به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نیمار پیشنهاد بارسلونا را پذیرفتنقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۸ (۱۰:۴۰) (۱,۱۸۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بر اساس توافق شفاهی بارسلونا با نیمار، این بازیکن برزیلی ۵ فصل آینده را در نیوکمپ توپ خواهد زد. او به حقوقی کمتر از حقوق فعلی‌اش راضی شده تا بتواند رویایش را به حقیقت گره بزند. در این خبر صفحات پایانی کتاب انتقال نیمار را با یکدیگر ورق خواهیم زد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

نیمار به عملی شدن انتقالش به نیوکمپ امید چندانی ندارد و به همین دلیل حاضر است برای پیوستن به بارسا دستمزدی بسیار کمتر دریافت کند تا این اتفاق رخ دهد. نیمار حتی مذاکره هم نکرده چون می‌داند این حداکثر مبلغی است که بارسا می‌تواند به او پیشنهاد دهد.

به گزارش منابع اسپورت، نیمار شخصاً با بارسا به توافق رسیده است. اگر دو باشگاه نیز با هم به توافق برسند، نیمار تقریباً نصف دستمزد فعلی‌اش را دریافت خواهد کرد. حقوقی که او در حال حاضر از PSG دریافت می‌کند، ۳,۰۶۹,۵۲۰ یورو در ماه است؛ حدود ۱۰۰ هزار یورو در هر روز. او بعد از مسی بیش‌ترین دستمزد را در بین فوتبالیست‌های جهان می‌گیرد.


نیمار در صورت بازگشت به بارسا، در هر فصل حدود ۲۴ میلیون یورو حقوق خواهد گرفت، رقمی مشابه آن‌چه قبلاً در این باشگاه دریافت می‌کرد. برای این بازیکن برزیلی و مدیر برنامه‌هایش، اولویت قرار گرفتن نام او در بین بهترین‌های فوتبال است - نه رسیدن به دستمزدی بیش‌ از هر کس دیگر.

گزینه‌های دیگر

نیمار پیشنهادات دیگر هم دارد اما مهم‌ترین آن‌ها پیشنهاد بارساست. او می‌خواهد به لالیگا بازگردد و اگر بارسا نتواند با PSG به توافق برسد، در آن صورت رئال مادرید را در نظر خواهد گرفت.

هرچند رئال مادرید رسماً از این مزایده کنار کشیده و سودای جذب ام‌باپه در تابستان آینده را در سر می‌پروراند‌.

نیمار می‌خواهد یک بار دیگر، خارج از زمین بازی نیز خوشحال باشد. او در دو فصل حضور خود در PSG سختی کشید و ۲۷ سالگی را بهترین زمان برای احیای دوران حرفه‌ای‌اش می‌بیند.

دیگر راهی که نیمار می‌تواند با طی کردن آن - راحت‌تر - به نیوکمپ برسد، پس گرفتن شکایتش از بارساست که پیش از رفتن به PSG آن را تنظیم کرد. البته بارسا اتهام این پرونده ۲۶ میلیون یورویی را رد کرده است. اگر صرف نظر از این شکایات بتواند موجب بازگشت نیمار شود، او این کار را با رضایت خواهد کرد.

پدر این بازیکن حدود ۵۰ میلیون یورو بعد از پیوستن پسرش به PSG دریافت کرد.

این توافق شفاهی گام بزرگی برای بازگشت نیمار به شمار می‌رود اما همچنان یک مسئله حل نشده باقی‌ست: توافق قیمت با PSG. با توجه به رابطه بد بین این دو باشگاه، بیش‌تر مراحل فرآیند توافق توسط واسطه‌های بین این دو تیم صورت خواهد گرفت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Heavenly.Girl
پاسخ به: نیمار پیشنهاد بارسلونا را پذیرفت
اوج حقارت...


دوشنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۸ (۱۹:۲۲)
 
marzeg
پاسخ به: نیمار پیشنهاد بارسلونا را پذیرفت
فقط امیدوارم از بازیکن های خوبمون تو این معامله از دست نره


دوشنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۸ (۱۸:۴۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: نیمار پیشنهاد بارسلونا را پذیرفت
تو رو خدا بی خیال این شین...


دوشنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۸ (۱۱:۴۲)
 
saeed2014
پاسخ به: نیمار پیشنهاد بارسلونا را پذیرفت
هه خائن داره برمیگرده😂😂😂😂


دوشنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۸ (۱۱:۰۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۹ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!