به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تلاش اتلتیکو برای جلوگیری از بازی کردن گریزمن نقل و انتقالات
فرستنده نیما کنعانی در تاريخ شنبه، ۵ مرداد ۱۳۹۸ (۸:۴۰) (۱,۱۸۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: BarcaBlaugranes
مترجم: نیما کنعانی / FCBarcelona.ir


باشگاه اتلتیکو مادرید بارسا را محکوم کرده و معتقد است که گریزمن نباید بازی کند. اتلتیکو از بارسا می‌خواهد تا ۸۰ میلیون یورو بیش‌ از آنچه پرداخت کرده، بپردازد. آن‌ها در این تصمیم خود بسیار جدی هستند. در این خبر از استدلال قرمز و سفیدها برای این‌ حرفشان مطلع می‌شوید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اتلتیکو رسماً بارسا را به خاطر گریزمن محکوم‌ کرده است. آن‌ها می‌خواهند تا زمانی که بارسا ۸۰ میلیون را نپرداخته، گریزمن بازی نکند.

خاویر تباس، رئیس لالیگا،‌‌ موجودیت این شکایت را تایید کرده است. او در مصاحبه با اوندا سرو گفت که برای این بحث‌ راه‌ حلی وجود خواهد داشت.

رقم‌ فسخ قرارداد گریزمن از ۱ جولای از ۲۰۰ میلیون یورو به ۱۲۰ میلیون یورو‌ کاهش یافت و بارسا چند روز بعد با این بازیکن فرانسوی قرارداد بست. اتلتیکو می‌گوید که توافق برای این انتقال قبل از کاهش یافتن رقم‌ فسخ رخ داد، پس بارسا باید ۸۰ میلیون دیگر از آن ۲۰۰ میلیون بپردازد. به همین دلیل اتلتیکو مجوز بازی گریزمن در لالیگا‌ را نامعتبر می‌داند.


آن‌ها شکایتشان را به کمیته صدور مجوز می‌برند. به آن‌ها فرصت داده شده است تا شکایت خود را مطرح کنند. مدیر قانونی تا ۱۵ روز آینده تصمیم نهایی را اعلام خواهد کرد. هر دو طرف می‌توانند این حکم را از کمیته صدور مجوز درخواست کنند. این پرونده هم‌اکنون توسط فدراسیون فوتبال و کمتیه برگزاری مسابقات باز شده است. بنا به گزارش روزنامه دیارو اسپورت،‌ احتمال کمی وجود دارد که رای نهایی آن‌طور باشد که اتلتیکو می‌خواهد. ممکن است جریمه سبکی برای بارسا در نظر‌ گرفته شود، ولی‌ نه اینکه بارسا ۸۰ میلیون یورو پرداخت کند.

آخرین راه چاره برای اتلتیکو این است که در کابینه قانونی پرونده‌سازی کنند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: تلاش اتلتیکو برای جلوگیری از بازی کردن گریزمن
باز مثل داستان خرید نیمار یه داستان دیگه درست نکنن این احمقا خوبه...


شنبه، ۵ مرداد ۱۳۹۸ (۱۸:۰۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۰ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!