به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ منچستر vs بارساپیش بازی
فرستنده رضا ندافی در تاريخ چهارشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ (۱۶:۵۴) (۶۵۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
رضا ندافی / FCBarcelona.ir


دو تیم بارسا و منچستر یونایتد، امشب بازی رفت دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۱۸/۱۹ را در ورزشگاه الدترافورد برگزار می‌کنند. هر آنچه لازم است از این دیدار بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

دو غول بزرگ فوتبال اروپا امشب از ساعت 23:30 در یک دیدار فوق‌العاده جذاب و حساس در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که دمبله آمادگی لازم برای این بازی را به دست آورده و بارسا با رهبری لئو مسی، به دنبال شکستن طلسم ۱/۴ نهایی و کسب ششمین جام خود در این رقابت‌هاست.

لیست نفرات

لیست بازیکنانی که ارنستو والورده برای این بازی فراخوانده از این قرار است: تراشتگن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، تودیبو، کوتینیو، آرتور، سوارز، مسی، دمبله، سیلسن، مالکوم، لنگله، موریو، آلبا، بواتنگ، روبرتو، ویدال، اومتیتی، آلنیا و ایناکی پنیا.


فرمایلن به دلیل مصدومیت از لیست خط خورده است و نام دمبله پس از بهبودی کامل در این لیست قرار دارد.

بازگشت پیکه به منچستر

بازگشت جرارد پیکه به الدترافورد دیداری ویژه را برای او رقم خواهد زد! پیکه قبل از پیوستن به بارسا 3 فصل برای شیاطین سرخ توپ زده است (2004/۰۵، 2005/۰۶، و 2007/۰۸). او و سولشر، مربی حال حاضر منچستر، دو بازی مقابل تیم آلبیون در جام حذفی انگلیس را در کنار یکدیگر تجربه کرده‌اند.



تاریخچه بارسا در اولدترافورد

شاگردان والورده به دنبال تاریخ‌سازی در دیدار امشب هستند! بارسا تاکنون در گرفتن امتیاز کامل از قرمز پوشان منچستر در الدترافورد ناکام بوده است. نتایج تقابل‌های دو تیم در الدترافورد، 2 شکست و 2 تساوی برای آبی و اناری‌ها به همراه داشته است. آخرین باری که کاتالان‌ها به منچستر سفر کردند، مربوط به نیمه نهایی فصل ۲۰۰۷/۰۸ می‌شود که آن بازی را 0-1 به شیاطین سرخ واگذار نمودند. از آن شب فقط لئو مسی در ترکیب بارسا حضور دارد.


این بازی، پنجمین دیدار بارسا و منچستر در رقابت‌های لیگ قهرمانان است. از تقابل‌های قبلی دو تیم فقط مسی در ترکیب امشب حضور دارد. مسی تا کنون 4 بار مقابل شیاطین سرخ قرار گرفته و دو گل به ثمر رسانده است.

گل‌های موثر برابر شیاطین سرخ

بارسا در 8 بازی از 11 بازی مقابل منچستر حداقل 1 گل به ثمر رسانده است. بازیکنانی از جمله کومان، روماریو، استویچکوف، ریوالدو، اتوئو و مسی همگی در 20 گل بارسا مقابل حریف امشب نقش داشته‌اند.



نقطه نظرات مربیان

ارنستو والورده، با اعتماد به نفس بالایی در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حاضر شد و گفت: «به نظر من علاوه بر فرم خوب، اعتماد به نفس بالا هم لازمه کار یک تیم محسوب می‌شود. ما با انبوهی از اعتماد به نفس به اینجا آمده‌ایم و می‌خواهیم کار را تمام کنیم. یونایتد فصل را خوب شروع نکرد، اما در ادامه بهتر شد و نتایج خوبی گرفت. آنها بازیکنان قدرتمند، سریع و خطرناکی دارند».

همتای والورده در تیم میزبان هم خطاب به خبرنگاران گفت: «می دانیم که کار اصلی ما در نیوکمپ است و اصلا روی زمین خودی حساب نمی‌کنیم. تمام تلاش خود را می‌کنیم که نتیجه قابل قبولی را به دست آوریم تا با خیال راحت به بارسلونا برویم».

سولشر همچنین به تحسین مسی پرداخت و گفت: «او فوق‌العاده است و یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال محسوب می‌شود. متوقف کردن مسی بسیار دشوار است، اما غیر ممکن نه! بارسا فقط از مسی ساخته نشده و بازیکنان بزرگ دیگری هم دارد».

پخش زنده

دیدار دو تیم بارسا و منچستر یونایتد را می‌توانید امشب به صورت مستقیم از طریق شبکه سوم سیما به نظاره بنشینید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
علی_آرین
پاسخ به: پیش بازی؛ منچستر vs بارسا
باخت بارسا ک قطعی هست امیدوارم طوری ببازیم ک بتونیم بازی برگشت جبران کنیم


چهارشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ (۲۳:۰۲)
 
frederic*chopin
پاسخ به: پیش بازی؛ منچستر vs بارسا
نقل قول
همتای والورده در تیم میزبان هم خطاب به خبرنگاران گفت: «اصلا روی زمین خودی حساب نمی‌کنیم. تمام تلاش خود را می‌کنیم که نتیجه قابل قبولی را به دست آوریم تا با خیال راحت به بارسلونا برویم».

ما هم همینطور ...


چهارشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ (۲۰:۱۶)
 
Raphael
پاسخ به: پیش بازی؛ منچستر vs بارسا
والورده دروازه بان دوم ه امشب


چهارشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ (۱۹:۱۱)
 
Raphael
پاسخ به: پیش بازی؛ منچستر vs بارسا
فقط هم بازی بودن پیکه و سولشر


چهارشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ (۱۹:۰۹)
 
pob1188
پاسخ به: پیش بازی؛ منچستر vs بارسا
چرا سیلسن تو لیست نیست


چهارشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ (۱۸:۰۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ منچستر vs بارسا
البته که بارسا فقط مسی نیست. ما ارنستوی دانا رو داریم.


چهارشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ (۱۷:۳۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۰ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!