به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ ناپولی vs بارسلوناپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ (۱۷:۲۶) (۵۳۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


آخرین بازی بارسا در پیش فصل، مصافی تکراری با ناپولی‌ است که در بزرگ‌ترین ورزشگاه آمریکا برگزار می‌شود. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

این دیدار آخرین بازی تور آمریکا و همچنین آخرین بازی پیش فصل بارسلونا خواهد بود. کاتالان‌ها از هفته آینده رقابت‌های لالیگا را از سر گرفته و اولین بازی خود را مقابل اتلتیک بیلبائو برگزار خواهند کرد.

بارسا رسماً در این بازی تیم میهمان محسوب می‌شود و پیراهن خارج از خانه خود را بر تن خواهد کرد. شایان ذکر است که بازی رفت در میامی ۲-۱ به سود بارسا تمام شد و دو گل آن را نیز بوسکتس و راکیتیچ به ثمر رساندند.

در ورزشگاه هارد راک، ارنستو والورده علی رغم اینکه می‌توانست در نیمه دوم، تیم خود را با ترکیبی تقریباً متفاوت به میدان بفرستد، اما تغییرات بسیار کمی در ترکیبش اعمال کرد. او بعد از پایان آن دیدار به رسانه‌ها نیز گفت که قصد دارد در بازی برگشت با تیمی متفاوت ظاهر شود.


می‌توان انتظار داشت مارک آندره تراشتگن، سمدو، آلبا و روبرتو که در مصاف میامی از روی نیکمت بازی را دنبال می‌کردند، در ترکیب این بازی حضور داشته باشند.

این سرمربی همچنین از فیلیپ کوتینیو، آرتور و ویدال - که دیرتر از سایرین از رقابت‌های کوپا آمریكا بازگشتند - در این بازی استفاده نکرد. حال می‌توان امیدوار بود که آن‌ها را نیز در بازی برگشت دید.

میشیگان، بزرگ‌ترین ورزشگاه آمریکا

این ورزشگاه که وابسته به دانشگاه فوتبال آمریکاست، میزبان بازی بامداد فردای بارسا و ناپولی خواهد بود. در واقع این ورزشگاه دومین ورزشگاه بزرگ جهان است. تنها ورزشگاه رانگرادو می‌دی ژاپن از این ورزشگاه بزرگ‌تر است که علاوه بر سایر موارد، برای میزبانی بازی‌های ملی نیز استفاده می‌شود.

نیوکمپ بزرگ‌ترین ورزشگاه اروپاست و در لیست ۱۱ ورزشگاه بزرگ جهان قرار دارد. با این حال، با توجه اینکه نیوکمپ در حال بازسازی‌ست و به زودی گسترش می‌یابد، در این لیست به رتبه چهارم خواهد رسید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ ناپولی vs بارسلونا
آمریکا در اعجاز دکتر ارنست غرق خواهد شد...


شنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ (۱۸:۱۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۷ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!