به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لحظاتی با آندرس اینیستامصاحبه
فرستنده نیما کنعانی در تاريخ دوشنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۸ (۲۰:۰۰) (۴۵۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: نیما کنعانی / FCBarcelona.ir

کاپیتان سابق بارسا به مناسبت دیدار ویسل کوبه با این تیم در رابطه با تجربه‌اش در ژاپن صحبت کرد. این هافبک افسانه‌ای تابستان گذشته بارسلونا را به مقصد ژاپن ترک گفت. با ما همراه باشید تا از تجربیات او در تیم فعلی‌اش بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

22 جولای، دقیقا یک سال از اولین بازی‌ام با پیراهن ویسل کوبه می‌گذرد. تاکنون یک سال گذشته است، یک سال بسیار خوب. اولین سال به عنوان بازیکن سابق بارسا و زندگی در ژاپن، که با اسپانیا تفاوت بسیاری دارد.

«تا به حال چند بار گفته‌ام، آرزو داشتم که می‌توانستم ادامه دوران فوتبالی‌ام را در بارسلونا بازی کنم، در کنار دوستانم در رختکن، در ورزشگاه جذاب نیوکمپ با جو فوق‌العاده هوادارانش و رقابت‌های فوق‌العاده‌ای مثل لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا. اما لحظاتی در زندگی وجود دارند که تو باید تصمیم بگیری. من اولین تصمیم مهمم را در 12 سالگی گرفتم؛ وقتی که با حمایت خانواده‌ام، فوئنتلبیا را به مقصد لاماسیا ترک کردم. من چنین تصمیمی را یک سال پیش هم گرفتم و باز هم خانواده هم مرا حمایت کرد. من به ژاپن آمدم تا از فوتبال لذت ببرم و به همین دلیل کاری را انجام می‌دهم که آن را دوست داشته باشم.

بازی کردن مقابل باشگاه قبلی عجیب است. روز بازی، یک روز احساسی برای من خواهد بود.


با توجه به نتایج، آن‌ها آنقدری که ما دوست داریم خوب نیستند اما تجربه فوتبال بسیار جالب است. فوتبال در ژاپن خیلی رقابتی است. هرچند که شاید این گونه به نظر نیاید. جو فوتبالی در استادیوم‌هایشان بسیار جالب است. شما این قضیه را وقتی روز 27 جولای در برابر بارسا بازی می‌کنیم متوجه می‌شوید. زیرا ورزشگاه نوویر شهر کوبه پر خواهد شد. من همیشه از تاثیر هواداران تعجب می‌کنم. هر جا می‌روم آن‌ها با من به خوبی و با احترام برخورد می‌کنند.

در رابطه با زندگی در کوبه، من و خانواده‌ام خوشحال هستیم. همیشه اوایلش به خاطر تفاوت زبان، فرهنگ و غذا سخت است، اما بچه‌ها به سرعت با این شرایط سازگار شدند. آنا و من نیز همین‌طور. این قضیه این گونه اثبات می‌شود که فرزند بعدی‌مان رومیو - که هنوز به دنیا نیامده است - اولین سال‌های زندگی‌اش را در ژاپن می‌گذراند. ما خوشحالیم که یک خانواده 6 نفره می‌شویم.

اینکه بارسا بعد از یک سال که به اینجا آمدم از شهر من بازدید می‌کند موجب کنجکاوی می‌شود. بدون شک این بازی برای همه بسیار ویژه است. بازی کردن در برابر بوسکتس، جوردی آلبا و راکیتیچ بسیار عجیب است. بازی کردن در برابر تیم زندگی‌ام حس غریبی دارد. و آن روز، یک روز پر از احساسات برای من خواهد بود. امیدوارم که همه ما از آن لذت ببریم و هواداران ویسل کوبه از تماشای یک بازی عالی لذت ببرند
».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Raphael
پاسخ به: لحظاتی با آندرس اینیستا
جات همیشه تو قلب ما آبی و اناری هاست...


سه‌شنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۸ (۱۴:۰۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: لحظاتی با آندرس اینیستا
امیدوارم یه روزی برگردی به تیم و روی نیمکت بشینی...


سه‌شنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۸ (۱۱:۰۹)
 
The.Hundredth.One
پاسخ به: لحظاتی با آندرس اینیستا
باز خوبه رفت ژاپن حیثیت خودشو تو تیمای قطری به باد نداد


سه‌شنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۸ (۸:۵۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۵۵ کاربر آنلاین است. (۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۵۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!