به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آرتور و حقایقی از اولین فصل حضورش در بارساآبی و اناری‌ها
فرستنده نیما کنعانی در تاريخ شنبه، ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ (۱۶:۰۰) (۴۵۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: آ اس
مترجم: نیما کنعانی / FCBarcelona.ir

این هافبک مستعد و جوان برزیلی، بعد از قهرمانی تیم ملی کشورش در کوپا آمریکا به تمرینات بارسا بازگشته تا انتظاراتی که بعد از یک فصل حضور در نیوکمپ از او وجود دارد را برآورده کند. در این خبر به سرگذشت آرتور در فصل اخیر نگاهی می‌اندازیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

حدود یک سال پیش، آرتور ملو ۲۱ ساله به تور بارسلونا در کشور آمریکا ملحق شد. او در هر ۳ بازی این تور حضور داشت و تجربه حضور در تیم اول را کسب کرد.‌ او در این بازی‌ها عملکرد درخشانی داشت و ثابت کرد که می‌تواند در طول فصل از ستارگان تیم باشد.

او با شخصیت بازی‌اش، هماهنگی سریعش با هم‌تیمی‌های جدید و توانایی‌اش در‌ خواندن روند بازی تعجب همگان را برانگیخت. مسی در رابطه با آرتور اعتراف کرد: «آرتور بازیکنی بود که بیشتر از همه مرا متعجب کرد. او مرا یاد ژاوی می‌اندازد».

در ابتدای فصل، آرتور چیزی فراتر از یک استعداد بود و‌ کم کم جایگاهش در ترکیب اصلی را تصاحب کرد. اگرچه او کارش را خوب شروع کرد اما کم کم به حد متوسط رسید و درنهایت نیمکت‌نشین شد. دو ماه که از شروع فصل گذشت، بعد از باخت مقابل لگانس و تساوی با بیلبائو، جایگاهش در میانه زمین را تصاحب کرد.

با پیوستن فرانک دی‌ یونگ، بازگشت روبرتو به میانه زمین و ریکاوری رافینیا، حالا آرتور باید برای هر دقیقه بازی‌اش در ترکیب بجنگد. اگر‌ آرتور می‌خواهد استعدادی که فصل گذشته نشان داد را دوباره نشان دهد، الان بهترین فرصت است‌.


ماموریت بعدی او، روز یکشنبه، بازی در برابر آرسنال در جام خوان گمپر است - البته چنین روزی در واقع باید روز استراحت او باشد.

باشگاه فصل گذشته را به او فرصت داد تا خودش را با شهر جدید و یک باشگاه بزرگ همگام سازد. این همان کاری است که باشگاه امیدوار است او انجام داده باشد. رفتار او خارج از زمین به بازی خوبش در زمین کمک می‌کند. رفتن او به جشن تولد نیمار در پاریس (دقیقا در همان هفته‌ای که بارسا باید دو بار با رئال‌مادرید بازی می‌کرد) که باعث آسیب‌ دیدگی او شد، نگاه‌ها را به‌ خودش جلب کرد. البته به خاطر این قضیه عذرخواهی و از اشتباهش درس گرفت.

آرتور‌ به تمرینات تیم بازگشت

روز پنجشنبه آرتور تست‌های پزشکی را گذراند و در همان روز به تمرینات ملحق شد. ملی‌پوش برزیلی که سه روز زودتر از برنامه معین شده به تمرینات بازگشت، می‌داند که در ترافیک خط هافبک بارسا، برای پیدا کردن یک جایگاه ثابت، باید همیشه آماده باشد.

در حالی که تنها سه بازیکن در خط هافبک بازی می‌کنند، هم‌اکنون بارسا ۸ بازیکن در این پست دارد. آرتور از رقابت موجود در تیم با خبر است و والورده را مطلع کرده که آماده بازی است تا بلکه بتواند جایگاهی در ترکیب اصلی پیدا کند.

جدا از رقابت، یک مشکل دیگر وجود دارد که باید بر آن غلبه کند و آن مشکل، ضعیف بودن قدرت فیزیکی آرتور است. در اولین سال حضورش در بارسا او با دو مصدومیت مواجه شد؛ مصدومیت ماهیچه شکم یکی از آن‌ها بود که مانع پیشرفتش در تیم اصلی شد.


آرتور به نیوکمپ بازگشته و حال تنها ۳ نفر دیگر باید به تمرینات برگردند تا لیست والورده تکمیل شود. فیلیپ کوتینیو، آرتور ویدال و لیونل مسی که چهار آگوست به بارسلونا خواهند آمد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Nima.Kanani
پاسخ به: آرتور و حقایقی از اولین فصل حضورش در بارسا
آخرش ک بوسکتس و راکیتیچ و روبرتو یا ویدال رو میزاره
اینکه فکر کردن نمیخواد 😁


شنبه، ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ (۱۶:۰۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۹ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!