به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

هرآنچه لازم است در مورد آرسنال بدانیدتور پیش‌فصل
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ (۲۰:۰۰) (۳۶۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


آرسنال همواره رقیب سختی‌ست. توپچی‌ها از فصل ۲۰۰۳/۰۴ هرگز قهرمان لیگ برتر انگلیس نشده‌اند اما در فصل گذشته عنوان نائب قهرمانی لیگ اروپا را به نام خود زدند. در این خبر اطلاعات جامعی از این تیم را در اختیارتان قرار خواهیم داد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

آرسن ونگر سرمربی‌ای که بخاطر توانایی‌اش در جذب و پرورش استعدادهای جوان شناخته می‌شود و از رویکرد تهاجمی در بازی‌ها استفاده می‌کند، در سال ۱۹۹۶ به آرسنال آمد. این مرد فرانسوی در سال ۲۰۰۶ به فینال لیگ قهرمانان رسید - و نتیجه را به بارسلونا واگذار کرد.

اونای امری و عصری جدید

در تابستان ۲۰۱۸ ونگر جای خود را به اونای امری داد و با ورود این سرمربی اسپانیایی از PSG به آرسنال پیوست. امری با تیم‌هایی مانند سویا نتایج خوبی کسب کرده؛ جایی که در آن سه دوره‌ی پیاپی قهرمان لیگ اروپا شد.

تیم‌هایی که اونای امری هدایت آن‌ها را بر عهده داشته دارای ساختاری تهاجمی، سازمان یافته دفاعی، با ضدحملات سریع و افرادی‌ست که با ویژگی‌های مختلف بازی می‌کنند. بارسلونا طی ۲۳ مقابل شاگردان اونای امری 15 پیروزی، 6 تساوی و ۲ شکست کسب کرده‌ است.

سه خرید برای فصل جدید

توپچی‌ها در این تابستان ۳ بازیکن جدید خریداری کرده‌اند. اولین آن‌ها گابریل مارتینلیِ ۱۸ ساله است که از ایتوآنو (لیگ سری D برزیل) به این تیم آمد. او یکی از بهترین بازیکنان مسابقات پائولیستا برزیل نیز به شمار می‌رود.

دنی سبایوس نیز به طور قرضی از رئال مادرید به این تیم پیوست. نیکولاس پپه مهاجم رعدآسایی است که می‌تواند اولین بازی خود با پیراهن آرسنال را در نیوکمپ بازی کند. توپچی‌ها ویلیام سالیبا را نیز از سنت اتینه به خدمت گرفتند اما مجدداً به طور قرضی به این باشگاه بازگشت و یک فصل را با تیم سابقش می‌گذراند.

اوبامیانگ و لاکازت، زوجی وحشتناک

این دو بازیکن در تمام رقابت‌های فصل گذشته مجموعاً ۵۰ گل به ثمر رساندند؛ اوبامیانگ ۳۱ و لاکازت ۱۹ گل. حال آن‌ها به خطرناک‌ترین زوج تهاجمی اروپا بدل شده‌اند.

اوبامیانگ و لاکازت ارتباط فوق‌العاده‌ای در زمین دارند؛ ارتباطی که از دوستی نزدیک آن‌ها سرچشمه می‌گیرد. این مهاجم فرانسوی طی مصاحبه‌ای با اسکای اسپورت گفت: «ما با یکدیگر می‌خندیم و با هم دوستیم. اما ما سخت تمرین و تلاش می‌کنیم تا بتوانیم از فوتبالمان لذت ببریم».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

این دو مهاجم تاکنون با با بارسا مواجه نشده‌اند و در جام خوان گمپر ۲۰۱۹، مدافعان آبی و اناری پوش باید در بهترین فرم خود باشند تا بتوانند این زوج مستعد را متوقف کنند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۸ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!