به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بازگشت به ۴۰ سال پیش به مناسبت ۴۰مین سالگرد تاسیس لاماسیااخبار بارسا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۱۷ تیر ۱۳۹۸ (۱۷:۲۷) (۸۵۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


لباس دوم فصل ۲۰۱۸/۱۹ بارسا که از فردا (۹ جولای) به طور رسمی به فروش خواهد رسید، زرد رنگ بوده و یک خط مورب آبی و اناری روی آن نقش بسته است. در این خبر بیشتر در خصوص دلایل انتخاب این طرح به عنوان لباس دوم فصل پیش رو خواهید دانست.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در طراحی پیراهن بازی‌های خارج از خانه بارسلونا برای فصل ۲۰۱۹/۲۰ توجه ویژه‌ای به لاماسیا شده است؛ آکادمی جوانان تیم که اکنون درست مترادف واژه‌های کار گروهی، استعداد‌های جوان و آینده باشگاه قرار می‌گیرد. طرح این لباس برگرفته از طرحی است که در سال ۱۹۷۹ روی پیراهن بارسا نقش بسته بود.

از ۹ جولای این پیراهن در فروشگاه‌های بارسا در سراسر جهان در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت. نکته مهم دیگری که در این لباس به چشم می‌خورد، پرچم کاتالونیاست که در پشت پیراهن، طراحی ظریفی از آن دیده می‌شود تا بر ارتباط بین بارسا و کاتالونیا تاکید کند. شورت لباس جدید تیم در دو رنگ زرد و آبی و جوراب‌های آن نیز زرد رنگ هستند که نواری آبی و اناری رنگ به همراه آرم نایکی و لوگوی باشگاه روی آن‌ها قرار گرفته است.


لاماسیا، نماد سبک منحصربه‌فرد بارسا

لاماسیا نماد گذشته، حال و از همه مهم‌تر آینده باشگاه است. این آکادمی در مسیر بارسلونا، به طور جهانی تحسین شده و توسعه یافته است. این یک آکادمی منحصربه‌فرد است که شامل رشته‌های ورزشی چندگانه باشگاه، علاوه بر فوتبال، به همراه بازیکنان حرفه‌ای است.

در چهلمین سالگرد تاسیس لاماسیا بارسلونا و نایکی توجه ویژه‌ای به این نماد باشگاه کرده‌اند. جایی که برخی از بهترین بازیکنان تاریخ، هنر خود را به نمایش گذاشتند و الگویی برای نسل‌های آینده به شمار می‌روند.

یکی از بازیکنان تیم اصلی، سرخی روبرتو می‌‌گوید: «اینکه لاماسیا بازیکنان بزرگ زیادی را به جهان فوتبال تقدیم کرده‌ است، یک تصادف نیست. این یک جای ویژه با فلسفه‌ای منحصربه‌فرد است و من خوشحالم که این لباس جدید، آکادمی باشگاه را مورد توجه قرار داده است. کارکرد چهل ساله‌ لاماسیا چیزی است که شایسته جشن گرفتن است».


مدیر ارشد طراحی پوشاک نایکی نیز اظهار دارد: «اقتباس طرح لباس بازی‌های خارج از خانه بارسلونا از نمونه مشابه آن در سال ۷۹ یک حرکت کلاسیک است و با خواسته ما مبنی بر توجه به لاماسیا مطابقت دارد. پوشیدن پیراهنی که در اولین سال تاسیس لاماسیا از آن استفاده می‌شد یک احساس فوق‌العاده را در پی خواهد داشت. آنچه که شما می‌بینید، طراحی زیبای این محصول بارسا با بهره‌گیری از تمام قابلیت‌های تکنولوژی مدرن است. لاماسیا بازیکنان بزرگ بسیاری تقدیم دنیای فوتبال کرده و تولید لباس برای آن‌ها یک افتخار بزرگ است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
armanshah
پاسخ به: بازگشت به ۴۰ سال پیش به مناسبت ۴۰مین سالگرد تاسیس لاماسیا
بعد از این که استقلال به خاطر رنگ پیراهن مشترک با ایتالیا میره مربی ایتالیایی میاره ! صنعت نفت هم بازیکنای برزیلی به خاطر رنگ زرد دو تیم میاره حالا بارتو امیدواره مثل داستان های افسانه ای لاماسیا به خاطر این رنگ پیراهن یک دفعه معجزه بشه و پویول و پیکه ژاوی اینیستا دو در بیان !


دوشنبه، ۱۷ تیر ۱۳۹۸ (۲۱:۳۳)
 
The.Hundredth.One
پاسخ به: بازگشت به ۴۰ سال پیش به مناسبت ۴۰مین سالگرد تاسیس لاماسیا
بارسا شده دفتر نقاشی بچه‌های ۵ ساله...


دوشنبه، ۱۷ تیر ۱۳۹۸ (۱۸:۳۱)
 
coutinho7
پاسخ به: بازگشت به ۴۰ سال پیش به مناسبت ۴۰مین سالگرد تاسیس لاماسیا
So beautiful


دوشنبه، ۱۷ تیر ۱۳۹۸ (۱۸:۱۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بازگشت به ۴۰ سال پیش به مناسبت ۴۰مین سالگرد تاسیس لاماسیا
بر خلاف لباس اول این خوشگله.


دوشنبه، ۱۷ تیر ۱۳۹۸ (۱۷:۵۹)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: بازگشت به ۴۰ سال پیش به مناسبت ۴۰مین سالگرد تاسیس لاماسیا
ایده خوبی بود


دوشنبه، ۱۷ تیر ۱۳۹۸ (۱۷:۴۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۹ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!