به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نیمار به مادرید «نه» می‌گوید، به بارسا «بله»!نقل و انتقالات
فرستنده نیما کنعانی در تاريخ جمعه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ (۲۱:۰۰) (۱,۷۲۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
نیما کنعانی / FCBarcelona.ir


نیمار، ستاره برزیلی پاریس سنت ژرمن با رد پیشنهاد رئال مادرید، همچنان امید دارد که بتواند دوباره به بارسلونا برگردد. این بازیکن که از وضعیتش در تیم فرانسوی خیلی راضی نیست، به دنبال فرصتی است تا بتواند در کنار هم‌تیمی‌های سابقش بازی کند. در ادامه توضیحات بیشتری از این خبر را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

نیمار به رئال مادرید و فلورنتینو پرز «نه» گفته است. این تصمیم از سوی این ستاره برزیلی بسیار واضح است؛ با اینکه مادریدی‌ها بسیار تلاش کردند تا بتوانند او را به عنوان یک خرید کهکشانی معرفی کنند!

پرز و دست راستش، خوزه آنخل سانچز هر دو تلاش کردند تا مهاجم PSG را قانع کنند تا قسمتی از انقلاب زیدان را در دست بگیرد. آنها می‌خواستند نیمار را جانشین کریستیانو رونالدو کنند.

پدر این بازیکن - به عبارتی مدیر برنامه‌های او - پیشنهاد‌های ارائه شده را بررسی کرد، اما بعد از فصل فاجعه بار مادرید در لالیگا، لیگ قهرمانان و کوپا دل ری، تصمیم گرفت که به این تیم پاسخ منفی بدهد.

بارسا همچنان آن انتقال رویایی‌ست!

ایده پیوستن به مادرید هیچ وقت مد نظر نیمار نبوده؛ او در ماه مارس این‌گونه گفت: «من یک رویا داشتم و آن هم بازی برای بارسلونا بود و به آن رسیدم».

در همان ماه، خبرگزاری اسپورت خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه رئال مادرید قصد دارد با پیشنهاد 350 میلیون یورویی PSG را قانع کند تا اجازه خروج این بازیکن را بدهد.

بعد از درگیری‌هایی که بین امباپه و نیمار پیش آمد، رئال مادرید امیدوار بود که این اتفاقات به سود آنها پیش برود. فلورنتینو معتقد بود که می‌تواند نیمار را متقاعد کند تا مسیر لوئیز فیگو را ادامه دهد و درنهایت به مادرید بپیوندد. آنها معامله امباپه را کنار گذاشتند و تنها بر روی نیمار تمرکز کردند. الان شرایط تغییر کرده است، اما پاریس سنت ژرمن هیچ پیشنهادی را برای این جادوگر فرانسوی قبول نمی‌کند.

هازارد، جایزه‌ای تسلی بخش

بعد از کش و قوس فراوان بر سر نیمار، ادن هازارد جایزه تسلی بخش برای مادرید بود. خرید‌های اخیر مادرید نشان می‌دهند که در ترکیب فصل آینده جایی برای نیمار وجود نخواهد داشت. بعد از این ماجراها پرز سعی در کنترل حواشی پیرامون این انتقال داشت. وی اعلام کرد که او نیمار را به علت سبک زندگی خارج از زمینش نمی‌خواست و معتقد بود که - رفتارهای - او با ارزش‌های مادرید تناسب ندارد. این قضیه مورد توجه اطرافیان این بازیکن قرار گرفته و برای مادرید دردسر ساز می‌شود، اگر در آینده تلاش کند نیمار را به خدمت بگیرد!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اعضای رختکن در را برای بازگشتش باز گذاشته‌اند

تعداد زیادی از اعضای رختکن بارسا، از بازگشت نیمار استقبال می‌کنند. او هنوز با مسی و سوارز صمیمی است و خیلی‌ها همچنان آن کیفیتی را که نیمار به تیم افزوده بود به یاد دارند. او عضوی از آخرین ترکیب بارسا بود که قهرمانی اروپا (۲۰۱۵) را به دست آورد. با توجه به اینکه این جام این روزها از اولویت بالایی برخوردار است، پتانسیل‌های موجود در این بازیکن می‌تواند به قهرمانی بارسا کمک کند.

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا با ایده بازگشت نیمار موافقید؟
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AmHosseini
پاسخ به: نیمار به مادرید «نه» می‌گوید، به بارسا «بله»!
این یارو بیمار جنسیه
بعد از این قضیه واقعا محبوبیتش برام مرد ...


سه‌شنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ (۱۱:۵۱)
 
marzeg
پاسخ به: نیمار به مادرید «نه» می‌گوید، به بارسا «بله»!
با وجود استعداد هایی مثل مالکوم و دمبله به نظرم خریدش یه حرکت رو به عقبه...


شنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ (۱۷:۴۷)
 
frederic*chopin
پاسخ به: نیمار به مادرید «نه» می‌گوید، به بارسا «بله»!
یارو بیماره ... اینو بازار تجارتی و ویترین باشگاهها درک نمیکنن ...


شنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ (۱۶:۴۹)
 
hadikarami
پاسخ به: نیمار به مادرید «نه» می‌گوید، به بارسا «بله»!
دوست ندارم یه خالکوبی به خالکوبیهای مسی اضاف بشه یا موهاش رنگ سفید بخوره
پس نیمار نیاد بهتره


شنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ (۱۶:۲۳)
 
RAMONA
پاسخ به: نیمار به مادرید «نه» می‌گوید، به بارسا «بله»!
نقل قول
وی اعلام کرد که او نیمار را به علت سبک زندگی خارج از زمینش نمی‌خواست و معتقد بود که - رفتارهای - او با ارزش‌های مادرید تناسب ندارد.


فقط ارزش های مادرید


شنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ (۱۱:۳۲)
 
jamshid27
پاسخ به: نیمار به مادرید «نه» می‌گوید، به بارسا «بله»!
ببین چقد آدم میتونه کثیف باشه و از شهرتش سواستفاده کنه. که یه آدم بی گناه رو (یه هموطنش رو)از برزیل با هزار وعده وعید بکشونه پاریس. بعد از 48ساعت بی محلی یه دفعه نصف شب مست مست بیاد سراغ طرف بعد به بدترین شکل باهاش س ک س کنه و ضمن اینکار بدن طرف رو هم سیاهو کبود کنه فرداشم منکر همه چی شه و بگه تجاوز نبوده.ضمنا" این خانم صاحب یه پسر 3ساله هم هستش بیچاره بچش.فقط برا مسی متاسفم که با یه همچین آشغالی معاشرت میکنه.درسته زندگی خصوصی مسی به خودش مربوطه ولی آیا همچین کثافتایی روی ناخودآگاه انسان تاثیر نمیذارن؟؟؟؟


شنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ (۳:۵۵)
 
Daughter.of.Eve
پاسخ به: نیمار به مادرید «نه» می‌گوید، به بارسا «بله»!
دوست ندارم برگرده.
حاشیه‌ اخیری هم که درست کرده دردسر خواهد بود.


جمعه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ (۲۳:۲۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: نیمار به مادرید «نه» می‌گوید، به بارسا «بله»!
گه.


جمعه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ (۲۳:۲۴)
 
Faryas
پاسخ به: نیمار به مادرید «نه» می‌گوید، به بارسا «بله»!
من تا چند وقت پیش موافق برگشتش بودم چون واقعا دوسش داشتم ولی الان وقتی این همه مصدومیت و حاشیه رو ازش میبینم دیگه مثل قبل خواهان حضورش تو نیوکمپ نیستم.


جمعه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ (۲۲:۴۶)
 
The.Hundredth.One
پاسخ به: نیمار به مادرید «نه» می‌گوید، به بارسا «بله»!
میخوام صد سال نیاد :/


جمعه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ (۲۱:۵۵)
 
jamshid27
پاسخ به: نیمار به مادرید «نه» می‌گوید، به بارسا «بله»!
به نظرم حواشیش زیاده. اگه هم تو بارسا زیاد حاشیه درست نمیکرد ب خاطر این بود که میدونست از لحاظ فوتبالی و کاریزما پایین تر از مسیه تو پاریس هم همه دیدن چیکارا کرده جدیدترین شاهکارشم خلاصه شو من میگم: ایشون اواسط ماه میلادی گذشته با یه مدل برزیلی (ناجیلا تیرنداده) تو یه هتل تو پاریس قرار ملاقات میذاره.بعد از اینکه 2روز دختره بیچاره رو تو هتل قال میذاره بالاخره ساعت 11شب با حالت غیرعادی(مستو پاتیل)میره به اتاق 207 هتل سراغ نایجلای بیچاره.نایجلا که میخواسته با نیمار بیشتر حرف بزنه و آشنا بشه با درخواستای نا معقول نیمار مواجه میشه و نیمار که حالت طبیعی نداشته ضمن نزدیکی با ایشون ضرباتی رو هم به بدن نایجلا وارد میکنه که باعث کبودی قسمتهایی از بدنش میشه .بعد از اینکارم ولش میکنه میره و فردام منکر همه چی میشه.دختره هم که دیده بوده با چه هیولایی سروکار داشته که هم بش تجاوز کرده هم کتکش زده. همون شب ضمن گرفتن فیلمو عکس با بدن کبود برگشته برزیل و به پلیس مراجعه کرده.(البته از یه منبع دیگم شنیدم که دختره از قبل دوربین تو اتاقش کار گذاشته بوده) بقیه قضایام که همه میدونن.... فقط خوشحالم هر کی به بارسا خیانت کردو رفت سزای کارشو دیدو از فوتبال محو شد نمونه هاش تو این 20 سال زیاده از رونالدو برزیلی بگیر تا اون خوک کثیف (فیگو) و ...کل قضیه رو از یه منبع موثق شنیدم که بالاخره همه چیز معلوم خواهد شد


جمعه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ (۲۱:۳۸)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: نیمار به مادرید «نه» می‌گوید، به بارسا «بله»!
هیچ وقت مثل قبل محبوب نخواهی شد..
کاش میشد اگه میخواد برگرده اون روزای مزخرف رو پاک کرد..
ترس اینکه صبح پاشی ببینی رفته و بدتر از اون، تموم حواشی اون روزا.


جمعه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ (۲۱:۲۲)
 
Nima.Kanani
پاسخ به: نیمار به مادرید «نه» می‌گوید، به بارسا «بله»!
از نظر روحی و تا حدودی فنی کمک میکنه ولی خیلی حاشیه داره خیلی هم مصدوم میشه


جمعه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ (۲۱:۱۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۳ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!