به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی و دی یونگ برندگان بارسایی جوایز یوفاافتخارات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۸ شهریور ۱۳۹۸ (۱۲:۴۷) (۹۹۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این مهاجم و هافبک آبی و اناری پوش، توسط یوفا به عنوان بهترین بازیکنان فصل ۲۰۱۸/۱۹ در پست خود انتخاب شدند. در این خبر جزئیات مربوط به مراسم اهدا جوایز دیشب را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لیونل مسی و فرانکی دی یونگ، شب گذشته در موناکو برنده جوایز یوفا شدند. در مراسم قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان این فصل، این دو آبی و اناری پوش هلندی و آرژانتینی به عنوان بهترین هافبک و مهاجم لیگ قهرمانان فصل گذشته اعلام شدند.

فرانکی دی یونگ، بهترین هافبک

فرانکی دی یونگ، شب گذشته اولین جایزه دوران فوتبالی خود را کسب کرد. این مرد هلندی که در تابستان امسال به نیوکمپ آمد، به عنوان بهترین هافبک فصل ۲۰۱۸/۱۹ انتخاب شد. او در کنار کریستین اریکسن از تاتنهام و جوردان هندرسون از لیورپول نامزد دریافت این عنوان بود.

لئو مسی، بهترین مهاجم

دیشب مسی افتخار دریافت عنوان بهترین مهاجم فصل ۲۰۱۸/۱۹ رقابت‌ها توسط یوفا را بدست آورد. رقبای این بازیکن آرژانتینی در کسب این جایزه، کریستین رونالدو از یوونتوس و سادیو مانه از لیورپول بودند.

مارک آندره تراشتگن نیز نامزد دریافت عنوان بهترین دروازبان بود اما این جایزه به آلیسون بکر از لیورپول رسید. بهترین مدافع فصل نیز از لیورپول بود؛ فن دایک.

لیونل مسی جایزه بهترین گل فصل ۲۰۱۸/۱۹ را نیز کسب کرد - گلی که در مصاف با لیورپول به ثمر رساند.

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
jamshid27
پاسخ به: مسی و دی یونگ برندگان بارسایی جوایز یوفا
خواهش میکنم خوب وبا دقت این متن رو بخونین تا همه چی معلوم شه : 2 سال پیش که لیورپول با اشتباهات مهلک مدافعان و دروازبانش تو فینال سی ال به رعال باخت. مدیران عاقل و فهیم این باشگاه با یه آسیب شناسی درست بزرگترین نقاط ضعف تیمشون رو تبدیل به نقطه قوت کردن(خوب دقت کنین نقاط ضعفشون رو فقط برطرف نکردن بلکه تبدیل به نقطه قوت کردن). اونا اومدن کوتینیویی که دلش با لیورپول نبود رو با یه قیمت افسانه ای (140 +20) ملیون یورو به بارسا فروختن و با پول بدست اومده از این راه به جای کاریوس پراشتباه آلیسون بکر و به جای دژان لوورن پر نوسان هم فن‌دایک رو خریدن اونم مجموعا" هر دو بازیکن تقریبا"(150 ملیون یورو) با همون مبلغ فروش کوتینیو خریداری شدن.نتیجه این شد که 2 نقطه ضعف اساسی لیورپول با اومدن آلیسون بکر و فن‌دایک تبدیل شد به نقطه قوتشون و راحت سال گذشته ضمن کامبک زدن به ما با شکست تاتنهام قهرمان شدن الانم همون 2 بازیکن یکی شون بهترین اروپا و احتمالا" تا چن وقت دیگه بهترین دنیا و دیگری هم بهترین گلر اروپا شد اونوقت اونوقت مدیرای ما چی با این همه پول های کلان وبی حساب کتاب با این همه خرید .... دنبال قاتل بروس لی میگردن ... تو خود بخوان حدیث مفصل ازین مجمل.... بله آقای بارتمگوه داستان بی لیاقتی های تو اینه ...


جمعه، ۸ شهریور ۱۳۹۸ (۱۷:۱۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی و دی یونگ برندگان بارسایی جوایز یوفا
گرچه این جوایز هیچ ارزشی نداره و شوهای مضحک یوفا هر سال تکرار میشه ولی به هر حال مبارک.


جمعه، ۸ شهریور ۱۳۹۸ (۱۳:۵۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۰ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!