به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

برزیل vs پرو؛ فینال کوپا آمریکا ۲۰۱۹کوپا آمریکا ۲۰۱۹
فرستنده رضا ندافی در تاريخ یکشنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۸ (۲۰:۳۱) (۵۲۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
رضا ندافی / FCBarcelona.ir


در یک نیمه نهایی شگفت آور،‌ مسی و یارانش تسلیم شانس و اقبال شده و فینال را به برزیل واگذار کردند. در آن سو هم پرو،‌ شگفتی‌ساز این دوره از رقابت‌های کوپا آمریکا با نتیجه ۳-۰ شیلی و آرتورو ویدال را بدرقه کرد!‌ آرتور و کوتینیو، دو نماینده بارسا در فینال...


کانون هواداران بارسلونا در ایران

علی رغم فشارهای متعدد آرژانتین، میزبان که تنها ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی را رهبری می‌کرد توسط حرکت انفرادی زیبای دنی آلوز (بازیکن سابق بارسا) و ضربه نهایی گابریل ژسوس توانست دروازه آرژانتین را بگشاید.

آرژانتین موقعیت‌های گل بسیار زیادی داشت که با بدشانسی یکی پس از دیگری از دست می‌رفت. طلسم عجیب آلیسون بکر و تیر دروازه، موانع مسی در شب ناکامی آلبی سلسته بودند!

برزیلی‌ها در دقایق پایانی بازی پرتعداد دفاع می‌کردند و در نهایت روی یک ضد حمله سریع توسط ژسوس و فیرمینو به گل دوم و برتری خود دست پیدا کردند.

برزیل از سال ۲۰۰۷ تاکنون به تمام مراحل نهایی خود در این جام رسیده، در حالی که تلاش‌های آلبی سلسته از سال 1993 در رسیدن به فینال این رقابت‌ها بی‌ثمر مانده است!

مسی: ما نمی‌توانیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم

پس از پایان بازی، مسی در مصاحبه با خبرنگاران از داوری ابراز نارضایتی کرد که به برزیل به عنوان تیم میزبان بسیار کمک کردند. به گفته او دو پنالتی واضح برای آرژانتین گرفته نشد!

او افرود: «ما همیشه سعی می‌کردیم و آنها موقعیت زیادی نداشتند. ما دو بار تیر دروازه را به لرزه درآوردیم، اما از موقعیت‌هایی که داشتیم به خوبی استفاده نکردیم».

«اگر بتوانم به این تیم کمک کنم، حتما این کار را انجام می‌دهم. من با این تیم احساس خوبی داشتم. بازیکنان خوب و جوانی حضور دارند که می‌خواهند برای تیم ملی کشورشان بازی کنند. آینده‌ای درخشان در این تیم وجود دارد و باید به جوانان احترام بگذاریم».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

حذف شیلی توسط پرو

با این حال، شیلی و ویدال هم مانند یاران لوئیز سوارز در نیمه نهایی کوپا آمریکا 2019 شگفتی را تکمیل کرده و توسط شگفتی ساز این دوره از رقابت‌ها - پرو – حذف شدند!

پرو پس از رسیدن به اولین فینال خود در جام جهانی در36 سال اخیر، بسیار ضعیف شد و سقوط کرد. اکنون پرو دوباره به اوج رسیده و از سال 1975، این اولین فینالی است که درکوپا آمریکا تجربه‌ می‌کند. سال 1975 زمانی که هوگو ساتیل (بازیکن سابق بارسا) گل قهرمانی تیمش را برابر کلمبیا به ثمر رساند، پرو اولین قهرمانی خود در کوپا آمریکا را بدست آورد.

ادیسون فلورس، یوشیمار یوتون و پائولو گوررو گل‌های پرو را به ثمر رساندند، اما قهرمان اصلی مثل همیشه پدرو گالس (دروازه‌بان وقت پرو) بود که یک پنالتی هم در جریان بازی مهار کرد.

ویدال: آنها هرگز بهتر از ما نبودند

«آنها هرگز بهتر از ما نبودند و امیدوار بودند که برای سومین بار عنوان قهرمانی را کسب کنند. آنها از موقعیت‌هایی که داشتند به خوبی استفاده کردند. ما بسیار ناراحت اما از همیشه متحد‌تر هستیم».

«نیمه اول بسیار عجیب و غریب بود. آنها دو موقعیت داشتند که هر دو را به گل تبدیل کردند. ما آنها را دست کم گرفتیم. ما اشتباهی مرتکب شدیم که نباید در نیمه نهایی آن را انجام داد».

برزیل و پرو بامداد فردا ساعت ۰۰:۳۰ به وقت ایران، فینال این دوره از رقابتهای کوپا آمریکا را برگزار می‌کنند تا پرونده آن بسته شود. به نظر شما آیا آرتور و کوتینیو موفق به بالای سر بردن جام قهرمانی خواهند شد؟!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: برزیل vs پرو؛ فینال کوپا آمریکا ۲۰۱۹
نقل قول
coutinho7 نوشته:

جونم زوج کوتی و ارتور. این والورده که معتقده این خط هافبک امکان نداره معلومه به عنوان مربی یدونه فوتبال هم ندیده.

دیده. بنده خدا توان درک نداره.


دوشنبه، ۱۷ تیر ۱۳۹۸ (۴:۱۱)
 
coutinho7
پاسخ به: برزیل vs پرو؛ فینال کوپا آمریکا ۲۰۱۹
جونم زوج کوتی و ارتور. این والورده که معتقده این خط هافبک امکان نداره معلومه به عنوان مربی یدونه فوتبال هم ندیده.


دوشنبه، ۱۷ تیر ۱۳۹۸ (۱:۱۹)
 
Raphael
پاسخ به: برزیل vs پرو؛ فینال کوپا آمریکا ۲۰۱۹
بیچاره مسی...


یکشنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۸ (۲۱:۲۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: برزیل vs پرو؛ فینال کوپا آمریکا ۲۰۱۹
نقل قول
The.Hundredth.One نوشته:

مزخرف‌ترین کوپای تاریخ بود...

واقعا...


یکشنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۸ (۲۱:۰۲)
 
The.Hundredth.One
پاسخ به: برزیل vs پرو؛ فینال کوپا آمریکا ۲۰۱۹
مزخرف‌ترین کوپای تاریخ بود...


یکشنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۸ (۲۰:۳۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۷ کاربر آنلاین است. (۳۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!