به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پرز از تازه شدن علاقه رئال مادرید به نیمار می‌گویدنقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۱۹ تیر ۱۳۹۸ (۱۷:۱۱) (۶۴۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


ظاهراً فلورینتو پرز مجدداً قصد پیگیری داستان دنبله‌دار علاقه رئال مادرید به این بازیکن برزیلی را دارد. کسی که از سال ۲۰۱۱ هدف این باشگاه بوده است. در این خبر آخرین پرده از درام نیمار را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

سران باشگاه بارسلونا از تمایل رقیب دیرینه خود برای انجام این انتقال بسیار پیچیده مطلع‌اند اما این را هم می‌دانند که نیمار می‌تواند باعث پیشرفت آن‌ها شود. اما همچون بارتمئو، پرز نیز نمی‌خواهد به طور عمومی نسبت به جذب نیمار ابراز علاقه کند.

اولین تلاش رئال مادرید برای خرید نیمار به سال ۲۰۱۱ باز می‌گردد، اما او بارسا را انتخاب کرد و در سال ۲۰۱۳ به نیوکمپ آمد. آن‌ها حتی در دورانی که نیمار در بارسلونا بازی می‌کرد نیز اقدام به جذب او کردند اما موفق نشدند.

نیمار خود می‌خواهد به نیوکمپ برگردد؛ این چیزی است که به پاریس سنت ژرمن گفته است. پرز از علاقه خود بازیکن خبر دارد اما این را هم می‌داند که PSG ترجیح می‌دهد او را به مادرید بفروشد. به همین دلیل است که آن‌ها مجدداً اقدام به برقراری ارتباط با نمایندگان نیمار کرده است.


با توجه به اینکه مادریدی‌ها فصلی ناموفق را پشت سر گذاشتند، پرز اکنون دو ماموریت مهم دارد: اولین آن‌ها بازگرداندن زیدان بود که خیلی سریع صورت گرفت و دومی متقاعد کردن نیمار برای رفتن به سانتیاگو برنابئوست.

علاوه بر عملکرد خوب نیمار در مستطیل سبز، پرز از ارزش او در بازار نقل و انتقالات نیز آگاه است. او می‌تواند چیزی را که ادن هازارد نتوانست نصیب کهکشانی‌ها کند برای آن‌ها به ارمغان بیاورد. مادریدی‌ها به نیمار به عنوان جایگزین کریستیانو رونالدو نگاه می‌کنند، چیزی که بعد از رفتن این بازیکن پرتغالی هرگز رئال مادرید به آن نرسید.

تاکتیک پرز صبر کردن و دیدن نتیجه مذاکرات بین PSG و بارساست، البته تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات. او می‌داند که در این صورت شانس خرید نیمار را خواهد داشت.

او دو دلیل برای اطمینان در خصوص خرید نیمار دارد: ۱) بر خلاف بارسا، او مجبور نیست بازیکن دیگری را در این انتقال وارد کند. ۲) مدیرعامل پی‌اس‌جی، ناصر الخلیفی بارسا را برای تلاشش برای خرید بازیکنان مختلف PSG (تیاگو سیلوا، مارکینیوش، وراتی و رابیو) نبخشیده و شکست تلخ ۶-۱ لیگ قهرمانان را هم فراموش نکرده است.


اما مهم‌تر از همه این است که مادرید باید نیمار را متقاعد کند، کسی که در حال حاضر تنها به بازگشت به بارسلونا فکر می‌کند. برای این کار پرز می‌تواند مبلغ بالاتری از کاتالان‌ها پیشنهاد دهد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پرز از تازه شدن علاقه رئال مادرید به نیمار می‌گوید
نقل قول
Heavenly.Girl نوشته:

بابا بفهم اینجا کسی نمیخوادت

مسی می خوادش برا قهوه خونه قنبر.


چهارشنبه، ۱۹ تیر ۱۳۹۸ (۲۲:۵۹)
 
Raphael
پاسخ به: پرز از تازه شدن علاقه رئال مادرید به نیمار می‌گوید
خسته شدیم از این اخبار تکرای...


چهارشنبه، ۱۹ تیر ۱۳۹۸ (۲۱:۰۳)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: پرز از تازه شدن علاقه رئال مادرید به نیمار می‌گوید
بابا بفهم اینجا کسی نمیخوادت


چهارشنبه، ۱۹ تیر ۱۳۹۸ (۱۷:۵۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پرز از تازه شدن علاقه رئال مادرید به نیمار می‌گوید
خدا کنه بره رئال. هم ما بابت بازیکنی که دیگه چیزی نمیشه کلی بازیکن خوب از دست نمیدیم، هم این میره با هازارد و‌ بقیه داستان درست می کنه پدر رئالو در میاره.


چهارشنبه، ۱۹ تیر ۱۳۹۸ (۱۷:۱۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۴ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!