به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسلونا vs ویسل کوبهپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۴ مرداد ۱۳۹۸ (۲۳:۳۹) (۴۸۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


فردا ساعت ۱۳:۳۰ (به وقت ایران) کاتالان‌ها به مصاف اینیستا و هم‌تیمی‌هایش خواهند رفت. هر آنچه باید در مورد این دیدار بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

هیچ کس فکرش را نمی‌کرد اما بالاخره اتفاق افتاد؛ آندرس اینیستا فردا در برابر بارسلونا بازی خواهد کرد. این، یک بازی بسیار ویژه خواهد بود.‌

اینیستا، داوید ویا و سرخی سمپر در دیداری دوستانه مقابل بارسا صف خواهند کشید. این دومین بازی پیش فصل آن‌هاست و به شاگردان ارنستو والورده برای بازیابی ریتم بازی‌شان در فصل پیش رو کمک خواهد کرد.

اولین استفاده از پیراهن خارج از خانه جدید

این شنبه در جریان دیدار بارسا و ویسل کوبه در ورزشگاه نوئویر این شهر، نتو، دی یانگ و گریزمن (خریدهای جدید تیم) دومین بازی خود برای بارسلونا را به نمایش خواهند گذاشت اما پیراهن خارج از خانه جدید تیم برای فصل ۲۰۱۹/۲۰ برایاولین بار بر تن بازیکنان خواهد نشست.

این تیم ژاپنی فصل خوبی را درلیگ کشورش پشت سر نگذاشت و دراین بازی امیدوار است بتواند با ارائه یک بازی مطلوب، اعتماد به نفسش را برای فصل آینده بازیابد.

به نمایش گذاشتن یک تصویر خوب از خود در بازی مقابل بارسایی که دمبله، گریزمن، دی یانگ و کوتینیو را دارد - پیکه مصدوم است - می‌تواند بهترین خبر برای تیمی باشد که هوادارانش به دنبال یک بازی ویژه هستند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر

فایل‌های الحاق شده: 2p.jpg 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۹ کاربر آنلاین است. (۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!