به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

۱۰ حقیقتی که باید در مورد گریزمن بدانید!آبی و اناری‌ها
فرستنده رضا ندافی در تاريخ دوشنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۸ (۱۵:۱۶) (۸۰۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: رضا ندافی / FCBarcelona.ir


این مهاجم فرانسوی که اخبار انتقالش به بارسا از یک سال پیش هواداران بارسلونا را کلافه کرده بود، سرانجام روز گذشته به طور رسمی به جمع کاتالان‌ها پیوست. با ما همراه باشید تا این ستاره فرانسوی را بیشتر بشناسید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

۱) ارتباط با نویسنده و خلبان، آنتوین سنت اگزوپری

آنها نه تنها اسامی خود را به اشتراک می‌گذارند بلکه نام مستعمار گریزمن (شازده کوچولو) برگرفته از معروف‌ترین اثر ادبی سنت اگزوپری است. حتی روی ساعد گریزمن می‌توانید جمله‌ای از این نویسنده را بخوانید: «زندگی خود را رویایی و واقعی بسازید».

۲) از پرتغال به ماکون

بیستمین بازیکن فرانسوی بارسا در ماکونِ فرانسه متولد شده و دوران کودکی خود را همان‌جا گذرانده اما مادرش پرتغالی است. پدربزرگ مادری او، آمارو لوپز، فوتبال حرفه‌ای را در پرتغال به مقصد فرانسه به خاطر کار خود رها کرد.

۳) آغاز بازی‌های سخت در فوتبال فرانسه

چارنای ماکون اولین تیمی بود که گریزمن در آن بازی می‌کرد که بعدها با تیم ماکون ادغام شد تا اتحادیه فوتبال ماکون‌ها را تشکیل دهد. رشد فوتبال او بدنام بود و ناظران بسیاری از باشگاه‌های فرانسوی اکسر، لیون، سوشو، سنت اتین، متز و مونپلیه از او دعوت کردند. در نهایت به علت قد کوتاه، توسط آکادمی‌های فرانسوی رد شد. سپس رئال سوسیه‌داد به او علاقه نشان داد و گریزمن در 13 سالگی زادگاه خود را ترک کرد تا در بااینا با مردی که او را کشف کرده بود، اریک اولاتس، در مورد آینده خود تصمیم بگیرد.

۴) گریزمن و لباس آبی و اناری

گریزمن در زادگاه خود برای تیم ماکون بازی می‌کرد و این یعنی آنتوین، در 10 سالگی هم آبی و اناری می‌پوشید.

۵) گریزمن و رویای دروازبانی

او نه تنها می‌خواهد گلزن باشد، بلکه می‌خواهد مانع فروپاشی دروازه خودی نیز باشد. او وقتی کودک بود، دوست داشت دستکش دروازبانی بپوشد و توپ مهار کند. او پس از پایان جلسات تمرینی در تیم سابق خود، این کار را انجام می‌داد.


۶) علاقه به بسکتبال

او یک طرفدار واقعی NBA است؛ دریک روس بازیکن مورد علاقه اوست. خانه او در مادرید یک زمین بسکتبال دارد که این ورزش را در آنجا تمرین می‌کند.

۷) حضور در سینما

او صدای سوپرمن را در نسخه فرانسوی بتمن دوبله کرده است: فیلم لگو.

۸) سانی آندرسون، یکی از بازیکنان مورد علاقه او

به عنوان یک کودک، مانند تقریباً همه بچه‌های دیگر، او می‌خواست یک امضا یا عکس از بازیکنان مورد علاقه‌اش داشته باشد. گریزمن تحت تاثیر این بازیکن (سانی آندرسون) که بعد از بازی با پیراهن بارسلونا در لیگ فرانسه مشغول شد، بود. این بازیکن برزیلی واقعاً توجه او را به خود جلب کرده بود.

۹) توپ طلا

سال 2016، گریزمن رقابت توپ طلا را در جایگاه سوم به پایان رساند. داستان مطلع شدن گریزمن از این موضوع به چند ماه قبل از مراسم توپ طلا برمی‌گردد که او پس از پایان تمرینات اتلتیکو و در حال رفتن به خانه، در ماشین متوجه می‌شود که چند تماس از دست رفته از خواهر و مدیر برنامه‌هایش داشته است. او پس از شنیدن این خبر (انتخاب شدن به عنوان سومین بازیکن جهان) با خوشحالی و هیجان به سوی خانه رانندگی می‌کند که باعث حیرت دیگر رانندگان می‌شود.

۱۰) نوشیدنی میت

گریزمن به فرهنگ اروگوئه و نوشیدنی میت علاقه دارد. کارلس بوئنو فرد اروگوئه‌ای است که این نوشیدنی را زمانی که گریزمن در رئال سوسیه‌داد بود به او معرفی کرد. او اکنون می‌تواند به مسی و سوارز که همیشه این نوشیدنی را در دست دارند، بپیوندد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: 10 حقیقتی که باید در مورد گریزمن بدانید!
نوشیدنی مِیِّت؟


دوشنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۸ (۱۵:۲۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۷ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!