به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs چلسیپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۸ (۰:۰۹) (۶۱۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


آبی و اناری‌ها فردا ساعت ۱۵:۰۰ (به وقت ایران) اولین بازی پیش فصل ۲۰۱۹/۲۰ خود را در ورزشگاه سایتاما برگزار خواهند کرد. در این خبر هر آنچه را که باید در مورد این بازی بدانید خواهید یافت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

این دومین باری است که بارسا و چلسی در یک دیدار دوستانه مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. این دو تیم پیش از این، در تور آمریکای ۲۰۱۵ در مقابل هم صف کشیدند و آن دیدار بخشی از جام بین المللی قهرمانان بود که با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. در نهایت تیم انگلیسی توانست در ضربات پنالتی به پیروزی دست یابد. در بازی‌های رسمی اروپا نیز این دو تیم ۱۵ بار با یکدیگر بازی کرده‌اند.

اولین بازی پیش فصل

این اولین بازی بارسا در پیش فصل است. کاتالان‌ها در این تور همچنین مقابل ویسل کوبه و یاران بازیکنان سابق تیم، آندرس اینیستا، داوید ویا و سرخی سمپر صف خواهند کشید (۵ مرداد ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران). شایان ذکر است که ۵۴مین دوره جام خوان گمپر در روز یکشنبه، ۱۳ مرداد ساعت ۲۲:۳۰ (به وقت ایران) برگزار خواهد شد. بارسلونا به آمریکا نیز سفر خواهد کرد و دو دیدار دوستانه مقابل ناپولی خواهد داشت: بازی اول در ۱۶ مرداد (ورزشگاه هارد راک) و بازی دوم در ۱۹ مرداد (ورزشگاه میشیگان).

ترکیب بارسا

والورده ۲۶ بازیکن را برای تور ژاپن فراخوانده است: تراشتگن، نتو، سمدو، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، تودیبو، دمبله، رافینیا، مالکوم، لنگله، گریزمن، آلبا، آلنیا، روبرتو، دی یونگ، اومتیتی، ایناکی پنیا، گیلم، آرائوخو، بوسکتس، مونچو، کویادو، ریکی پویگ، هیروکی آبه و پرز.


چلسی متفاوت

چلسی نسبت به دیدارهای پیشین بین این دو تیم، به طور کامل تغییر کرده است. فرانک لمپارد، بازیکن سابق و اسطوره تیم ملی انگلیس، هدایت این تیم را برای فصل آینده بر عهده دارد. آبی‌ها همچنین قرارداد خود را با کریستین پولیشیچ تمدید کرده‌اند.

فرصتی برای بازیکنان جدید و بارسا ب

نتو، دی یونگ و گریزمن ۳ بازیکن جدید بارسا تا اینجای پنجره نقل و انتقالات تابستان هستند. آن‌ها در این بازی می‌توانند برای اولین بار به عنوان یک آبی و اناری پوش به میدان بروند. ارنستو والورده همچنین می‌تواند در این بازی از ۹ بازیکن بارسا ب استفاده کند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
The.Hundredth.One
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs چلسی
باز آمد بوی ماه فوتبال


سه‌شنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۸ (۸:۵۲)
 
jamshid27
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs چلسی
اولین بازی پیش فصل اونم در حالیکه بازیکنا هنوز کاملا" آماده نیستن مقابل چلسی که فیزیکی ترین تیم اروپا بعد ار آتلتیکو مادرید هستش کار چندان عاقلانه ای نبود بهتر بود بازیارو با تیمای ضعیف تر با فوتبال شکننده تر مث لیگ فرانسه شروع میکردیم نه یه تیم فیزیکی مث چلسی. به هر حال امیدوارم مصدوم ندیم چون مصدومیتای خیلی شدید فوتبالی اکثرا" تو یک ماه شروع و یک ماه پایان فصل بوجود میاد


سه‌شنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۸ (۲:۴۶)
 
Raphael
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs چلسی
به به بالاخره بازی ها فرا رسیدن...
فقط امیدوارم والورده بزاره این فصل یه فوتبال خوب ببینیم


سه‌شنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۸ (۰:۵۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs چلسی
Football Is Coming...



سه‌شنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۸ (۰:۲۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۶۲ کاربر آنلاین است. (۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۶۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!