به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

هر آنچه باید در مورد دیدار بارسا و بتیس بدانیدآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۳ شهریور ۱۳۹۸ (۱۴:۵۷) (۶۴۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


امشب ساعت ۲۳:۳۰ فوتبال مجدداً به نیوکمپ باز خواهد گشت؛ آبی و اناری پوشان برای کسب اولین ۳ امتیاز خود در این فصل از رقابت‌های لالیگا، باید تیمی را شکست دهند که در ترکیب آن نام چند تن از بازیکنان سابق بارسا به چشم می‌خورد. در این خبر بیش‌تر در مورد دیدارهای بین بارسلونا و رئال بتیس خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

۸۷ سال پیش و اولین دیدار

اولین باری که این دو تیم در یک بازی لالیگایی با یکدیگر رو به رو شدند، به فصل ۱۹۳۲/۳۳ در ورزشگاه خانگی رئال بتیس باز می‌گردد. این بازی در روز کریسمس برگزار شد و با نتیجه ۲-۱ به سود میزبان به پایان رسید. آروخا اولین گل رسمی بارسا مقابل رئال بتیس را به ثمر رساند.

۱۰۷مین مصاف بارسا vs بتیس در لالیگا

بارسلونا مجموعاً ۱۰۶ بازی در رقابت‌های رسمی مقابل بتیس برگزار کرده و در این دیدارها ۶۴ برد، ۲۱ تساوی و ۲۱ شکست را تجربه کرده، ۲۴۵ گل زده و ۱۱۴ گل نیز دریافت کرده است.

مسی، برترین گلزن این دیدارها

در میان تمام بازی‌های بین بارسا و بتیس، این لئو مسی است که رکورد بیشتترین گل زده را به نام خود ثبت کرده؛ در بازی‌های لالیگایی، این ستاره آرژانتینی ۱۹ گل زده در ۱۹ بازی دارد که برخی از آن‌ها، مانند گلی که فصل گذشته در ورزشگاه بنیتو ویامارین به ثمر رساند، در ذهن‌ها ماندگار شده‌اند.

بازی‌هایی که بارسا در آن‌ها بیش‌ترین گل را به ثمر رسانده

۶ گل زده در یک بازی بیش‌ترین رکوردی‌ست که بارسلونا در مصاف‌ با رئال بتیس ثبت کرده‌ است. این مهم تاکنون ۴ بار میسر شده: فصل‌های ۱۹۵۸/۵۹ (۰-۶ در جام حذفی)، ۱۹۵۹/۶۰ (۶-۰ در لالیگا)، ۱۹۶۱/۶۲ (۶-۱ در لالیگا) و ۲۰۱۶/۱۷ (۶-۲ در لالیگا).

بازی‌هایی که بارسا در آن‌ها بیش‌ترین گل را دریافت کرده

فصل‌های 1933/34 (4-0 در جام حذفی)، 1967/68 (4-3 در لیگ) و 2018/19 (3-4 در لیگ) ۳ فصلی بودند که بارسلونا در آن‌ها بیش‌ترین گل را از این تیم اندلسی دریافت کرد.

بازیکنانی که سابقه حضور در هر دو تیم را داشته‌اند

کریستین تیو، مارک بارترا و کاپتوم از جمله بازیکنانی هستند که لباس هر دوی این تیم‌ها را بر تن کرده‌اند. علاوه بر این، سرمربی فعلی بتیس، روبی، در فصل ۲۰۱۳/۱۴ عضو کادر فنی بارسا بود. جونیو فیرپو نیز که در همین فصل به بارسلونا پیوست، بازیکنی بود که فصل گذشته در نیوکمپ با لباس بتیس خوش درخشید.

بتیس جدید

روبی در این فصل جایگزین کیکه ستین شد و علاوه بر او، الکس مورنو، بروخا ایگلسیاس، فکیر، خوانمی، پدرازا و دنی مارتین نیز به این تیم پیوسته‌اند.

لازم به ذکر است که بارسا طی ۸ فصل اخیر، همواره در اولین بازی خود در نیوکمپ پیروز شده و دو تا از این پیروزی‌ها مقابل رئال بتیس بدست آمده: فصل ۲۰۱۶/۱۷ (۶-۲) و ۲۰۱۷/۱۸ (۲-۰).
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
jamshid27
پاسخ به: هر آنچه باید در مورد دیدار بارسا و بتیس بدانید
امشب باید به شدت مواظب شاه مهره بتیسی ها باشیم فکیر بازیکنیه که امسال به بتیس اومده و قطعا" با تکنیک وسرعت نابی که داره می تونه خیلی خطر ساز باشه امیدوارم زوج دفاعی مون(که اتفاقا" نقطه ضعف شدید بارسا هم همین جاس) پیکه و لنگله تو این بازی کنترل خوبی تو جریان بازی داشته باشن و جاگیری هاشون هم بهتر از همیشه باشه با بودن فکیر و تیو به هیچ وجه نباس این بازی رو دست کم گرفت


یکشنبه، ۳ شهریور ۱۳۹۸ (۱۷:۴۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۳ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!