به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مصدومیت مسی، فرصتی طلایی برای کارلس پرزلاماسیا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ (۱۲:۲۷) (۱,۲۳۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: BarcaBlaugranes
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


لیونل مسی به دلیل مصدومیت پای راستش، تور پیش فصل آمریکا را از دست داد. البته این مشکل خیلی جدی نیست و کاپیتان بارسا برای تمرینات هفته آینده - بعد از بازگشت تیم از آمریکا - آماده خواهد بود. پرز اما می‌تواند از این موقعیت برای اثبات قابلیت‌های خود بهره ببرد. در این خبر بیش‌تر در این خصوص صحبت خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در شرایطی ایده‌آل قرار بود در دو بازی باقی مانده تا پایان پیش فصل، مسی با هم‌تیمی‌های جدیدش آشنا شود و پیش از شروع رسمی فصل جدید، در چند بازی دوستانه حضور داشته باشد. اما اکنون مسی مصدوم است؛ این واقعاً می‌تواند برای کارلس پرز خبر خوبی باشد.

بعد از تاثیرگذاری در بازی‌های تور ژاپن و ۴۵ دقیقه بازی در جام خوان گمپر مقابل آرسنال، حال این بازیکن ۲۱ ساله جواز حضور در میامی را به دست آورد؛ اتفاقی که شاید اگر مسی مصدوم نمی‌شد، نمی‌افتاد. با این حساب پرز می‌تواند در دو بازی آخر پیش فصل مقابل ناپولی بازی کند و این یک فرصت بزرگ برای اوست تا اثبات کند شایسته حضور در تیم اصلی است.

پرز و مدیر برنامه‌های او نمی‌خواهند او برای بارسا ب و در لیگ دسته ۳ بازی کند؛ البته در این مورد والورده و آبیدال نیز با آن‌ها موافق‌اند. آنچه این دو مخالفش هستند، حضور فعلی پرز در تیم اصلی‌ست و اگر این اتفاق تا شروع فصل نیفتد، او تیم را برای یک فصل طی قراردادی قرضی ترک خواهد کرد تا به تیمی برود که بتواند در لیگ دسته یک اسپانیا بازی کند. در این صورت با تجربه‌ای بیش‌تر باز خواهد گشت و آماده بازی در تیم اصلی خواهد بود.

هیچ چیز هنوز قطعی نشده و دلیلی ندارد والورده به پرز اجازه بازی کردن ندهد - تا در پیش فصل خود را بهتر کند. اگر او در هر یک از دو بازی پیش رو حدود ۳۰ الی ۴۵ دقیقا بازی کند، فرصت بزرگی برای خوب بازی کردن خواهد داشت و می‌تواند نشان دهد شایستگی حضور در گروه ۶ نفره مهاجمان تیم را دارد؛ خصوصاً اگر کوتینیو و رافینیا باشگاه را ترک کنند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: مصدومیت مسی، فرصتی طلایی برای کارلس پرز
سلطان والورده چی بسازه ازش...


سه‌شنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ (۲۳:۳۹)
 
coutinho7
پاسخ به: مصدومیت مسی، فرصتی طلایی برای کارلس پرز
پرز؟ ههه... والورده میاد یه خط هافبک 5 هایی می کشه کفتون ببره.... ویدال، بوسکتس، راکیتیچ، دی یانگ، تودیبو( البته نودیبو رو واسه مطمئن شدن از دفاع می زارم وگرنه استاد اصلا و ابدا ترسو نیست)😮😮😮


سه‌شنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ (۱۹:۱۳)
 
The.Hundredth.One
پاسخ به: مصدومیت مسی، فرصتی طلایی برای کارلس پرز
مگه مسی مصدوم شه که بازی به اینا برسه...


سه‌شنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ (۱۸:۱۳)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: مصدومیت مسی، فرصتی طلایی برای کارلس پرز
new generation


سه‌شنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ (۱۲:۳۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۰ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!