به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسا و چالش محدودیت زمان برای فروش بازیکنان مازادنقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ (۱۷:۱۵) (۵۰۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات انگلیس، شرایط برای فروش بازیکنان بلا استفاده تیم سخت شده و تعداد مقاصد احتمالی آن‌ها کاهش می‌یابد. با ما همراه باشید تا این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

علی رغم طی شدن سریع فرآیند فروش چند بازیکن در آغاز پنجره نقل و انتقالات (مارک کاردونا، کوکوریا، سیلسن، گومز و دنیس سوارز)، مدتی‌ست که برنامه فروش بازیکنان مازاد تیم به تعویق افتاده است. فروش مالکوم به زنیت نویدبخش ادامه این روند بود اما هنوز در خط میانی تیم مواردی وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر به فروش برسند. اکنون در هر پست این بخش ۳ بازیکن دیده می‌شود، در حالی که ۲ بازیکن برای هر یک از آن‌ها کافیست؛ اگر هم هر دو بازیکن این پست‌ها مصدوم شوند، ریکی پویگ می‌تواند جایگزین شود.

هنوز ۲۰ روز تا اتمام نقل و انتقالات اسپانیا باقی‌ست اما با بسته شدن این پنجره در انگلیس، بارسا در واقع مهم‌ترین و پرسودترین بازار فروش خود را از دست داده است. در لحظات پایانی تاتنهام تلاش کرد کوتینیو را به طور قرضی به خدمت بگیرد اما این بازیکن برزیلی نپذیرفت.

حال که مصدومیت لروی زانه انتقال او به بایرن مونیخ را منتفی کرده، ژرمن‌ها ممکن است کوتینیو را به عنوان جایگزین جیمز رودریگز در نظر بگیرند. PSG را هم می‌توان گزینه بعدی دانست اما بدیهی است که معامله با این تیم به آینده نیمار بستگی دارد.

لزوم خروج راکیتیچ یا ویدال

مشکل حل نشده دیگری که وجود دارد متوجه راکیتیچ و آرتور ویدال است. این دو هافبک باتجربه، با قیمت خوبی قابل فروش هستند اما عملکرد موثر مرد کروات در پیش فصل شایعات خروج او را کاهش داده است. PSG به او علاقمند است اما همچون کوتینیو، خرید راکیتیچ نیز به رفتن نیمار بستگی دارد. ویدال اما همچنان مورد توجه تیم‌های ایتالیایی‌ست. البته والورده باور دارد که این ملی‌پوش شیلیایی ویژگی‌های منحصر به فردی دارد و گزینه‌های مختلفی را در خط میانی برای او به ارمغان می‌آورد. با این وجود ویدال ۳۲ سال دارد و قراردادش تا سال ۲۰۲۱ منقضی می‌شود، لذا فروش این بازیکن مبلغ زیادی را در اختیار بارسلونا نخواهد گذاشت.


رافینیا دیگر بازیکنی‌ست که عملکرد خوبی در‌ پیش فصل ارائه داد اما احتمال اینکه ادامه دوران فوتبالی‌اش در والنسیا رقم بخورد، بسیار بالاست. شنیده‌ها حاکی از نهایی شدن توافقات است و این انتقال نیز باید هر چه سریع‌تر عملی شود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
marzeg
پاسخ به: بارسا و چالش محدودیت زمان برای فروش بازیکنان مازاد
راکیتیچ و رافینیا باید فروخته بشن
اگه نیمار بیاد که کوتینیو بخاطر فیرپلی اجبارا باید فروخته بشه


شنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ (۴:۱۵)
 
jamshid27
پاسخ به: بارسا و چالش محدودیت زمان برای فروش بازیکنان مازاد
ب عنوان کسی که 60 درصد زمان بیداریم رو به بارسا فکر میکنم یعنی رسما" باهاش زندگی میکنم بعد از مسی اگه یه نفر باشه که غیر قابل ترانسفره اون ویداله. در واقع همون نقشی رو که مسی تو حملات داره ویدال تو فاز دفاعیمون داره و رفتنش اونم تو این شرایط که تو بازیای پیش فصل قشنگ مشخص شد دفاع بارسا خصوصا" تو مرکز خط دفاع تعطیله یه نوع خودکشیه. ما به همه بازیکنا نیاز داریم فقط تودیبو بره و یه دفاع وسط شاخ بخریم بذاریم کنار پیکه دیگه همه چی حله. این مدیرای احمق احتمال مصدومیتو نباس نادیده بگیرن اونم واسه تیمی که میخواد نزدیک70بازی رو طی 8.5ماه انجام بده تازه بازیای ملی رو هم باس به این تعداد اضاف کرد


شنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ (۱:۰۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارسا و چالش محدودیت زمان برای فروش بازیکنان مازاد
مشکل اصلی نرفتن اوناییه که باید می رفتن...


جمعه، ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ (۲۳:۳۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۸ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!