به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

راکیتیچ، گزینه جایگزین پوگبا در صورت خروج از یونایتدنقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۷ مرداد ۱۳۹۸ (۲۲:۴۰) (۵۹۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بارسلونا باید تعداد اعضای تیم خود را کاهش دهد و اولویت با خط میانی‌ست؛ جایی که در حال حاضر جمعیتی بیش‌تر از حد نیاز دارد. با ما همراه باشید تا از شرایط انتقال محتمل‌ترین گزینه این لیست با خبر شوید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

تمام نگاه‌ها روی رافینیاست، اما باشگاه معتقد است که ایوان راکیتیچ می‌تواند اولین کسی باشد که در این پنجره نقل و انتقالات تیم را ترک می‌کند.

این هفته می‌تواند هفته سرنوشت‌سازی برای بازیکنان و باشگاه باشد؛ البته همه چیز به پائول پوگبا بستگی دارد. منچستر یونایتد نیازی به فروش این بازیکن فرانسوی ندارد اما مذاکراتش با رئال مادرید برای فروش او پیشرفت خوبی داشته که می‌تواند تاثیری عمیقی روی ادامه روند نقل و انتقالات داشته باشد.

با پول زیادی که از فروش پوگبا به دست می‌آورد، منچستر یونایتد می‌تواند جای خالی او را به راحتی پر کند و یکی از گزینه‌های مطرح شده، ایوان راکیتیچ است.

چند هفته پیش این باشگاه اعلام کرد که این انتقال به احتمال زیاد صورت می‌گیرد اما بارسلونا این ادعا را رد کرده و گفت که هیچ پیشنهاد رسمی‌ای مطرح نشده است و آن‌ها هنوز منتظر دریافت پیشنهاد هستند.

اینتر میلان چند ماهی برای به خدمت گرفتن این هافبک‌ کروات با بارسا مذاکره کرد اما به نتیجه نرسید؛ زیرا قیمت خرید راکیتیچ حدود ۵۰ میلیون یوروست و به نظر نمی‌رسد ایتالیایی‌ها بتوانند این مبلغ را تامین کنند.

بارسا تابستان گذشته پیشنهاد هنگفتی از PSG برای راکیتیچ دریافت کرد. این باشگاه فرانسوی حاضر به پرداخت ۹۰ میلیون یورو در ازای خرید او بود اما مرد کروات ترجیح داد در نیوکمپ بماند. حال این انتقال می‌تواند امسال و با مقصدی متفاوت رقم بخورد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: راکیتیچ، گزینه جایگزین پوگبا در صورت خروج از یونایتد
عجب جایگزینی.


پنج‌شنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ (۱۷:۰۱)
 
jamshid27
پاسخ به: راکیتیچ، گزینه جایگزین پوگبا در صورت خروج از یونایتد
نقل قول
Daughter.of.Eve نوشته:

واقعا بفروشیمش بهتره وگرنه جوونا نیمکت نشین راکیتیچ میشن

این حرف تا حدی درسته الان میانگین سنی هافبکای اصلی بارسا خیلی بالاس و با توجه به اینکه 3هافبک بارسا باید با 4 یا5 هافبک حریف بجنگن و اینکه راکتیچ تو فصل قبل به خصوص یک ماه آخر فصل خیلی تو پرسینگ و برگشتها ضعیف بود که اوج ضعفش تو بازی برگشت با لیور پول مشخص شد اینها همه عواملیه که ثابت میکنه راکی امسال مطلقا" توانایی اینکه بازیکن فیکس باشه رو نداره اما موضوع اصلی اینه که با رفتن راکی آیا جوونای تیم میتونن به سرعت تو ترکیب بارسا جا بیفتن ؟ چون همه میدونیم بارسا تیمی نیس که بشه بازیکن رو برا کسب تجربه تو ترکیبش بازی داد و برا همین بود که یه هافبک امتحان پس داده ای مثه دی یونگ خریداری شد اما انجام 60-70بازی در طول 9 ماه هر تیمی رو فرسوده میکنه... به هر حال همه اینا باس در نظر گرفته شه... ولی شخصا" فک میکنم اگه بتونن متقاعدش کنن که به عنوان یه نیمکت نشین بمونه و حاشیه ایجاد نکنه میشه تو بعضی از بازیا ازش استفاده کرد مهمترین موضوع درباره راکتیچ و بوسکتس اینه که تو فصل قبل فشار زیادی روشون بود و علت افتشون هم همین خستگی و فشار سنگین تعداد بازیا بود چون باید 4 هافبک (راکیتیچ، بوسکتس آرتور ملو،آرتورو ویدال ) جور کل میانه زمین رو تو کل فصل ب دوش میکشیدن ...بقیه هافبکا هم که تجربه نداشتن ومربی هم بهشون اعتماد نمیکرد حالا با اومدن دی یونگ وضع فرق کرده به هرحال احتمال مصدومیت رو هم باس در نظر داشت ما حداقل به 8 هافبک برا کل فصل نیاز داریم که 5تاشون امتحان پس داده ان (راکیتیچ، بوسکتس ،آرتور ملو،آرتورو ویدال،دی یونگ) و3 نفر هم جوون آینده دارن (آلنیا،ریکی پویگ ،رافینیا)-البته همه اینا ب شرطیه که مربی هم بهترین بازی رو از بازیکناش بگیره و توانایی بازیکنشو بشناسه که گذشته نشون داده استاد اینکاره نیس .... پس ما نباید هیشکی رو بفروشیم مگه اینکه بهترشو بخریم... در حال حاضر بیشتر از هر چیزی بارسا نیاز مبرم به تزریق شجاعت از طریق مربی داره.که متاسفانه.....،، بارسا در 2سال اخیر (ب خصوص) تبدیل به تیمی شده که خصوصا" در بازیای حساس خارج از خونه به شدت ترسو بازی میکنه وتاثیر این قضیه رو تو بازیای حساسی مثه بازی برگشت با لیورپول یا فینال با والنسیا مشهود بود.ضمنا" کسایی که غیر از این فکر میکنن کافیه آمار نتایج بازیای خارج از خونه 2سال گذشته رو با 10-12 سال گذشته قیاس کنن تا همه چی معلوم شه


سه‌شنبه، ۸ مرداد ۱۳۹۸ (۲۱:۵۹)
 
pob1188
پاسخ به: راکیتیچ، گزینه جایگزین پوگبا در صورت خروج از یونایتد
قبول دارم که سرعت پایینش رو اعصابه ولی نمیشه بازیکنی که به تیم وفادار بوده رو به این راحتی کنار گذاشت باید بهش احترام گذاشت و با احترام فروختش


سه‌شنبه، ۸ مرداد ۱۳۹۸ (۱۰:۱۲)
 
Daughter.of.Eve
پاسخ به: راکیتیچ، گزینه جایگزین پوگبا در صورت خروج از یونایتد
واقعا بفروشیمش بهتره وگرنه جوونا نیمکت نشین راکیتیچ میشن


سه‌شنبه، ۸ مرداد ۱۳۹۸ (۹:۱۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۷ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!