به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs لیورپولپیش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ چهارشنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱۴:۱۴) (۶۴۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


قهرمانان لالیگا امشب در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان، از لیورپول در نیوکمپ میزبانی خواهند کرد. هر آنچه لازم است در مورد این دیدار حساس بدانید در این خبر خواهید یافت!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

تنها چند روز پس از آنکه اف سی بارسلونا قهرمانیش را در فصل ۲۰۱۸/۱۹ لالیگا با پیروزی ۱-۰ برابر لوانته مسجل کرد، باید تمرکزش را بر دیدار حساس لیگ قهرمانان معطوف کند. امشب نیوکمپ میزبان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر انگلیس یعنی لیورپول خواهد بود.

ماموریت در لالیگا انجام شد

بارسا با پیروزی برابر لوانته در نیوکمپ، در هفته ۳۵ لالیگا قهرمانی در این رقابتها را در برابر دیدگان هوادارانش جشن گرفت. از سال ۲۰۱۰ به بعد، این اولین باری بود که قهرمانی بارسا در لالیگا در زمین خانگی مسجل می‌شد.

لیورپول اما برای قهرمانی در لیگ برتر هنوز کار دشواری پیش رو دارد. آنها در مصاف تنگاتنگی با منچستر سیتی هستند و تیم یورگن کلوپ موفق شد در آخرین دیدارش ۵-۰ هادلزفیلد را در هم بکوبد.

پیشینه

اف سی بارسلونا و لیورپول ۸ بار در رقابتهای اروپایی در برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند: ۴ بار در لیگ قهرمانان و ۴ بار در جام یوفا. ۳ پیروزی برای تیم انگلیسی، ۲ پیروزی برای بارسا و ۳ تساوی در این بازیها ثبت شده است. در این بازیها همیشه نتیجه نزدیکی بدست آمده و پیروزی ۱-۳ بارسا در سال ۲۰۰۱ در آنفیلد، بهترین پیروزی بدست آمده در بازیهای دو تیم است.

گلهای مسی، کلید صعود

هر زمانی که لئو مسی حداقل یکبار در دور حذفی گلزنی کرده، بارسا موفق شده به دور بعد صعود کند. او همچنین سابقه گلزنی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان را هم دارد: دو گل در برابر بایرن مونیخ در سال ۲۰۱۵ و آن گل خارق العاده در برنابئو در سال ۲۰۱۱.



آمار دو تیم در فصل جاری لیگ قهرمانان

- گلهای خورده: لیورپول: ۹ | بارسا: ۵
- گلهای زده: لیورپول: ۱۸ | بارسا: ۲۳
- برترین گلزن در اروپا: صلاح (۴) | مسی (۱۰)
- آمار نتایج: لیورپول: ۶ برد، ۳ تساوی، ۱ باخت | بارسا: ۷ برد، ۳ تساوی، ۰ باخت

ترکیب

ارنستو والورده نفرات زیر را برای مصاف با لیورپول فرا خوانده است:

تراشتگن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، کوتینیو، آرتور، سوارز، مسی، دمبله، سیلسن، مالکوم، لنگله، آلبا، روبرتو، ویدال، اومتیتی و آلنیا.


رافینیا هنوز مصدوم است، در حالی که تودیبو، موریو، بواتنگ و فرمایلن از ترکیب بیرون گذاشته شده‌اند. کارلس آلنیا تا پایان رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان همان شماره ۲۶ را بر تن خواهد کرد.



پخش زنده

این بازی را می‌توانید ساعت ۲۳:۳۰ امشب به طور زنده از شبکه سوم سیما به نظاره بنشینید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
frederic*chopin
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs لیورپول
کلوپ معروف ب فیلسوف دیوانه اس و قطعا تحت فشار بارسا، ضد حملات سنگینی رو ترتیب میده ... حتی ممکنه بخواد انتحاری عمل کنه و همینجا کارو یسره کنه ...قراره بازیکنای نسبتا کندمون امشب خیلی اذیت بشن ... امیدوارم بهترین حالت ممکن پیش بیاد : قهرمانی بارسا و توپ طلای بچمون ...و گلِ سورپرایزای تاریخ : خدافظی اسطوره ی ترس ...
حالا توو این شلوغی شماره ۲۶ النیا نکته ی بسیار حساسی بود ک باشگاه اعلام کرد دستشون درد نکنه ...


چهارشنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱۶:۵۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs لیورپول
امیدمون به شانس والورده س تا موقعیت های لیورپول مثل موقعیتهای حریفامون تو دو سال اخیر به در و دیوار بخورن و گل نشن و مسی جادویی بکنه و از هیچ، گلی خلق کنه.


چهارشنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱۴:۱۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۰ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!