به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

گریزمن: از سبک بازی بارسا لذت می‌برممصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۸ (۲۳:۱۹) (۵۰۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این آبی و اناری پوش جدید به همراه ایوان راکیتیچ، در اولین کنفرانس مطبوعاتی قبل از اولین بازی تور پیش فصل تیم، به گفتگو با رسانه‌ها پرداختند. در این خبر مصاحبه آن‌ها را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اولین کنفرانس مطبوعاتی بارسا در تور تابستانه ۲۰۱۹ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه ماچیدا برگزار شد؛ یک روز پس از ورود به ژاپن و یک روز قبل از اولین بازی پیش فصل در جام راکوتن‌. قبل از تمرینات بعد از ظهر تیم، خرید جدید باشگاه، آنتوین گریزمن و همچنین سرباز کهنه کار تیم، ایوان راکیتیج به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

گریزمن


اولین روزها با بارسا

«من می‌خواهم از تمامی هوادارانی که به فرودگاه و هتل آمدند تشکر کنم و همچنین کسانی که برای دیدن بازی‌های ما خواهند آمد. فردا اولین بازی خود را برای بارسا انجام خواهم داد و به دنبال لذت بردن از آن به همراه هم‌تیمی‌هایم هستم».

تفاوت بین سبک بازی بارسا و اتلتیکو

«آن‌ها دو روش متفاوت در حمله دارند. اتلایکو سریع‌تر است در حالی که اینجا همه چیز بیش‌تر با صبر بدست می‌آید. من این روش را با آنچه در اتلتیکو انجام می‌دادم تنظیم خواهم کرد. من این سبک را دوست دارم و می‌دانم که می‌توانم چیزهای زیادی را کنترل کنم. برای من هیچ مشکلی در‌ انجام حمله یا دفاع وجود نخواهد داشت». 

تمجیدات دیگو سیمئونه

«رابطه من با سیمئونه نزدیک‌تر از رابطه یک سرمربی با بازیکنش است. او نه تنها در زمین بلزی، بلکه در زمدگی شخصی‌ام نیز برایم مهم بوده است. او می‌داند که دوستش دارم. ما رابطه‌ای فراتر از دنیای فوتبال داریم».

 
راکیتیچ


بازگشت به ژاپن

«در ژاپن بوده مایه خوشحالی است. ما خاطرات خیلی خوبی از جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۱۵ در اینجا داریم. هواداران بسیاری اینجا هستند و در کنار آن‌ها بودن رضایت‌بخش است. اینکه می‌توانیم دو بازی در اینجا برگزار کنیم بسیار ویژه است؛ ویژه‌تر آن که یکی از آن‌ها مقابل تیم ویسل کوبه و اینیستا، ویا و سمپر است. این‌ها بخشی از اعضای خانواده بارسا هستند». 

 رویارویی با هم‌تیمی‌های سابق

«این - اتفاق - نه تنها خاص خواهد بود بلکه (رویارویی با اینیستا، ویا و سمپر) کمی عجیب نیز خواهد بود. آن‌ها ما را خیلی خوب می‌شناسند و می‌خواهند بازی خوبی هم به نمایش بگذارند. اینیستا یکی از بهترین دوستان من در جهان فوتبال است». 

بازیکن جدید بارسا، هیروکی آبه


«می‌خواهم به او برای پیوستن به بارسا تبریک بگویم. من مطمئنم که اگر بارسا او را خریده است، بازیکن خیلی خوبی است. ما امیدواریم از - بازی او - لذت ببریم. آبه خجالتی است اما با مقداری اسپانیایی صحبت کردن، ما را شگفت زده کرد».

«بازیکنان جدید انگیزه قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارند. ما اشتباهات خود را می‌دانیم و اکنون باید به آینده نگاه کنیم. می‌دانم این فصل بهتر از فصل قبل خواهد بود و ما می‌خواهیم فردا این را نشان دهیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Raphael
پاسخ به: گریزمن: از سبک بازی بارسا لذت می‌برم
خاک تو سرت. پارسال باید میومدی


سه‌شنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۸ (۱۴:۰۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: گریزمن: از سبک بازی بارسا لذت می‌برم
نـــِ باریکلا...


سه‌شنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۸ (۱۱:۰۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۲ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!