به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

آخرین مقالات اختصاصی
آخرین مقالات تحلیل آماری
آخرین مقالات آنالیز فنی
آخرین اخبار نقل و انتقالات
شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کاشته خارق العاده مسی از تمام زوایا (ویدئو)ویدئوهای بارسا
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱۸:۱۴) (۱,۱۵۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی
FCBarcelona.ir


گل کردن ضربات کاشته از هر زاویه و فاصله‌ای چنان برای مسی عادی شده که شاید زدن ضربات پنالتی برای سایر بازیکنان آن قدر ساده نباشد. ۶۰۰مین گل برترین بازیکن تاریخ در بازی دیشب برابر لیورپول، روی یک ضربه کاشته خارق العاده بدست آمد؛ ضربه‌ای که ارزش هزاران بار دیدن دوباره را دارد!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

تنها تفاوت در بازی دیشب که در آن میهمان عملکردی بهتر ارائه کرد، نبوغ مسی بود، و اوج نبوغ او در صحنه گل سوم و با یک ضربه جادویی دیگر متبلور شد. ویدئوی زیر را ذخیره کنید و هزاران بار ببینید!

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Mohammadrasol
پاسخ به: کاشته خارق العاده مسی از تمام زوایا (ویدئو)
چطور ویدیو دانلود کنم؟؟؟


شنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ (۱۷:۱۲)
 
Mohammadrasol
پاسخ به: کاشته خارق العاده مسی از تمام زوایا (ویدئو)
چطور ویدیو دانلود کنم؟؟؟


شنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ (۱۷:۱۲)
 
raminpanahi
پاسخ به: کاشته خارق العاده مسی از تمام زوایا (ویدئو)
VIVA BARCA یاشاسین



دوشنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۸ (۱۳:۲۳)
 
jamshid27
پاسخ به: کاشته خارق العاده مسی از تمام زوایا (ویدئو)
فوق العاده
فوق العاده
فوق العاده آخرین خبر .... مسی اینبار ب د ج و ر ترکوندش‌ون


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۲۱:۱۶)
 
saeed2014
پاسخ به: کاشته خارق العاده مسی از تمام زوایا (ویدئو)
چی میشه گفت واقعا دیگه درباره کینگمون


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱۹:۳۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: کاشته خارق العاده مسی از تمام زوایا (ویدئو)
نقل قول
diegoariyan نوشته:

والا از 2012 به بعد این مسی هست ک تلخیارو میشوره و میبره و فقط این یکی دو سال اخیر نیست

مسی همیشه مسی بوده. مسی بود که پپ رو کرد مربی. ولی یه زمانی مسی بخشی از یه تیم بود اما الان تیمی وجود نداره و فقط مسیه.


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱۳:۱۴)
 
diegoariyan
پاسخ به: کاشته خارق العاده مسی از تمام زوایا (ویدئو)
نقل قول
frederic*chopin نوشته:

این همون شیرینی ایه ک دو ساله تلخیا رو میشوره و میبره ...

والا از 2012 به بعد این مسی هست ک تلخیارو میشوره و میبره و فقط این یکی دو سال اخیر نیست


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۶:۵۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: کاشته خارق العاده مسی از تمام زوایا (ویدئو)
نقل قول
frederic*chopin نوشته:

چرا دیگ خورد سعید جان ... ثانیه ی 43 رو ی نیگا کن ...

همچنان اعتقاد دارم نخورد.


جمعه، ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱۶:۱۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: کاشته خارق العاده مسی از تمام زوایا (ویدئو)
نقل قول
ALEXMASON نوشته:

هرکسی جز جنابعالی بود تا حالا دیگه ول کرده بود
بابا جان از والورده دست بکش دیگه ای بابا
انگار صاحب خونت بوده بهت گرون داده یا استاد دانشگاهت بوده بهت نمره نداده بیخیال شو دیگه اه

نه هیچ کدوم نبوده. بدتر از اینا بوده. کسی که تمام زیبایی فوتبال رو نابود کرده.

شما که زیبایی براتون قابل درک نیست برید از جام‌ها لذت ببرین.


جمعه، ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱۵:۵۹)
 
frederic*chopin
پاسخ به: کاشته خارق العاده مسی از تمام زوایا (ویدئو)
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

به دیوار نخورد که.

چرا دیگ خورد سعید جان ... ثانیه ی 43 رو ی نیگا کن ...


جمعه، ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۳:۲۹)
 
ALEXMASON
پاسخ به: کاشته خارق العاده مسی از تمام زوایا (ویدئو)
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

چی میشه گفت... فقط باید تماشا کرد و لذت برد نبوغ اعجوبه ای رو که اگر نبود، بارسای والورده چیزی بیشتر از یه تیم متوسط نبود.

هرکسی جز جنابعالی بود تا حالا دیگه ول کرده بود
بابا جان از والورده دست بکش دیگه ای بابا
انگار صاحب خونت بوده بهت گرون داده یا استاد دانشگاهت بوده بهت نمره نداده بیخیال شو دیگه اه


پنج‌شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۲۳:۳۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: کاشته خارق العاده مسی از تمام زوایا (ویدئو)
نقل قول
frederic*chopin نوشته:

البته برخورد توپ ب دیوار هم بی تاثیر نبود ... ولی پادشاهی کینگ دیگ نیاز ب اثبات نداره ...

به دیوار نخورد که.


پنج‌شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۲۲:۲۷)
 
frederic*chopin
پاسخ به: کاشته خارق العاده مسی از تمام زوایا (ویدئو)
البته برخورد توپ ب دیوار هم بی تاثیر نبود ... ولی پادشاهی کینگ دیگ نیاز ب اثبات نداره ...


پنج‌شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۲۲:۱۱)
 
tmagh
پاسخ به: کاشته خارق العاده مسی از تمام زوایا (ویدئو)
فوق العاده زیبا بود. در اون شرایط حساس زدن چنین ضربه ای فقط از خود مسی بر می آمد.


پنج‌شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۲۱:۴۴)
 
frederic*chopin
پاسخ به: کاشته خارق العاده مسی از تمام زوایا (ویدئو)
این همون شیرینی ایه ک دو ساله تلخیا رو میشوره و میبره ...


پنج‌شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۲۱:۱۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: کاشته خارق العاده مسی از تمام زوایا (ویدئو)
چی میشه گفت... فقط باید تماشا کرد و لذت برد نبوغ اعجوبه ای رو که اگر نبود، بارسای والورده چیزی بیشتر از یه تیم متوسط نبود.


پنج‌شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱۸:۱۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۶ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۶

ادامه...
برترین گلزنان لالیگا
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
آخرین بازی
سه‌شنبه، 29 مهر 1399
بارسلونا
5
1
فرنتس‌واروش
هفته ۶ فصل 2020/21
۱رئال مادرید x ۱۰
۲ختافه x ۱۰
۳کادیز ۱۰
۴خرانادا x ۱۰
۵رئال بتیس x ۹
۶ویارئال ۹
۷اتلتیکو مادرید x ۸
۸رئال سوسیداد x ۸
۹والنسیا ۸
۱۰بارسلونا x ۷
x : یک بازی کمتر
بازی بعدی
شنبه، 3 آبان 1399
بارسلونا
VS
رئال مادرید
ورزشگاه نیوکمپ
ساعت 17:30 (به وقت ایران)
برترین پاسور‌های لالیگا
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
لیگ اسپانیا
هفته ۷
بارسلونا 
 رئال مادرید

شنبه، ۳ آبان
ساعت ۱۷:۳۰
بازی بعدی
لیگ قهرمانان اروپا
روز ۲ دور گروهی
یوونتوس 
 بارسلونا

چهارشنبه، ۷ آبان
ساعت ۲۳:۳۰
۱۰
لیگ اسپانیا
هفته ۸
آلاوز 
 بارسلونا

شنبه، ۱۰ آبان
ساعت ۲۳:۳۰
۱۱
لیگ قهرمانان اروپا
روز ۳ دور گروهی
بارسلونا 
 دینامو کیف

چهارشنبه، ۱۴ آبان
ساعت ۲۳:۳۰
۱۲
لیگ اسپانیا
هفته ۹
بارسلونا 
 رئال بتیس

یکشنبه، ۱۸ آبان
ساعت نامعین
۱۳
فعالترین کاربران نظرات اخبار در 7 روز اخیر
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!