به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

قله‌های پیش روی مسی در ادامه فصلآمار و ارقام
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ دوشنبه، ۵ فروردین ۱۳۹۸ (۱۳:۲۸) (۱,۱۵۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


لئو مسی که بازگشتش به تیم ملی آرژانتین پس از چندین ماه، خوش یمن نبود و با شکست مقابل ونزوئلا و مصدومیت همراه شد، به بارسلونا بازگشته تا خود را برای مقطع حساس پایانی فصل آماده کند. در این خبر به بررسی قله‌هایی خواهیم پرداخت که برترین بازیکن تاریخ فوتبال در این فصل برای فتحشان تلاش خواهد کرد. با ما همراه باشید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

سال ۲۰۱۹ شاهد شکسته شدن رکوردهای دیگری توسط لئو مسی بود. در ماه مارس، کاپیتان بارسا به تعداد بازیهای رسمی اینیستا برای باشگاه (۶۷۴) رسید و همچنین از تعداد بازیهای او در لیگ عبور کرد. مسی در عین حال با عبور از ژاوی، به برترین بازیکن تاریخ بارسا از منظر بیشترین تعداد برد (۴۷۷) تبدیل شد.

به علاوه، شماره ۱۰ بارسا در سال ۲۰۱۹ از مرز ۴۰۰ گل زده در لالیگا عبور کرد (۴۱۲ گل در حال حاضر). او همچنین به دنبال شکستن رکورد ایکر کاسیاس از منظر تعداد برد در لیگ (۳۳۴) است. با در نظر گرفتن اینکه شتاب اعجوبه آرژانتینی در فتح قله‌های مرتفع فوتبال تمامی ندارد، بیایید نگاهی بیاندازیم به رکوردهای بعدی که مسی احتمالا در همین فصل به آنها دست خواهد یافت.

پنجمین لیگ قهرمانان


مسی به وضوح اظهار کرده که در این فصل هیچ چیز برایش به اندازه فتح قهرمانی اروپا اهمیت ندارد. او قبلا ۴ بار این جام را فتح کرده، اما امسال این شانس را دارد که در واندا متروپولیتانو آن را به عنوان کاپیتان بالای سر ببرد.

در حال حاضر اما او نیاز دارد که در دور یک چهارم پایانی از سد منچستر یونایتد عبور کند.

آقای گلی لیگ قهرمانان


مسی قبلا در فصول ۲۰۰۸/۰۹، ۲۰۰۹/۱۰، ۲۰۱۰/۱۱ و ۲۰۱۴/۱۵ عنوان آقای گلی لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورده است. در فصل جاری او ۸ گل در ۶ بازی به ثمر رسانده که شامل یک هت تریک و دو دبل می‌شود.

دستیابی به رکورد جام حذفی


اگر بارسا بتواند والنسیا را در فینال ۲۵ مه در بنیتو ویامارین شکست دهد، مسی، بوسکتس و پیکه به رکورد ۷ قهرمانی جام حذفی دست خواهند یافت که در حال حاضر در اختیار پیرو گاینزا از بیلبائوست.

رقابت با رایان گیگز و ویتور بایا


اگر بارسا بتواند امسال فاتح سه گانه شود، مسی با عبور از دروازبان اسبق بارسا، در کنار رایان گیگز قرار خواهد گرفت و رتبه سوم بیشترین جام کسب شده در رده بزرگسالان را با او شریک خواهد شد.

سومین کفش طلای پیاپی، ششمین در مجموع


ستاره آرژانتینی فصل گذشته برترین گلزن اسپانیا و اروپا بود و در فصل جاری هم با نمایشی درخشان کاندید اصلی کسب این جایزه است. او در حال حاضر ۲۹ گل در لالیگا به ثمر رسانده و صدرنشین جدول کفش طلای اروپاست.

شکستن رکورد هت تریک


مسی در حال حاضر با ۵۱ هت تریک، تنها یکی از تعداد کل هت تریک‌های رونالدو (۵۲) و هت تریک‌های او در لالیگا (۳۴) کمتر دارد.

هت تریک ضربه آزاد


مهارت ضربه آزاد مسی به نظر می‌رسد که روز به روز بهتر و بهتر می‌شود. اگر او توانسته در برابر اسپانیول و سویا دو بار در یک بازی از روی ضربات آزاد گلزنی کند، چرا نتواند به یک هت تریک ماورایی فکر کند؟

کوپا آمریکا


مسی پس از مدتها به تیم ملی آرژانتین برگشته تا در رقابتهای کوپا آمریکا که در تابستان امسال برگزار می‌شود شرکت کند. او با یک نائب قهرمانی جام جهانی و دو نائب قهرمانی کوپا آمریکا، ناکام بزرگ فینالهای ملی بوده و تلاش می‌کند تا امسال این طلسم را بشکند.

به دنبال پله...


پله ۶۴۳ گل در رقابتهای رسمی برای سانتوس به ثمر رساند و مسی در حال حاضر ۵۹۱ گل با لباس بارسا در کارنامه دارد.

رسیدن به آمار اسطوره برزیل در فصل جاری کمی دشوار به نظر می‌رسد اما اگر فرم فعلی ادامه پیدا کند، او می‌تواند تا پایان فصل شانه به شانه پله قرار گیرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
jamshid27
پاسخ به: قله‌های پیش روی مسی در ادامه فصل
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

به امید خدا همه این رکوردها رو خواهد شکست و آقای گل تاریخ لیگ قهرمانان هم خواهد شد. مسی نباید یه رکورد رو برای اون لاشخور باقی بذاره...

اون لاشخور لاشی فعلا" به فاک مصدومیت رفته تازه دیگه وجود اینو که پای کثیفشو به امریکا بذاره نداره چون سر قضیه بی ناموسیش با کاترین مایورکا باس بره آب خنک بخوره


سه‌شنبه، ۶ فروردین ۱۳۹۸ (۱۶:۴۶)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: قله‌های پیش روی مسی در ادامه فصل
موفق باشی قهرمان


سه‌شنبه، ۶ فروردین ۱۳۹۸ (۱۰:۳۰)
 
علی_آرین
پاسخ به: قله‌های پیش روی مسی در ادامه فصل
مسی زیر نظر 4 مربی بهترین عملکردشو ارائه داد
زیر نظر پپ و لوچو در بارسا
زیر نظر سابیا و تاتا مارتینو در آرژانتین
بهترین دوران بازی مسی هم به نظرم دو فصل آخر پپ ونیم فصل دوم فصل اول انریکه بود ک توی این دو مقطع یه تنه نتیجه ی بازیها رو عوض میکرد
در تیم ملی هم بین سال های 2012 تا 2016 بجز فینال ها همیشه عالی بود
بهترین بازیهای باشگاهی مسی :
2014_2015 روبروی بایرن و منچستر سیتی در نیوکمپ
فینال 2011 روبروی منچستر
نیمه نهایی روبروی رئال مادرید 2011
بهترین عملکرد مسی در یک تورنومنت ملی : در کوپا آمریکا و کوپا سنتناریو 2015 و 2016 بود ک عملکرد کاملا مشابهی داشت توی این دو تورنومنت
بهترین بازی ملیش نیمه نهایی کوپا آمریکا 2015 روبروی پاراگوئه بود ک مودبانه نیس اگه بخوام بگم باهاشون چیکار کرد


سه‌شنبه، ۶ فروردین ۱۳۹۸ (۴:۴۴)
 
frederic*chopin
پاسخ به: قله‌های پیش روی مسی در ادامه فصل
خدا نجاتش بده از کج سلیقه گی ها و مصدومیت ها و سوء مدیریت ها ...


دوشنبه، ۵ فروردین ۱۳۹۸ (۲۱:۵۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: قله‌های پیش روی مسی در ادامه فصل
به امید خدا همه این رکوردها رو خواهد شکست و آقای گل تاریخ لیگ قهرمانان هم خواهد شد. مسی نباید یه رکورد رو برای اون لاشخور باقی بذاره...


دوشنبه، ۵ فروردین ۱۳۹۸ (۱۳:۳۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۲ کاربر آنلاین است. (۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!