به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رقابت برای حضور در ترکیب اصلیتور پیش‌فصل
فرستنده رضا ندافی در تاريخ سه‌شنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۸ (۱۳:۵۰) (۵۰۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: رضا ندافی / FCBarcelona.ir


تور پیش فصل امسال با سال‌های گذشته تفاوت بسیاری دارد، اگر فکر می‌کنید که این بازی‌ها فقط جهت آمادگی تیم برای فصل جدید است، سخت در اشتباهید. در ادامه به بررسی تمام جوانب تور پیش فصل می‌پردازیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بسیاری از بازیکنان برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی، باید نظر والورده را به خود جلب کنند. این یک آزمون بزرگ برای بازیکنان است که کارایی خود را در ترکیب اصلی به اثبات برسانند. البته برخی از بازیکنان - آن‌هایی که می‌دانند فیکس خواهند بود - می‌توانند این هفته‌ها را به آرامی پشت سر بگذارند.

شروعی دوباره برای دمبله

به غیر از بازیکنانی که می‌دانند فیکس هستند، بقیه باید خود را به مربی، کادر فنی و هواداران اثبات کنند. امروز در بازی مقابل چلسی فرصتی خوبی خواهد بود که این قدم رو به جلو را بردارند. عثمان دمبله جزو این گروه از بازیکنان است.

مهاجم فرانسوی بارسا، فصلی پر فراز و نشیب را سپری کرد، اما در خارج از زمین کاملاً ناامید کننده بود. او این فصل بر خلاف فصل گذشته، به همراه تودیبو، خیلی زود به تمرینات ملحق شد و نشان داد که امسال می‌خواد بهترین نمایش خود را ارائه کند. حالا او می‌داند که با وجود گریزمن کار بسیار سختی را خواهد داشت.

مکس تودیبو

وضعیت تودیبو نسبت به دمبله کاملاً متفاوت است. او فصل گذشته فقط توانست 12 بار به میدان برود (10 بازی برای تولوز و 2 بازی برای بارسا). او می‌خواهد بیشتر بازی کند تا فرم اصلی خود را بدست آورد. مدافع فرانسوی بارسا امیدوار است تا بتواند در این فصل در ترکیب بارسا باشد. با توجه به شکست بارسا در جذب د لیخت، تودیبو گزینه مناسبی در خط دفاع به شمار می‌آید.

فصلی کلیدی برای اومتیتی و آلنیا

ساموئل اومتیتی یک فصل عجیب و غریب را سپری کرد. او پس از مصدومیت از ناحیه زانو، جای خود را به هم وطن خود، لنگله داد. اما پس از بازگشت نتوانست نظر والورده را جلب کند، و ادامه فصل را از روی نیمکت دنبال کرد.

اما درسوی دیگر، کارلس آلنیا فصلی سخت را پیش رو دارد. فرانکی دی یونگ جدی‌ترین رقیب او در خط هافبک است. وقت آن رسیده که آلنیا خود را به اثبات برساند. رقابت از همیشه بیشتر خواهد بود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AliSarabi
پاسخ به: رقابت برای حضور در ترکیب اصلی
خوب رقابت کنید و حسابی تلاش کنید چون کمتر کسی میتونه فیکس تیم اصلی باشه این چیزی نیست که هر کسی لیاقتشو داشته باشه و سخته قرار گرفتن جای این بازیکنان الان
راکتیچ و بوسکتس حداقل 5 6 سال دیگه جا دارن که فیکس هافبک باشن


چهارشنبه، ۲ مرداد ۱۳۹۸ (۱۷:۲۳)
 
coutinho7
پاسخ به: رقابت برای حضور در ترکیب اصلی
به سر خبر این رو هم باید اضافه میکردید

نابودی کوتینیو


سه‌شنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۸ (۱۵:۰۳)
 
Raphael
پاسخ به: رقابت برای حضور در ترکیب اصلی
البته استاد همرو راضی نگه می‌داره...


سه‌شنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۸ (۱۳:۵۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۲ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!