به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs لوانتهپیش بازی
فرستنده امین سبحانی در تاريخ شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱۷:۱۴) (۱,۴۸۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
امین سبحانی / FCBarcelona.ir


بارسا امشب دیدار سرنوشت ساز خود مقابل لوانته را در هفته ۳۵ لالیگا برگزار می‌کند. هر آنچه لازم است از این دیدار بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

هیچ کس نمی‌تواند اهمیت بازی امشب بارسا مقابل لوانته را انکار کند. آبی و اناری‌ها با پیروزی در بازی امشب می‌توانند بار دیگر خود را به عنوان قهرمانی مقتدر در لیگ معرفی کنند. پیش بینی می‌شود ورزشگاه نیوکمپ امشب مملو از تماشاگر باشد؛ افرادی که می‌خواهند ۲۶مین قهرمانی بارسا در لالیگا و هشتمینِ آن طی ۱۱ سال اخیر را کنار یکدیگر جشن بگیرند.

لیست بازیکنان

ارنستو والورده ۲۲ بازیکن را برای دیدار خانگی مقابل لوانته فراخوانده است: تراشتگن، سیلسن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، تودیبو، کوتینیو، آرتور، سوارز، مسی، دمبله، مالکوم، لنگله، موریو، آلبا، بواتنگ، روبرتو، آلنیا، ویدال، اومتیتی و فرمائلن.


لوانته هم بار دیگر روبن روچینا را در ترکیب خود می‌بیند. آبی و اناری سابق دیدار تیمش مقابل بتیس را به دلیل محرومیت از دست داد. همچنین کاباکو و پوستیگو هم پس از سپری کردن مصدومیت آماده بازی برای تیم رده پانزدهمی لیگ اسپانیا هستند.

آشنایی با حریف

بهترین گلزن: راجر مارتی
سرمربی: پاکو لوپز
آبی و اناری سابق: اویر، روبن روچینا
آمار در لالیگا (فصل ۲۰۱۸/19): ۳۴ بازی، ۹ برد، ۱۰ مساوی و ۱۵ شکست.

فرم دو تیم

بارسا (رده اول): برد، برد، برد، مساوی، برد، برد
لوانته (رده پانزدهم): برد، مساوی، باخت، مساوی، باخت، مساوی

کانون هواداران بارسلونا در ایران

پیروزی ۵-۰ بارسا در بازی رفت!

نکات مهم

بارسا در ۱۲ تا از ۱۳ بازی اخیر لالیگایی خود در نیوکمپ، حداقل ۲ گل به ثمر رسانده است؛ این در حالی است که لوانته در پیروزی در ۱۱ تا از ۱۲ بازی خارج از خانه اخیر خود در لالیگا ناکام مانده است.


لوانته در ۵ تا از ۶ بازی لالیگایی اخیر خود حداقل ۲ گل زده است؛ این در حالی است که بارسا در ۶ تا از ۸ بازی خانگی اخیر خود در تمامی رقابتها مقابل لوانته، موفق به ثبت کلین شیت شده است.

بارسا در ۲۲ بازی اخیر خود در لالیگا شکست نخورده و ۱۳ بازی اخیر خانگی خود مقابل لوانته در تمامی رقابتها را با پیروزی پشت سر گذاشته و در ۶ تای اخیر آنها حداقل ۳ بار دروزاه حریف را باز کرده است.


کیت اول لوانته همچون بارسا آبی و اناری است و دلیل آن ادغام این باشگاه با اف سی جیمناستیکو در سال ۱۹۳۹ است. هر دو این باشگاه‌ها سال ۱۹۰۹ با یکدیگر پدید آمدند، اما زمین لوانته پس از از دست رفتن اکثر بازیکنان جیمناستیکو حین جنگ داخلی اسپانیا، از بین رفت. پس از آن بود که اتحادیه ورزشی لوانته با نام اختصاری UD تشکیل شد.

از این رو رنگ آبی و اناری که جیمناستیکو به تن می‌ کرد، مورد استفاده لوانته قرار گرفت و سیاه و سفید که رنگ اصلی لوانته یو دی است، در کیت دوم آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد. قورباغه‌ها لقب جیمناستیکو و به دنبال آن، لوانته است. به این دلیل که ورزشگاه اول جیمناستیکو در نزدیکی رودی تاسیس شد که زیستگاه قورباغه‌های بسیاری بود!

آخرین بار چه گذشت؟!



نقطه نظرات مربیان

پاکو لوپز: «بارسا برای قهرمانی در لیگ می‌جنگد و ما هم دلایل خود را برای پیروزی در این دیدار داریم (بقا در لیگ)».

ارنستو والورده: «فردا قرار است قهرمان شویم!».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
jamshid27
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs لوانته
مهم نیس بچه ها برین ازاین لینک بازیو زنده ببینین مشاهده لینک


شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۲۱:۴۸)
 
jamshid27
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs لوانته
این همه نظرسنجی تا الان تو صداسیمای میلی انجام شده همیشه بارسا با اقتدار پرطرفدارترین تیم بوده اونوقت بازی ب این مهمی که میتونه با جشن قهرمانی بارسا همراه باشه رو پخش نمیکنن حالا اگه 2ریالیای کثیف بازی داشتن نه تنهاپخشش میکردن بلکه از3ساعت قبلش یه مشت کارنشناس درپیتم دعوت میکردنو به به چه چه را مینداختن لعنتیای عوضی


شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۲۱:۴۶)
 
ALEXMASON
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs لوانته
چرا پخش نمیشه بازی به این مهمی ؟
لعنت به صدا و سیما آشغال کثافت


شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱۹:۲۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۳ کاربر آنلاین است. (۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!