به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آمادگی دمبله برای فصل جدیدآبی و اناری‌ها
فرستنده رضا ندافی در تاريخ دوشنبه، ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ (۲۳:۵۹) (۵۹۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: رضا ندافی / FCBarcelona.ir


وینگر فرانسوی بارسا در طول تمرینات پیش فصل به خوبی نشان داد که علی رغم دو فصل گذشته، آماده درخشش در فصل جدید است. در این خبر به بررسی آینده این استعداد جوان می‌پردازیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا در این فصل باید بهترین فرم دمبله را ببیند. هیچ‌ کس نمی‌تواند عملکرد درخشان خود را در زمین فوتبال زیر سوال ببرد، اما گاهی اوقات خارج از مستطیل سبز، یک اشتباه کوچک می‌تواند حواشی زیادی را ایجاد کند. پس از اولین فصل حضور او در بارسا که به دلیل مصدومیت خراب شد، دومین فصل نیز با حواشی زیادی سپری شد. سومین فصل حضور دمبله در بارسا چگونه رقم خواهد خورد؟ بیایید باهم به تماشای این استعداد باانگیزه و هنرنمایی او در فصل جدید فوتبال بنشینیم.

رقابت در خط حمله بارسا، با پیوستن گریزمن به جمع آبی و اناری‌ها بیش از پیش داغ شده، اما به نظر می‌رسد که دمبله یک قدم جلوتر از کوتینیو قرار دارد. حضور گریزمن در نیوکمپ باعث خوشحالی دمبله شده، که می‌تواند در عملکرد او بسیار تاثیر گذار و برای باشگاه مفید باشد.

دمبله نسبت به فصول گذشته بسیار پیشرفت کرده و تور تابستانی را به عنوان یک ستاره به پایان رساند. مصدومیت تاسف‌ بار لیونل مسی فرصت خوبی‌ست تا او در ابتدای فصل بیشتر بازی کند. دمبله در کنار سوارز و گریزمن مقابل ناپولی در جریان تور ایالات متحده آمریکا خوش درخشید. سرعت بالا، غیر قابل پیش‌بینی بودن و مهارت دریبل فوق‌العاده، از جمله ویژگی‌های مثبت او در کنار گلزنی و فراهم کردن شرایط گلزنی برای تیم به شمار می‌آید. دمبله به نظر یک بار دیگر در بارسا متولد شده و باید شاهد شگفت‌سازی او در فصل جدید باشیم.

این وینگر آینده‌دار به خوبی با سوارز، گریزمن و همچنین سمدو در سمت راست هماهنگ است. او در سمت چپ نیز بدون نگرانی می‌تواند بازی کند.


دمبله می‌تواند یکی از گزینه‌های والورده برای مثلث هجومی این فصل در کنار مسی، سوارز و گریزمن باشد. او و تودیبو، خیلی زود به تمرینات در ژاپن پیوستند تا خبر از فصلی متفاوت دهند. اکنون زمان آن رسیده تا به همه نشان دهد که چه توانایی‌هایی دارد. او از اشتباهات گذشته خود درس گرفته و به خوبی در بیرون از زمین عمل می‌کند که می‌توان به رژیم غذایی خوب و استراحت کافی اشاره کرد. هواداران نیز بی‌صبرانه منتظر فصل جدید دمبله هستند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: آمادگی دمبله برای فصل جدید
باید دید ارنستوی دانا چطور ازش بازی می گیره.


چهارشنبه، ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ (۱۱:۱۷)
 
AMIR_SH
پاسخ به: آمادگی دمبله برای فصل جدید
یه گشادیه ذاتی تو وجودش هست


سه‌شنبه، ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ (۰:۲۹)
 
jamshid27
پاسخ به: آمادگی دمبله برای فصل جدید
فعلا" که جز 5 بازیکن برتر پیش فصل بوده فقط 3 نکته مهم دربارش هست با این سرعت و تکنیک عالی و خصوصا" دریبلینگ از هر دو سمت که ازش بازیکن فوق العاده ای ساخته 1. تو زدن ضربات آخر تمرین و دقت بیشتری داشته باشه 2. به بازیکن هم تیمی تو موقعیتهای گلزنی پاس بده و خودخواه عمل نکنه 3 تو پرسینگ بیشتر شرکت کنه تا قدر توپایی که بش داده میشه رو بدونه و براختی توپارو لو نده


سه‌شنبه، ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ (۰:۲۳)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: آمادگی دمبله برای فصل جدید
میدونم با وجود والورده سخته ولی موفق باشی


سه‌شنبه، ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ (۰:۰۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۱ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!