به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیکه: می‌دانستم مسی می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد برودمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ (۲۱:۲۲) (۵۰۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بر اساس‌بندی که در آخرین قرارداد لئو مسی وجود دارد، این مرد آرژانتینی می‌تواند در پایان هر فصل به عنوان بازیکن آزاد از تیم جدا شود. جرارد پیکه طی مصاحبه‌ای در همین مورد صحبت کرده که در این خبر نقل قول‌های او را با یکدیگر خواهیم خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

جرارد پیکه در برنامه ال لارگوئرو از کادنا سر حضور یافت و طی گفتگویی تاکید کرد: «من می‌دانستم که (لیونل) مسی می‌تواند در پایان هر فصل به عنوان بازیکن آزاد - از باشگاه - برود». او در مورد احتمال خروج این بازیکن آرژانتینی نیز افزود: «ما از تعهدی که مسی به بارسا دارد، آگاهیم و من اصلاً نگران نیستم». پیکه در پایان اذعان داشت: «مسی این حق را به دست آورده که خودش برای آینده‌اش تصمیم بگیرد. من امیدوارم او تا ۴۰ سالگی با بارسا بماند».

روز گذشته (پنج شنبه) روزنامه ال پائیس اعلام کرد که قرارداد جدید مسی - که در سال ۲۰۱۷ به امضا رسید - این اجازه را به او می‌دهد که بتواند در هر تابستان، با اطلاع قبلی به باشگاه، به عنوان بازیکن آزاد تیم را ترک کند.

قرارداد فعلی مسی تا ۲۰۲۱ اعتبار دارد و مسی تا آن زمان ۳۴ سال خواهد داشت اما بارتمئو گفته است که دوست دارد همکاری باشگاه با این ستاره آرژانتینی باز هم ادامه یابد.

پیکه همچنین اعلام کرد که بعد از ناکامی نیمار در پایان نقل و انتقالات از بازگشت به بارسلونا، با او صحبت کرده است.

بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا برای نیمار در این فصل آرزوی موفقیت کرد و افزود: «شما هرگز نمی‌دانید - چه اتفاقی رخ خواهد داد. هر سال فرصت‌هایی وجود دارد و خواهیم دید در آینده چه رخ می‌دهد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
jamshid27
پاسخ به: پیکه: می‌دانستم مسی می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد برود
انتخابات هیات مدیره بارسا در تابستون 2020 در راهه و اینم یه بازی جدید از بارتمگوهه ه ه تا بتونه با توسل به این حقه قدیمی (تمدید مسی )واسه خودش رای بخره (تا حالا به این موضوع توجه کردین که چرا قرارداد مسی طوری تنظیم شده که دقیقا" 2 ماه قبل از انتخابات تموم شه)....یعنی بگه مسی داشت میرفت من نگه اش داشتم و نیمارم واسه همین قضیه امسال نخرید. در واقع نیمارو هم گذاشت تو آب نمک تا تابستون قبل از انتخابات بخرتش و با قرارداد جدیدی هم که با مسی تو تابستون میبنده کاملا" ریاست خودشو برا یه دوره 6 ساله دیگه بیمه کنه... ببین این آدم اگه بشه اسمشو آدم گذاشت چقد چقد حرومزاده اس واقعا"


شنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ (۳:۲۳)
 
jamshid27
پاسخ به: پیکه: می‌دانستم مسی می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد برود
هنوز مردم کشور کاتالان اونقد بی غیرت نشدن که اجازه بدن مسی به همین راحتی بره. بعدشم مسی کجا بره ازین جا بهتر (سالی 50 ملیون میگیره - هر دستوری به کلفتو نوکراش من جمله بارتمگوه و دکتر که بده بلافاصله اطاعت اوامر ملوکانه اش اجرا میشه-دیگه کجا ازین جا بهتر که یه اجتماع 12 هزار نفری شامل همه کارمندا وکارگرای باشگاه بارسا در خدمتشن....ضمنا" خودشم میدونه هر جا بره باس از صفر شروع کنه ... و از همه مهمتر ایشون هنوز کارهای نکرده زیادی داره که باس انجام بده .... !!! تابستون 2020 انتخابات هیات مدیره بارسا در راهه...)و در آخر اینم از من داشته باشین که اینم یه بازی جدیده از بارتمگوه ه ه ه


شنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ (۳:۰۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۵ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!