به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

راکیتیچ و دو گزینه برای‌ مقصد بعدی‌اشنقل و انتقالات
فرستنده نیما کنعانی در تاريخ چهارشنبه، ۹ مرداد ۱۳۹۸ (۱۲:۳۰) (۵۴۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: نیما کنعانی / FCBarcelona.ir

بارسا معتقد است که ایوان راکیتیچ،‌ تا پایان این تابستان از تیم خارج می‌شود. فصل گذشته نیز مانند امسال شایعات خروج‌ او به گوش می‌رسید، اما در نهایت ماندگار شد. در این خبر گزینه‌هایی را که به عنوان مقصد احتمالی‌ این هافبک کروات یاد می‌شود، بررسی می‌کنیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا معتقد است که راکیتیچ این فصل نیوکمپ را ترک می‌کند. با توجه به ترافیک خط هافبک این تیم، به نظر والورده به راکیتیچ در فصل آینده نیازی نیست.

راکیتیچ با بارسا ۲ سال قرارداد دارد و با توجه به این‌که بارسا قصد تمدید با او‌ را ندارد، ایده خوبی است که با قیمتی حدود ۵۰ میلیون یورو این هافبک کروات به فروش برسد. از منچستریونایتد و اینتر میلان به عنوان مقاصد احتمالی‌ راکیتیچ یاد می‌شود.


راکیتیچ از علاقه‌اش به ماندن گفته، اما شرایط او بر همگان مشخص است. والورده نیز گفته که راکیتیچ باید برای جایگاهش در ترکیب بجنگد و خروج او دیگر‌ غیرممکن نیست. همچنین او شاید آخرین قرارداد بزرگش را ببندد. همه دنبال بهترین‌ راه‌حل برای این انتقال هستند. در حال حاضر صحبت‌هایی شده، اما پیشرفتی در علاقه یونایتد و اینتر به این بازیکن دیده نشده است.

راکیتیچ ترجیح‌ می‌دهد که به اینتر برود،‌ اگرچه شرایط‌ پیچیده‌تر است. مالکان چینی اینتر همیشه به دنبال خریدهای بزرگ بوده‌اند اما آن‌ها هیچ‌وقت هزینه زیادی نکردند به همین علت بارسا نمی‌تواند به آن‌ها اعتماد کند. احتمال انتقال به یونایتد می‌تواند به پیشرفت مذاکرات کمک‌ کند. تنها مورد قطعی در این انتقال این است که بارسا این بازیکن را کمتر از ۵۰ میلیون یورو‌ نمی‌فروشد.

فصل گذشته بارسا به فروش راکیتیچ بسیار نزدیک بود. بارسا به پیشنهاد ۹۰ میلیون یورویی PSG چراغ سبز نشان داد، اما راکیتیچ در لحظه‌ آخر تصمیم‌ گرفت که در بارسا بماند. او‌ فکر می‌کرد که وفاداری‌اش می‌تواند به تمدید قراردادش کمک کند اما این اتفاق نیفتاد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: راکیتیچ و دو گزینه برای‌ مقصد بعدی‌اش
۵۰ میلیون بشه فروختش واقعا عالیه.


پنج‌شنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ (۱۶:۵۴)
 
jamshid27
پاسخ به: راکیتیچ و دو گزینه برای‌ مقصد بعدی‌اش
الان میانگین سنی هافبکای اصلی بارسا خیلی بالاس و با توجه به اینکه 3هافبک بارسا باید با 4 یا5 هافبک حریف بجنگن و اینکه راکتیچ تو فصل قبل به خصوص یک ماه آخر فصل خیلی تو پرسینگ و برگشتها ضعیف بود که اوج ضعفش تو بازی برگشت با لیور پول مشخص شد اینها همه عواملیه که ثابت میکنه راکی امسال مطلقا" توانایی اینکه بازیکن فیکس باشه رو نداره اما موضوع اصلی اینه که با رفتن راکی آیا جوونای تیم میتونن به سرعت تو ترکیب بارسا جا بیفتن ؟ چون همه میدونیم بارسا تیمی نیس که بشه بازیکن رو برا کسب تجربه تو ترکیبش بازی داد و برا همین بود که یه هافبک امتحان پس داده ای مثه دی یونگ خریداری شد اما انجام 60-70بازی در طول 9 ماه هر تیمی رو فرسوده میکنه... به هر حال همه اینا باس در نظر گرفته شه... ولی شخصا" فک میکنم اگه بتونن متقاعدش کنن که به عنوان یه نیمکت نشین بمونه و حاشیه ایجاد نکنه میشه تو بعضی از بازیا ازش استفاده کرد مهمترین موضوع درباره راکتیچ و بوسکتس اینه که تو فصل قبل فشار زیادی روشون بود و علت افتشون هم همین خستگی و فشار سنگین تعداد بازیا بود چون باید 4 هافبک (راکیتیچ، بوسکتس آرتور ملو،آرتورو ویدال ) جور کل میانه زمین رو تو کل فصل ب دوش میکشیدن ...بقیه هافبکا هم که تجربه نداشتن ومربی هم بهشون اعتماد نمیکرد حالا با اومدن دی یونگ وضع فرق کرده به هرحال احتمال مصدومیت رو هم باس در نظر داشت ما حداقل به 8 هافبک برا کل فصل نیاز داریم که 5تاشون امتحان پس داده ان (راکیتیچ، بوسکتس ،آرتور ملو،آرتورو ویدال،دی یونگ) و3 نفر هم جوون آینده دارن (آلنیا،ریکی پویگ ،رافینیا)-البته همه اینا ب شرطیه که مربی هم بهترین بازی رو از بازیکناش بگیره و توانایی بازیکنشو بشناسه که گذشته نشون داده استاد اینکاره نیس .... پس ما نباید هیشکی رو بفروشیم مگه اینکه بهترشو بخریم... در حال حاضر بیشتر از هر چیزی بارسا نیاز مبرم به تزریق شجاعت از طریق مربی داره.که متاسفانه.....،، بارسا در 2سال اخیر (ب خصوص) تبدیل به تیمی شده که خصوصا" در بازیای حساس خارج از خونه به شدت ترسو بازی میکنه وتاثیر این قضیه رو تو بازیای حساسی مثه بازی برگشت با لیورپول یا فینال با والنسیا مشهود بود.ضمنا" کسایی که غیر از این فکر میکنن کافیه آمار نتایج بازیای خارج از خونه 2سال گذشته رو با 10-12 سال گذشته قیاس کنن تا همه چی معلوم شه


چهارشنبه، ۹ مرداد ۱۳۹۸ (۱۹:۳۶)
 
Ronalmessiho
پاسخ به: راکیتیچ و دو گزینه برای‌ مقصد بعدی‌اش
هم والورده نمیذاره سوگلی‌ش بره، هم خود این یارو عین بختک چسبیده به بارسا و تا اتمام قراردادش فکر نکنم گورشو گم کنه.
مگر اینکه مربی عوض شه و مربی جدید نخوادش.


چهارشنبه، ۹ مرداد ۱۳۹۸ (۱۴:۱۴)
 
Nima.Kanani
پاسخ به: راکیتیچ و دو گزینه برای‌ مقصد بعدی‌اش
عجیبه والورده رضایت بده


چهارشنبه، ۹ مرداد ۱۳۹۸ (۱۲:۳۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۱ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!