بودی ما رو


پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۹۸ (۹:۴۹)
 
jamshid27
پاسخ به: بررسی رقبای بارسلونا در لیگ قهرمانان: اینتر میلان
با خوندن این لینک تا حدودی می فهمین که تو بارسا چه خبره . ای کاش مدیریت سایت با ترجمه و انتشار این مقاله مشخص می کرد که تو بارسا چه جریاناتی در حال وقوعه....(منظورم مقاله چند روز پیش "ژاویر بوش" ستون نویس موندودپورتیوو هستش) مشاهده لینک


یکشنبه، ۷ مهر ۱۳۹۸ (۲۱:۲۱)
 
marzeg
پاسخ به: بررسی رقبای بارسلونا در لیگ قهرمانان: اینتر میلان
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

مسی نرسه دور گروهی والورده نبوغ خودشو اجرا و حذفمون کرده.

احتمالا بریم لیگ اروپا


سه‌شنبه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ (۵:۱۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بررسی رقبای بارسلونا در لیگ قهرمانان: اینتر میلان
مسی نرسه دور گروهی والورده نبوغ خودشو اجرا و حذفمون کرده.


دوشنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ (۲۲:۴۷)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: بررسی رقبای بارسلونا در لیگ قهرمانان: اینتر میلان
نقل قول
Moeidona نوشته:

متن خوبی بود منتها آنتونیو کنته سرمربی ایتالیا تو جام جهانی نبود اون دوره چزاره پراندلی سرمربی ایتالیا بود.

بله درسته؛ خود سایت رسمی هم اشتباه نوشته البته.


دوشنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ (۱۳:۲۱)
 
Moeidona
پاسخ به: بررسی رقبای بارسلونا در لیگ قهرمانان: اینتر میلان
متن خوبی بود منتها آنتونیو کنته سرمربی ایتالیا تو جام جهانی نبود اون دوره چزاره پراندلی سرمربی ایتالیا بود.


دوشنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ (۲:۲۹)
 
jamshid27
پاسخ به: بررسی رقبای بارسلونا در لیگ قهرمانان: اینتر میلان
اینتر میلان امسال تیم خیلی شاخی رو بسته دیگه به راحتی نمی شه شکستشون داد


دوشنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ (۱:۴۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۱ کاربر آنلاین است. (۲۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!