به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نتو: فکر می‌کنم در بهترین فرم خود به بارسا آمده‌اممصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۱۹ تیر ۱۳۹۸ (۱۳:۴۲) (۵۴۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این دروازبان برزیلی، روز گذشته به طور رسمی معارفه شد و در اولین کنفرانس مطبوعاتی‌اش، از حضور در بارسا ابراز خوشحالی کرد و گفت که برای چالش‌های جدید آماده است. در ادامه صحبت‌های کامل او را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

نوربرتو مورارا نتو در آستانه ۳۰ سالگی خود به بارسلونا آمده و خود می‌گوید از این بابت سربلند و خوشحال است. او همچنین ادعا می‌کند که آماده جنگیدن برای رسیدن به اهداف بارساست و تمایل دارد از بهترین‌ها یاد بگیرد تا رشد کند و به پیشرفت خود ادامه دهد.

نتو در مراسم رسمی معارفه خود به مطبوعات گفت: «من در بهترین فرم خود به عنوان یک دروازبان و یک شخص به بارسا آمده‌ام و فکر می‌کنم این بهترین زمان برای - آمدنم - به اینجا بوده‌است. موفقیت‌ها برای کسانی هستند که به دنبالشان بروند و من برای رسیدن به آن‌ها سخت تلاش می‌کنم. به همین دلیل می‌گویم بسیار خوشحال و راضی و البته کاملاً آماده برای - رویارویی با - چالش‌ها هستم».

جوزپ ماریا بارتمئو و مدیر ورزشی باشگاه، اریک آبیدال نیز در این کنفراس مطبوعاتی حضور داشتند. او در این مراسم پیراهن شماره ۱۳ خود را نیز دریافت کرد.

بارتمئو در خصوص نتو اظهار داشت:«او نه تنها دروازبانی با تجربه فوق‌العاده است بلکه کسی است که می‌خواهد با فروتنی، انگیزه و جاه طلبی خود به تیم کمک کند». آبیدال نیز به نوبه خود از ورود نتو اظهار خوشحالی کرد: «او دروازبانی بااستعداد با شخصیتی فوق‌العاده است که آرامش را برای تیم به ارمغان می‌آورد. حضور او باعث می‌شود تیم در فاز تدافعی بهتر عمل کند».

طی کنفرانس مطبوعاتی از نتو همچنین در مورد هم‌تیمی جدیدش، مارک آندره‌تر اشگتن نیز سوال شد: «من می‌دانم که او دروازبان ماهری است و همچنین به نظر من ما می‌توانیم از یکدیگر یاد بگیریم و با هم رشد کنیم. من با انگیزه و جاه طلبی تلاش خواهم کرد. نمی‌توانم برای شروع صبر کنم‌»‌.

نتو ادامه داد: «امیدوارم بتوانم همکاری - مفیدی - با بارسا داشته باشم. آمده‌ام تا تلاش کنم ماندگار شوم و بخشی از تاریخ باشگاه را به خود اختصاص دهم. هرکاری بتوانم برای کمک به هم‌تیمی‌هایم انجام می‌دهم و می‌خواهم جام‌های زیادی برای هواداران بارسا کسب کنم».

نتو معارفه شلوغی را پشت سر گذاشت‌. در ابتدا او قرارداد خود را طی مراسمی در حضور بارتمئو و خاویر بوردا و اسکار گرائو، مدیران باشگاه امضا کرد. سپس بعد از دیدن رختکن ورزشگاه، نتو با لباس بارسا در زمین ورزشگاه عکس گرفت و در آخر با رسانه‌ها گفتگو کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Raphael
پاسخ به: نتو: فکر می‌کنم در بهترین فرم خود به بارسا آمده‌ام
موفق باشی... البته اگه استاد بزاره


چهارشنبه، ۱۹ تیر ۱۳۹۸ (۲۱:۰۲)
 
Ludwig.van.Beethoven
پاسخ به: نتو: فکر می‌کنم در بهترین فرم خود به بارسا آمده‌ام
خوش اومدی!


چهارشنبه، ۱۹ تیر ۱۳۹۸ (۱۷:۱۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۷۹ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۷۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!