به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

جام خوان گمپر و گلزنی تازه واردها تور پیش‌فصل
فرستنده بهنام روح الامینی در تاريخ یکشنبه، ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ (۱۱:۰۶) (۴۲۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم : بهنام روح الامینی / FCBarcelona.ir


در طول تاریخ، بازیکنان زیادی اولین بازی خود با پیراهن بارسا را در این جام تجربه کردند اما تعداد کمی از آن‌ها موفق به گلزنی شدند. در این خبر پیرامون این موضوع بیش‌تر صحبت خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

امشب 54مین دوره جام خوان گمپر، بین بارسا و آرسنال در نیوکمپ آغاز خواهد شد. خریدهای جدید اولین بار حضور در نیوکمپ را با پیراهن بارسا تجربه می‌کنند و این برای آن‌ها هیجان انگیز است.

این بازی در واقع اولین بازی پیش فصل در نیوکمپ برای تازه‌ وارد‌هایی از قبیل گریزمن، دیونگ و نتو است. در عین حال شانس بازی برای اولین بار برای بازیکنانی از بارسا ب نیز وجود دارد. مالکوک برزیلی اخرین کسی بوده است که در اولین حضور خود در این جام گلزنی کرده است. گلی که او در جام خوان گمپر فصل قبل مقابل بوکاجونیورز به ثمر رساند. این اتفاق برای مالکوک به عنوان اولین بازیکن رخ نداده است و قبل از او نیز بازیکنان زیادی بوده‌اند که به این مهم دست یافتند.

طی 20 سال اخیر، در سال 1997 سانی آندرسون موفق به گل زنی در مقابل سمپدرویا شد. دو سال بعد دهو، دفاع تازه وارد فرانسوی کاری مشابه به این را مقابل اسپورتینگ لیسبون انجام داد. در دوره‌های بعدی نیز اولین گل برای بازیکنانی همچون جرارد لوپز در مقابل PSV و خاویر ساویولا و فیلیپه کریستانوال برابر تیم ایتالیایی پارما رقم خورد.

بیش‌تر گلزنی بازیکنان تازه وارد در جام خوان گمپر مقابل تیم‌های سری آ بوده و در این مورد می‌توان به گلزنی جولی در سال 2004 مقابل میلان، یایا توره در سال ۲۰۰۷ مقابل اینترناسیونال و داوید ویا در سال ۲۰۱۰ مقابل میلان اشاره کرد.

فابرگاس مقابل ناپولی در سال 2011 و منیر و ساندرو مقابل لئون در سال 2014 کاری مشابه انجام دادند. حال باید دید امشب نیز کسی نام خود را به این لیست اضافه خواهد کرد یا خیر.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۵ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!