به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

گریزمن، شماره ۱۷ جدید کاتالان‌ها (ویدئو)آبی و اناری‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۸ (۱:۲۶) (۸۷۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


ساعاتی پیش این ستاره فرانسوی قرارداد خود را با بارسلونا به امضا رساند و اکنون رسماً عضو تیم اصلی است. با ما همراه باشید تا مراسم معارفه او را از نظر بگذرانیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

این یکشنبه برای گریزمن روز شلوغی بود؛ او صبح خود را با انجام آزمایشات پزشکی در سیوتات اسپوتیوا آغاز کرد، سپس با هم‌تیمی‌های جدیدش آشنا شد و بعد از آن قرارداد خود با باشگاه را امضا کرد و بدین ترتیب رسماً بازیکن بارسا شد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

این مرد فرانسوی برای امضا قراردادش در نیوکمپ با بارتمئو همراه شد. با لبخندی سرشار از امید، گریزمن حضور خود را تا ۵ فصل آینده (۳۰ ژوئن ۲۰۲۴) در این وررشگاه قطعی و پیراهن شماره ۱۷ تیم را از آن خود کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

در حضور عکاسان، این ملی‌پوش فرانسوی اولین ضربه خود را به عنوان یک بارسایی به توپ زد و سپس با نوجوانان آکادمی بارسا نیز عکس گرفت.



بیش از ۱۲۰ خبرنگار برای شرکت در کنفرانس مطبوعاتی او حضور یافتند که در ادامه می‌توانید خلاصه‌ای از صحبت‌های او را بخوانید.

او به خبرنگاران توضیح داد: «من می‌خواهم بازیکن مهمی در این باشگاه مهم شوم و سعی خواهم کرد لالیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان را فتح کنم. همواره ترک گفتن جایی که در آن احساس راحتی می‌کنید، دشوار است. من احترام زیادی برای اتلتیکو مادرید قائلم. من همه چیزم را از آن‌ها گرفته‌ام. با این حال من اکنون یک چالش جدید می‌خواهم؛ می‌خواهم خودم را بهتر کنم و از محدوده راحتی خودم فراتر بروم».

مسی یک اسطوره است

وقتی در مورد مسی از او سوال شد، گریزمن پاسخ داد: «من خیلی خوشحالم. بازی کردن در کنار او برای من لذت بخش است. او برای من بازیکن شماره یک است؛ مانند لبرون جیمز در NBA. مسی کسی است که هر بازیکنی می‌تواند او را الگوی خودش قرار دهد. او اسطوره فرزندان من - و فرزندانِ فرزندان من در آینده - خواهد بود».

او افزود: «من سخت تلاش کرده‌ام تا در هر پُستی بازیکن مهمی باشم. من می‌توانم در جناح چپ، راست و یا حتی در وسط بازی کنم. اما تنها چیزی که اهمیت دارد، خوب کار کردن برای کمک رساندن به این تیم است. من پاسکاری، پاس گل و گلزنی را در اختیار تیم قرار داده و از بازی خود لذت می‌برم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hakhamanesh_Kerman
پاسخ به: گریزمن، شماره ۱۷ جدید کاتالان‌ها (ویدئو)
17 شماره ی نحسی بوده ک هر کی پوشیده افت کرده: منیر، آلکاسر


دوشنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۸ (۱۱:۴۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: گریزمن، شماره ۱۷ جدید کاتالان‌ها (ویدئو)
خوش اومدی. امیدوارم تحت نبوغ ارنستوی دانا رشد کنی.


دوشنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۸ (۱۱:۰۲)
 
The.Hundredth.One
پاسخ به: گریزمن، شماره ۱۷ جدید کاتالان‌ها (ویدئو)
خوش اومدی...


دوشنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۸ (۱:۵۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۶۵ کاربر آنلاین است. (۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۶۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!