به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

آخرین مقالات اختصاصی
آخرین مقالات تحلیل آماری
آخرین مقالات آنالیز فنی
آخرین اخبار نقل و انتقالات
شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

معمای والورده: چرا او نمی‌رود؟!اختصاصی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ (۲۳:۰۰) (۱,۹۱۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی
FCBarcelona.ir


هواداران بارسا این روزها و هفته‌ها با این شوق از خواب بر می‌خیزند که خبر اخراج و یا استعفای والورده را بشنوند. اتفاقی که تاکنون به دلیل بی‌کفایتی بارتمئو و بی‌شرافتی والورده رخ نداده است. اما این معمای بزرگی است که چرا منفورترین مربی تاریخ بارسا با وجود تمام مخالفت‌ها و نقدها و فحش‌ها و ... هنوز هم سر جایش باقی است؟ بیایید با هم بخشی از صحبتهای چند ماه قبل لوئیز انریکه را مرور کنیم. خیلی چیزها دستتان خواهد آمد! اینکه لوچو چطور رفت و ارنستو چطور نمی‌رود، چطور مسی با لوچو مشکل داشت و از ارنستو حمایت می‌کند و خیلی چیزهای دیگر...



در مصاحبه‌ای با رادیو کاتالونیا که توسط روزنامه آ اس پوشش داده شد، لوئیز انریکه مربی فعلی اسپانیا در مورد چالش‌های دوران حضورش در بارسا و چگونگی جدایی از این تیم صحبت کرد.

لوچو در اولین فصل حضورش در بارسا یعنی فصل ۲۰۱۴/۱۵ موفق شد تیمش را به سمت دریافت دومین سه گانه تاریخ باشگاه با ارائه زیباترین بازیها هدایت کند. اما این موفقیت ساده بدست نیامد. او در میانه راه مشکلاتی با برخی از بازیکنان بارسا من جمله مسی داشت.

پس از بازی برابر سلتا، ستاره آرژانتینی تاکتیک و چینش ترکیب لوئیز انریکه را زیر سوال برده بود و تنش‌ها وقتی به بالاترین حد رسید که در شکست ۱-۰ بارسا در آنوئتا مسی بازی را از روی نیمکت آغاز کرد.

زمانی که انریکه در تابستان ۲۰۱۴ به عنوان مربی بارسا انتخاب شد، در اولین کنفرانس خبریش پیام روشنی برای همه بازیکنان فرستاد: «من رهبر این تیم هستم!» پیامی که ظاهرا به مذاق مسی خوش نیامده بود و در ماههای اول حضور لوچو، آنها به ندرت با هم چشم در چشم می‌شدند.


«از من فقط خوبیِ مسی را خواهید شنید»

انریکه در بخشی از صحبتهایش با رادیو کاتالونیا گفت: «تا زمانی که آن مسئله حل شود، دورانی از تنش وجود داشت که من به شدت از آن گریزان بودم اما در هر صورت اتفاق افتاد و باید مدیریت می‌شد. اما امروز من فقط در مورد مسی خوبی خواهم گفت».

او همچنین افشا کرد که از همان ابتدای فصل ۲۰۱۶/۱۷ تصمیمش را برای ترک بارسا گرفته و این را به هیئت مدیره باشگاه هم اعلام کرده بود: «در ابتدای فصل سوم، من به باشگاه گفتم که به دنبال جایگزین باشند».

«از نگاه خودخواهانه، نیازی نبود انرژی بیشتری صرف کنم. با خودم فکر کردم که با داشتن این گروه از بازیکنان که بسیار خاص بودند، ساده‌ترین کار برای من تمدید قرارداد است. این ساده‌ترین کار دنیا بود. یک قرارداد بلند مدت امضا کنم، در خانه‌ام باشم، با بهترین بازیکنان جهان... چه چیزی می‌توانست بهتر از این باشد؟

اما می‌خواستم با خودم صادق باشم. گاهی بازیکنان نیاز دارند که چهره جدیدی ببینند که چیزهای جدیدی به آنها می‌گوید. باور دارم زمانی می‌رسد که پیام شما - اگر هنوز پیامی باقی مانده باشد - منقضی می‌شود. و شما نمی‌توانید بدون رساندن پیامتان به بازیکنان، یک مربی خوب باشید
».


چطور انریکه رفت و والورده نرفت

با مرور حرفهای انریکه به نتایج جالبی می‌رسیم. هواداران قدیمی بارسا روحیه جنگنده و رقابت طلب و خستگی ناپذیر او را به خوبی به یاد دارند. او کسی است که همیشه برای بهترین بودن جنگیده و زمانی که می‌بیند شاید نتواند برای خودش و تیمش بهترین باشد، گزینه رفتن را انتخاب می‌کند.

اما والورده - کسی که نه اصالت بارسایی دارد و نه ظاهر غرور و شرافت یک انسان معمولی - گزینه ساده‌تر را انتخاب می‌کند که چسبیدن به ۲۴ میلیون یورو سالیانه‌ای است که اعجوبه‌ای مثل بارتمئو فقط ممکن است به او بپردازد؛ و البته کار کردن با بازیکنانی که سکون و رخوت و خاموش بودن او را به فال نیک می‌گیرند.


در عین حال اکنون شاید بتوان پرده از این معمای بزرگ برداشت که مسی چطور والورده را فوق‌العاده می‌نامد و نقدی از او نمی‌کند و خواستار ماندن اوست، آن هم در حالی که از تاکتیک و ترکیب انریکه انتقاد می‌کرده، یعنی همان چیزی که لوچو در آن بهترین بود و والورده بدترین!

حس و حال خوبی از رختکن بارسا دریافت نمی‌شود. انگار که تمام افتضاحات والورده از نظر بزرگان رختکن بارسا مزیت محسوب می‌شود. او کاری به کسی ندارد، فشاری به کسی وارد نمی‌کند، چیز زیادی از فوتبال بلد نیست که بخواهد از بازیکنانش برای اجرای آن کار بکشد، مسی رهبر تیم است و والورده احتمالا با احتیاط اسم او را به زبان می‌آورد، پیکه و بوسکتس و راکیتیچ و آلبا در هر حالت فیکس هستند، بساط کارناوال و تفریح و سفر بازیکنان فراهم است... چرا آنها باید به دنبال جایگزین باشند؟
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
pedram127
پاسخ به: معمای والورده: چرا او نمی‌رود؟!
وقتی بارسا نتیجه ی خوبی میده .
چرا والورده بره بیرون.


جمعه، ۴ مرداد ۱۳۹۸ (۱۴:۰۹)
 
AliSarabi
پاسخ به: معمای والورده: چرا او نمی‌رود؟!
عکس این پست مال قبل از 4 تایی شدنه یا بعدش؟


یکشنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۸ (۱۷:۱۱)
 
AliSarabi
پاسخ به: معمای والورده: چرا او نمی‌رود؟!
ابقای والورده بهترین تصمیم بود
تا سه نشه بازی نشه
این تیم این فصل سه گانه میگیره با حضور نیمار و گریزمان و دیانگ و دلیخت


یکشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ (۱۵:۱۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: معمای والورده: چرا او نمی‌رود؟!
نقل قول
EMAD.ZAH نوشته:

البته دوران انریکه هم خیلی دوران خوبی نبود تحقیر از یووه و پاریس رو یادتون رفته؟؟(جدا از کامبک)
انریکه بد بود ولی والورده فاجعست

یعنی خنده دارتر از این نیست که ۳ سال دوران انریکه با هزاران اتفاق بزرگ و بی نظیر رو عده ای فقط تو ۲ تا باخت می بینن که اتفاقا از بهترین بردای دوران والورده هم آمار اون بازیا بهتر بود!

یعنی تصور کنید مربی ای که بیشترین درصد برد و کمترین درصد باخت رو در کل تاریخ باشگاه داره، عده ای بر اساس ۲ تا باخت می خوان محکوم کنن. کاملا متوجه میشید چطوریه که یکی مثل بارتمئو رئیسه و یکی مثل والورده مربی!

برای اونا که می فهمن تاکتیک یعنی چی، انریکه بعد از کرویف و ریکارد بهترین و با دانش ترین مربی تاریخ باشگاهه.


شنبه، ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ (۱۸:۱۲)
 
EMAD.ZAH
پاسخ به: معمای والورده: چرا او نمی‌رود؟!
البته دوران انریکه هم خیلی دوران خوبی نبود تحقیر از یووه و پاریس رو یادتون رفته؟؟(جدا از کامبک)
انریکه بد بود ولی والورده فاجعست


پنج‌شنبه، ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ (۲۳:۵۸)
 
coutinho7
پاسخ به: معمای والورده: چرا او نمی‌رود؟!
نقل قول
RAMONA نوشته:

اه ینی انقد بی‌غیرتن؟

بیشتر از اینا


جمعه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ (۱:۱۶)
 
Barcelona-1899
پاسخ به: معمای والورده: چرا او نمی‌رود؟!
همه ما قبول داریم مسی بهترین بازیکن تاریخ هست و نصف بیشتر افتخارات باشگاه رو موجب شده اما در نهایت مسی هم جزئی از کل که بارسا باشه هست نه بیشتر و تنها فرق مسی با اسطوره های قبلی باشگاه اینه بهترین بازیکن تاریخ بوده و تونسته حدود 14 سال بهترین باشه اما اونها نهایتاً 3-4 سال و کمتر در اوج بودن ولی در نهایت اونها هم با وجود افتخاراتی که برای باشگاه آوردن در نهایت جزئی از کل باقی موندن و مسی هم از این قاعده مستثنی نیست و با رفتن مسی در نهایت این بارسا هست که باقی میمونه حالا چه ضعیف تر بشه چه قوی تر.

قبل از تمدید قرارداد والورده و روز تمدیدش گفتم مسی تاوان حمایتش از والورده رو 2 ماه دیگه با حذف شدن بارسا از چمپیونزلیگ و در نتیجه از دست رفتن توپ طلا برای خودش خواهد داد که داد و امسال هم که با اعلام حمایتش از والورده باعث موندگار شدنش شد
در فصل جدید هم والورده تیم رو از چمپیونزلیگ حذف میکنه و در نتیجه مسی باز هم شانسی برای کسب توپ طلا نخواهد داشت و دچار سرخوردگی میشه .
مسی با حمایتش از والورده هم بارسا هم هواداران هم خودش رو بدبخت کرد و هم به خودش و هم به بقیه ظلم بزرگی کرد .



سه‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ (۲۱:۱۵)
 
ravi_2011
پاسخ به: معمای والورده: چرا او نمی‌رود؟!
ممنون سعید جان، متأسفانه دقیقاً همینطوره.
از این خیلی ناراحتم که نمیتونم به مدت یک سال بازی های بارسا رو ببینم! فکر میکنم طرفداران واقعی بارسا هم چنین حس و حالی دارند. طرفدارانی که به دنبال بازی زیبا هستند، نه صرفاً نتیجه که البته این حروم لقمه نشون داده در مورد دومی هم حرفی برای گفتن نداره!


سه‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ (۱۵:۳۵)
 
RAMONA
پاسخ به: معمای والورده: چرا او نمی‌رود؟!
اه ینی انقد بی‌غیرتن؟


دوشنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ (۱۵:۵۵)
 
frederic*chopin
پاسخ به: معمای والورده: چرا او نمی‌رود؟!
تنها افتخار باقی مونده واس بارسایی ها :
ما به قهرمان باختیم ...


دوشنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ (۱۲:۴۸)
 
frederic*chopin
پاسخ به: معمای والورده: چرا او نمی‌رود؟!
والورده ها خلق شدن تا تفاوت ها بیشتر احساس بشن و انتخاب ها دقیق تر باشه ...
وقتی استخر میریم همه جا آب هست از دوش اول گرفته تا کُلُر زیر پات و تا استخر کودکان و بخش کم عمق و نهایتا عمیق ... مهم اینه کجا داری شنا میکنی ...؟!!
بعضی از آدما مثه وال ورده حتی آب هم نیستن ... اون عرقین ک توو راه استخر زیربغلت رو خیس میکنه ...
بعضی وقتا هم استخر با همه عمقش برات کمه و دلت غواصی توو دریا رو میخواد ... بگرد ببین اقیانوس زندگیت کیه ...؟


دوشنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ (۱۲:۲۰)
 
Hakhamanesh_Kerman
پاسخ به: معمای والورده: چرا او نمی‌رود؟!
مشکل اصلی همین فیکس بودن راکیتیچ و دیگران است ک بازیکنهای تیم هر چقدر هم تلاش کنن باز هم نمی تونن چند بازی پیاپی در ترکیب اصلی باشن


دوشنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ (۱۰:۳۱)
 
coutinho7
پاسخ به: معمای والورده: چرا او نمی‌رود؟!
Stupid Valvrerde out تنها چیزی که میتونم بگم
دلم واسه انریکه تنگ شده😭😭😭😭😣😣😣😷


یکشنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ (۱۱:۲۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: معمای والورده: چرا او نمی‌رود؟!
نقل قول
hadikarami نوشته:

فکر کنم فصل بعد اگر والورده دو تا تیم قعر جدولی رو دوباره با شانس ببره حضرات کم کم از غار بیان بیرون و به مدحش بپردازن
این خاصیت انسان بودنه
"فراموشی"

کاملا محتمله...


یکشنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ (۳:۲۶)
 
hadikarami
پاسخ به: معمای والورده: چرا او نمی‌رود؟!
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

خدا رو شکر نسلش ور افتاد. دیگه همه دیدن چیزی رو که ما از روز اول می گفتیم.

فکر کنم فصل بعد اگر والورده دو تا تیم قعر جدولی رو دوباره با شانس ببره حضرات کم کم از غار بیان بیرون و به مدحش بپردازن
این خاصیت انسان بودنه
"فراموشی"


یکشنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ (۱:۳۴)
 
najieman
پاسخ به: معمای والورده: چرا او نمی‌رود؟!
درمورد مسی راحت طلبی رو باور نمیکنم.هیچکس به اندازه مسی غرور و غیرت بارسایی نداره و هیچکس بیشتر از مسی شوق جنگیدن و پیروز شدن نداره.ما همه چیز رو نمیدونیم پس نمیشه قضاوت کرد.دلیل نگهداشتن والورده قطعا چیزی غیر از فوتباله چون این موجود درحد لیگ 2 ایران هم نیست اما دلیلش چیه... خدا میدونه


یکشنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ (۱:۰۴)
 
Barcelona_Winner
پاسخ به: معمای والورده: چرا او نمی‌رود؟!
مثل گروهانی که فرمانده بالا سرش نیست و سربازا کیف میکنن!


شنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ (۲۳:۵۵)
 
sensi
پاسخ به: معمای والورده: چرا او نمی‌رود؟!
بازیکنان بارسلون شدن مثل شاگردای تنبل ایرانی


شنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ (۲۳:۱۲)
 
jamshid27
پاسخ به: معمای والورده: چرا او نمی‌رود؟!
1-مسی : یه مصاحبه چند سال پیش از مسی خوندم که توی اون مصاحبه تلویحا" خودش گفته بود که این درخشش رو بخاطر بازی در بارسا وتاکتیکای بارسا و جا افتادنش تو تیم هستش که داره و اگه به یه تیم دیگه بره شاید نتونه اینجور بدرخشه.از همون موقع (حدودا" 5-6سال پیش) بود که بهم ثابت شد مسی جایی نمیره چون عاقل تر از این حرفاس که با یه تصمیم احمقانه خودشو نابود کنه. اما چرا مسی که به شکلی وسواس گونه به تاکتیکای بارسا گیر میداد چرا اینقد در مقابل والورده منفعل عمل میکنه؟؟؟؟ ...همیشه گفته بودم مسی ذاتا" بازیکن تنبلیه و والورده تا اونجایی که مسی بخواد بهش پرو بال داده وآزادش گذاشته از طرف دیگه مدیرای بارساهم که کاملا" بله قربان گوی مسی اند و از همه بدتر اجازه داره تو تمام مسایل کلان باشگاه نظر بده و تصمیم گیرنده باشه که اینا همش واسه نظم وجودی یه باشگاه سمه سمه سمه. بنظرم قسمتی از جواب این سووال (تاکید میکنم قسمتی از جواب) به این مهمی که ذهن همه رو به خودش مشغول کرده تو اواخر مقاله هم گفته شده : حس و حال خوبی از رختکن بارسا دریافت نمی‌شود. انگار که تمام افتضاحات والورده از نظر بزرگان رختکن بارسا مزیت محسوب می‌شود. او کاری به کسی ندارد، فشاری به کسی وارد نمی‌کند، چیز زیادی از فوتبال بلد نیست که بخواهد از بازیکنانش برای اجرای آن کار بکشد، مسی رهبر تیم است و والورده احتمالا با احتیاط اسم او را به زبان می‌آورد، پیکه و بوسکتس و راکیتیچ و آلبا در هر حالت فیکس هستند، بساط کارناوال و تفریح و سفر بازیکنان فراهم است... چرا آنها باید به دنبال جایگزین باشند؟


شنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ (۲۱:۰۶)
 
jamshid27
پاسخ به: معمای والورده: چرا او نمی‌رود؟!
مقاله فوق العاده ای بود به نظرم بهترین تو این چندین سال. چ زمانی که عضو شدم چه قبلترش که اخباراشو دنبال میکردم اونقدر نکته تو دل این مقاله هست که میشه (بدون اغراق میگم) در مورد هر خطش چن مقاله بلند بالا نوشت نکته اینه که خود منم خیلی از این مسایل رو (به خصوص راجع به مسی) شدیدا" بهش اعتقاد دارم پستهای دوستان رو که خوندم بازم ثابت شد ما ایرانیا چقد صفر یا صد به هر چیزی نگاه میکنیمو... اما از دید خودم چن تا نکته تو چن تا پست میگم .


شنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ (۲۰:۴۳)
 
saeed2014
پاسخ به: معمای والورده: چرا او نمی‌رود؟!
تنها راه نجات بارسا بیرون کردن مسی و والورده هستش...تیمی که متاسفانه بهترین بازیکن تاریخ توس داره سواستفاده میکنه از همه چیز...اگر هم بره از بارسا سرنوشت رونالدو در انتظارشه...


شنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ (۱۸:۳۱)
 
coutinho7
پاسخ به: معمای والورده: چرا او نمی‌رود؟!
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

خدا رو شکر نسلش ور افتاد. دیگه همه دیدن چیزی رو که ما از روز اول می گفتیم.

راست میگین اقای ایمنی. خدا والورده رو از ما بگیره.


شنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ (۱۸:۱۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: معمای والورده: چرا او نمی‌رود؟!
نقل قول
coutinho7 نوشته:

وال فن ها میشه بیاین کمی درباره اسطورتون ( والورده کبیر) کمی بحث کنیم؟؟
خیلی وقته نیستید...........

خدا رو شکر نسلش ور افتاد. دیگه همه دیدن چیزی رو که ما از روز اول می گفتیم.


شنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ (۱۷:۵۹)
 
coutinho7
پاسخ به: معمای والورده: چرا او نمی‌رود؟!
وال فن ها میشه بیاین کمی درباره اسطورتون ( والورده کبیر) کمی بحث کنیم؟؟
خیلی وقته نیستید...........


شنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ (۱۷:۳۵)
 
RIA-Barsa
پاسخ به: معمای والورده: چرا او نمی‌رود؟!
وقتی مدیریت تیم اجازه بده یه بازیکن از باشگاه بزرگتر بشه همینه
اینا همش از گشادیت مسی و چنتا بنجل دیگه س
چند فصل پیش وقتی مسی خیلی مصدوم میشد رونالدو بهش گفت برا اینه که درست تمیرین نمیکنی (تنبلی)
این تیم فقط با تغییر کامل نسل درست میشه


شنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ (۱۵:۴۱)
 
Faryas
پاسخ به: معمای والورده: چرا او نمی‌رود؟!
درود بر شرف ژاوی و اینیستا .زمانی که میدونستن چیزی به تیم اضافه نمیکنن تصمیم به ترک بارسا گرفتن تازه هردوشون میتونستن خیلی بیشتر از اینا بازی کنن ولی تصمیم گرفتن برن.حیف واقعا
به نظرم مقایسه این الاغ با یکی از بهتربن مربی های تاریخ بارسا یه کار اشتباهه البته خودم چند بار این اشتباه رو کردم.
چقدر فوق االعاده میشد یه روز از خواب بیدار میشدیم میدبدیم که این دو سال همش یه کابوسه.صد بار حیف


شنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ (۱۵:۲۸)
 
MohammadDT
پاسخ به: معمای والورده: چرا او نمی‌رود؟!
چی میتونه ادم بگه.کاش شر این زالوصفت ها زودتر از سر بارسا ورداشته شه!
:(


شنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ (۱۵:۱۴)
 
The.Hundredth.One
پاسخ به: معمای والورده: چرا او نمی‌رود؟!
امسال بارسا ساده ترین راه رو برای کسب سه گانه تو تمام تاریخش داشت با این وضع افتضاح مادرید و دیگر تیما. ولی فقط باید والورده باشی که یک جام بگیری تو این شرایط 🙄


شنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ (۱۵:۱۴)
 
vahid_fcb10
پاسخ به: معمای والورده: چرا او نمی‌رود؟!
فک کنم توی باشگاه دودستگی هست و هنوز تصمیم قطعی رو نگرفتن ولی کاش یه جوری ردش کنند بره
و سر جدشون یه مربی بیارن که صاحب نام باشه یا حداقل توی دوران بازیش بیشترین فشار ها رو در بالاترین سطح تجربه کرده باشه و ما باید مربی داشته باشیم که نخواد به واسطه ی ما توی سی ال تجربه کسب کنه.باید از قبل حداقل فینال این رقابتو تجربه کرده باشه
وقتی پای مراحل حذفی سی ال پیش میاد اکثر تیما از لحاظ تاکتیکی پر بودن که به حذفی رسیدن.اینجا بحث های روانی و انگیزشی خودشو بیشتر نشون میده
و توی این سطح انگیره و کیفیت فردی بازیکناس که میتونه تفاوت ها رو رقم بزنه
کومان کارش بد نبوده توی هلند و اینجوری هم که اطرافیانش گفتن در صورت پیشنهاد بارسا درنگ نمیکنه شاید در قامت مربی سی ال رو تجربه نکرده باشه ولی از دریچه یه فوتبالیست تجربه ی کافی رو داره
ما هرچه زودتر تکلیف مربیمون رو روشن کنیم زودترم میتونیم به خرید و فروش ها برسیم البته تکلیف یه تعدادی که کامل معلومه
سیلسن،فریمایلن،موریو،رافینیا،دنیس ،بواتنگ و گومز قطعا رفتنین
ولی ای کاش یه بازیکنی در حد گریژ جذب میشد چون سوارز واقعا کشش نداره کل فصل باشه و در مقابلش میشه مالکوم رو رد کرد.حتی دادش به اتلتی
توی هافبکم راکتیچ واقعا جواب نمیده کنار بوسکتس،یه پرس ساده از رسینگ سانتاندر میزنه داغون میکنه تیمو.الانم دیگه اخرین فرصت برای فروششه.ردش کنیم بره ما همین الان ویدال تخریبی رو داریم ک موثر هم بازی کرد.پوگبا بعیده بااوضاع یونایتد توی انگلیس بمونه
توی دفاعم وضعیت تیم خدایی بدک نیست جذب دخیت بهترش میکنه ولی بعید میدونم بتونیم اومتیتی رو حفظ کنیم
الگری هم یه مربی تاکتیکی فوق العادس ولی ترسم از نوع بازیشه البته هدایت تیم شاخی مثل بارسا رو ب عهده نداشته
شاید بتونه با ابزار بارسا یه بازی خوب ارائه بده
ونگر هم از ارسنال بازی های خوبی میگرفت با اینکه ابزاری نداشت البته کمی پیره
مارتینز چه چرت و پرتیه خدا میدونه فقط!!!


شنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ (۱۵:۱۳)
 
The.Hundredth.One
پاسخ به: معمای والورده: چرا او نمی‌رود؟!
فوق العاده بود مقاله. مسی با این کارا نمیدونه که داره خدشه به اعتبار خودش وارد میکنه و از طرفی جیب خیلی ها پر پول میشه


شنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ (۱۵:۱۲)
 
Daughter.of.Eve
پاسخ به: معمای والورده: چرا او نمی‌رود؟!



شنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ (۱۵:۱۱)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: معمای والورده: چرا او نمی‌رود؟!
کاش تصوراتم از مسی بیشتر از این خراب نشه چون خیلی اذیت کننده ست...


شنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ (۱۵:۰۸)
 
marzeg
پاسخ به: معمای والورده: چرا او نمی‌رود؟!
چه سرنوشت تلخی...


شنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ (۱۵:۰۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: معمای والورده: چرا او نمی‌رود؟!
واقعا چی میشه گفت جز سکوت و رنج و تحمل،،، چطور از عرش به فرش اومدیم...


شنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ (۱۵:۰۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۶۱ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۱
مهمان: ۶۰

ادامه...
برترین گلزنان لالیگا
۱لیونل مسی ۳۶
۲کریم بنزما ۲۱
 لوئیز سوارز ۲۱
۴یاگو آسپاس ۲۰
۵کریستین استوانی ۱۹
۶وصام بن یدر ۱۸
۷بورخا ۱۷
۸آنتوین گریژمن ۱۵
۹خورخه مولینا ۱۴
 خایمه ماتا ۱۴
آخرین بازی
جمعه، 25 مرداد 1398
بیلبائو
1
0
بارسلونا
گلزنان:
نامعین
هفته ۳۸فصل 2019/20
۱بارسلونا۸۷
۲اتلتیکو مادرید۷۶
۳رئال مادرید۶۸
۴والنسیا۶۱
۵ختافه۵۹
۶سویا۵۹
۷اسپانیول۵۳
۸اتلتیک بیلبائو۵۳
۹رئال سوسیداد۵۰
۱۰رئال بتیس۵۰
بازی بعدی
یکشنبه، 3 شهریور 1398
بارسلونا
VS
بتیس
ورزشگاه نیوکمپ
ساعت 23:30 (به وقت ایران)
برترین پاسور‌های لالیگا
۱لیونل مسی ۱۳
 پابلو سارابیا ۱۳
۳جانی ۱۰
 سانتی کازورلا ۱۰
۵آنتوین گریژمن ۹
 خوزه کامپانا ۹
 وصام بن یدر ۹
۸جوردی آلبا ۸
۹موی گومز ۷
 دنی پارخو ۷
لیگ اسپانیا
هفته ۲
بارسلونا 
 رئال بتیس

یکشنبه، ۳ شهریور
ساعت ۲۳:۳۰
بازی بعدی
لیگ اسپانیا
هفته ۳
اوساسونا 
 بارسلونا

شنبه، ۹ شهریور
ساعت ۱۹:۳۰
۸
لیگ اسپانیا
هفته ۴
بارسلونا 
 والنسیا

شنبه، ۲۳ شهریور
ساعت ۲۳:۳۰
۹
لیگ اسپانیا
هفته ۵
خرانادا 
 بارسلونا

یکشنبه، ۳۱ شهریور
ساعت نامعین
۱۰
لیگ اسپانیا
هفته ۶
بارسلونا 
 ویارئال

چهارشنبه، ۳ مهر
ساعت نامعین
۱۱
فعالترین کاربران نظرات اخبار در 7 روز اخیر
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!