به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

آخرین مقالات اختصاصی
آخرین مقالات تحلیل آماری
آخرین مقالات آنالیز فنی
آخرین اخبار نقل و انتقالات
شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

شبی که دنیا به احترام نیوکمپ ایستاد... (ویدئو)اختصاصی
فرستنده ابوذر شاه امیری در تاريخ جمعه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ (۱۴:۵۰) (۱,۳۹۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
ابوذر شاه امیری
FCBarcelona.ir


دو سال پیش در چنین روزی، مردان جسور لوئیز انریکه موفق شدند کاری را که غیر ممکن‌تر از هر غیر ممکنی بود، به انجام برسانند و با دلاوری خود، بزرگترین حماسه تاریخ باشگاه و حتی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را رقم بزنند. آن شب حماسی هرگز از یاد هواداران بارسا نخواهد رفت و آن شادی بی‌نظیر که هنوز هم طعمش در خاطرها مانده است. بیایید با هم آن شب تاریخی را مرور کنیم!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در قلب فرانسه و در شبی تلخ و بدشگون، در بازی رفت با ۴ گل شکست خورده بودند، بله چهار بر صفر، بدون حتی یک گل زده در خانه حریف. این یعنی عملا صعود پاریس سنت ژرمن به دور بعد. پس از بازی بار دیگر رسانه‌ها مربی تیم را به باد انتقاد گرفته و او را زیر تازیانه‌های بی‌رحمانه‌شان به بند کشیدند. لوییز انریکه در پاسخ به به این حملات و پس از آن که به طور رسمی از جدایی‌اش در پایان فصل خبر داد، جمله‌ای کلیدی را بر زبان آورد: «اگر پاریس سنت ژرمن توانست چهار گل بزند، ما هم می‌توانیم» و مابقی داستان را می‌دانید... به بهانه آغاز دوباره لیگ قهرمانان، بیایید این درخشان‌ترین شب تاریخ باشگاه را با هم مرور کنیم.

نیوکمپ جای سوزن انداختن نبود. بازی آغاز شد و در همان آغاز بازی و در دقیقه سوم با حرکت نیمار از سمت چپ و در شلوغی محوطه جریمه، سوارز با یک ضربه سر هوشمندانه دروازه را باز کرد. در ادامه و در دقیقه ۴۰ پس از یک و دوی سوارز و اینیستا، آندرس با تلاش فراوان به توپ رسید و با ارسال یک پاس کات بک، توپ پس از برخورد با دستان تراپ به کورزاوا برخورد کرد و وارد دروازه شد.

امید‌ها در دل هواداران زنده شده بود و آن زمان که در دقیقه ۵۰ مسی گل سوم بارسا را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، این امیدها رنگ واقعیت و یقین به خود گرفت. بارسا آماده زدن گل چهارم بود تا بازی را مساوی کند اما وقتی در دقیقه ۶۲ کاوانی گل اول پاریس و در مجموع گل پنجم آن‌ها در دو بازی رفت و برگشت را به ثمر رساند، آب سردی بر پیکره شاگردان انریکه و نیوکمپ ریخت.


برای لحظه‌ای سکوت همه جا را فرا گرفت. کامبک آنها کامل نشده از هم پاشیده بود. حال بارسا باید سه گل دیگر به ثمر می‌رساند و حتی تساوی ۵-۵ در مجموع نیز حکم به حذف آنها می‌داد؛ اما این پایان کار نبود و حتی خوشبین‌ترین هوادار بارسا از آنچه دست تقدیر برایشان رقم زده بود، آگاهی نداشت. تقدیری که منجر به ثبت بزرگترین، عجیب‌ترین و دراماتیک‌ترین شب تاریخ فوتبال گشت.

ادامه این تاریخ‌سازی را در ویدئوی زیر ببینید...

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
jamshid27
پاسخ به: شبی که دنیا به احترام نیوکمپ ایستاد... (ویدئو)
متاسفانه مثل همیشه یا حداقل اکثر اوقات قضایارو صفرو صد میبینیم یه نفرو با تعریفای آنچنانی ازش خدا میسازیم اون یکی رو با خاک ذلت یکسان میکنیم و این وسط وای ب حال اونی که نظرش مخالف نظر ما باشه.... در صورتی که ته ته دلمون میدونیم هر 2 این مربیا منشا خدمات بزرگی برا باشگاه بودن و باشگاه هم متقابلا" کارای بزرگی براشون انجام داده(مثلا" هر دوشون با مربیگری تو بارسا از سطح معمولی به بالاترین سطحو جایگاه رسیدن). در اینکه هر دوشون نبوغ بالایی داشتنو دارن شکی نیست ولی ایکاش انریکه همونطور که قبلا" هم گفته بودم تو بازی رفت همین بازی و رفت مرحله بعد جلو یووه با 3دفاع بازی نمیکرد آخه تو رفت همین بازی 4-0 به پاریس باختیم چرا دوباره از همون سوراخ جلو یووه هم گزیده بشیمو 3 تا بخوریم ....درسته 2 تا از دوستان عزیز قبلا" جواب دادن ولی منطقا" قانع کننده نبود. وحرف آخر اینکه هیچکس خوبه خوب و هیچکس هم بد بد نیست تا چه برسه به مربیانی تو این سطح که قطعا" از چندین فیلتر فنی رد شدن تا به اینجا (بارسا ) یا هر جای دیگه برسن


شنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ (۵:۱۴)
 
frederic*chopin
پاسخ به: شبی که دنیا به احترام نیوکمپ ایستاد... (ویدئو)
نقل قول
RIA-Barsa نوشته:

برای دوستانی که میگن کی بهتر بوده کی بدتر
پپ وقتی اومد خیلی صریح گفت رونالدینیو بیرون ، دکو بیرون ، اتوئو در بهترین حالت نیمکت و تیمی که ژاوی و اینیستا و پویول و حتی مسی توش هیچ انگیزه ای نداشتنو به یه خوناشام تبدیل کرد
انریکه ترکیب مسن تر و شناخته شده تری رو داشت و یه نیم فصلو صرف ارتقای تیکی تاکا کرد که نیم فصل دوم تا حدود یک سال بعدش شاهد بازیای بینظیری بودیم
تیم پپ بیشتر بازی تک ضرب و گردش سریع توپ تو تمام فضاها و حرکت بدون توپ تمام بازیکنا رو داشت و اون قانون ۶ ثانیه معروف
ولی انریکه انتقال هر چه سریعتر از دفاع به حمله رو داشت و البته دوشت نداشت تا روی خط دروازه بهم پاس بدن در واقع انریکه خیلی علاقه به استفاده از fast break داشت
حالا قضاوت با خودتون
هر مربی خوبی داره بدی هم داره ولی باور کنید والورده در سطح لیگ ایران هم نیست

با تمام این اوصاف شما زیبایی و گردش توپ و بازیهای زمینی و نزدیک رو هم زمان انریکه میدیدی ... ضربات پشت محوطه ... ارسال از جناحین ... استفاده از ضربات شروع مجدد ... بازی مستقیم ... استفاده از ضد حمله و .و. و... اینا رو ک همه دیدیم ... فقط زیبایی رو میشه سلیقه ای دونست... ک به نظرم زمان لوچو "زیبایی در خدمت تیم بود نه تیم در خدمت زیبایی " ...


شنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ (۰:۰۶)
 
RIA-Barsa
پاسخ به: شبی که دنیا به احترام نیوکمپ ایستاد... (ویدئو)
برای دوستانی که میگن کی بهتر بوده کی بدتر
پپ وقتی اومد خیلی صریح گفت رونالدینیو بیرون ، دکو بیرون ، اتوئو در بهترین حالت نیمکت و تیمی که ژاوی و اینیستا و پویول و حتی مسی توش هیچ انگیزه ای نداشتنو به یه خوناشام تبدیل کرد
انریکه ترکیب مسن تر و شناخته شده تری رو داشت و یه نیم فصلو صرف ارتقای تیکی تاکا کرد که نیم فصل دوم تا حدود یک سال بعدش شاهد بازیای بینظیری بودیم
تیم پپ بیشتر بازی تک ضرب و گردش سریع توپ تو تمام فضاها و حرکت بدون توپ تمام بازیکنا رو داشت و اون قانون ۶ ثانیه معروف
ولی انریکه انتقال هر چه سریعتر از دفاع به حمله رو داشت و البته دوشت نداشت تا روی خط دروازه بهم پاس بدن در واقع انریکه خیلی علاقه به استفاده از fast break داشت
حالا قضاوت با خودتون
هر مربی خوبی داره بدی هم داره ولی باور کنید والورده در سطح لیگ ایران هم نیست


جمعه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ (۱۵:۴۷)
 
abouzarlionel
پاسخ به: شبی که دنیا به احترام نیوکمپ ایستاد... (ویدئو)
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

هیچ وقت شیرینی اون شب تموم نمیشه. بعد از سالها شاید اولین شبی بود که با ضربان قلب ۲۰۰ دقایق پایانی بازی رو نگاه کردم و بعد گل آخر تا سقف به هوا پریدم... بابت خلق بهترین شب تاریخ باشگاه همیشه مدیونت خواهیم بود لوچوی بزرگ.

اما زیباترین خاطره از اون شب اینه که حتی تا دقیقه ۸۶ که ۳ گل می خواستیم و تقریبا همه ناامید شده بودن، من هنوزم امید داشتم. لوچو تیمی ساخته بود که هر کاری ازش بر می اومد... چقدر زود از اون روزهای باشکوه رسیدیم به وضعیت خفت بار فعلی...

خدا باعث و بانیش رو لعنت کنه


جمعه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ (۱۵:۰۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: شبی که دنیا به احترام نیوکمپ ایستاد... (ویدئو)
هیچ وقت شیرینی اون شب تموم نمیشه. بعد از سالها شاید اولین شبی بود که با ضربان قلب ۲۰۰ دقایق پایانی بازی رو نگاه کردم و بعد گل آخر تا سقف به هوا پریدم... بابت خلق بهترین شب تاریخ باشگاه همیشه مدیونت خواهیم بود لوچوی بزرگ.

اما زیباترین خاطره از اون شب اینه که حتی تا دقیقه ۸۶ که ۳ گل می خواستیم و تقریبا همه ناامید شده بودن، من هنوزم امید داشتم. لوچو تیمی ساخته بود که هر کاری ازش بر می اومد... چقدر زود از اون روزهای باشکوه رسیدیم به وضعیت خفت بار فعلی...


جمعه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ (۱۴:۵۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: شبی که دنیا به احترام نیوکمپ ایستاد... (ویدئو)
نقل قول
frederic*chopin نوشته:

گفتم حتی اگ علاقه ی شخصی افراد رو نمیپذیری ( حتی به ظاهر اغراق آمیز) ...هیچ دلیلی بر پوشاندن واقعیت فاجعه بار فعلی نیست...الانم طعم قضاوت بین اسطوره ها از بین رفته... بارسای الان رو دریابید...

وقتت رو حروم بحث با کسایی نکن که تو دنیای موهوم خودشون زندگی می کنن و هیچ درکی از فوتبال ندارن. برای یه عده که فوتبال رو قبل تر و بیشتر از پپ نمی شناسن، ایشون سوپرمنه، مثل عروسکی که دست یه بچه س و براش همه دنیاس. برای این جماعت که نباید حرف از تاکتیک زد، اصلا نمی فهمن تاکتیک چی هست!


شنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۷ (۱۶:۲۸)
 
علی_آرین
پاسخ به: شبی که دنیا به احترام نیوکمپ ایستاد... (ویدئو)
مربی مورد علاقم مارچلو بیلسا هست نه پپ . این صحبت کارشناس های بزرگ فوتبال هست نه صحبت های من . شاید من شخص متوهمی باشم ولی میتونی بری صحبتهای فرگوسن رو راجع به تیم گواردیولا بخونی .


شنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۷ (۴:۴۶)
 
frederic*chopin
پاسخ به: شبی که دنیا به احترام نیوکمپ ایستاد... (ویدئو)
نقل قول
parsafcb نوشته:

نمیدونم چرا فکر میکنید فقط خودتونید که بازی زیبا و هجومی دوست دارین و بقیه فقط میشینن از رو نتیجه قضاوت میکنن

دوست خوب...این حرف رو در مورد کسایی میزنیم ک از شرایط فعلی "راضی اند" و ..."مدافع" بی دفاع ترین تفکر قرن ...


شنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۷ (۱:۲۸)
 
frederic*chopin
پاسخ به: شبی که دنیا به احترام نیوکمپ ایستاد... (ویدئو)
نقل قول
parsafcb نوشته:

نمیدونم چرا فکر میکنید فقط خودتونید که بازی زیبا و هجومی دوست دارین و بقیه فقط میشینن از رو نتیجه قضاوت میکنن

گفتم حتی اگ علاقه ی شخصی افراد رو نمیپذیری ( حتی به ظاهر اغراق آمیز) ...هیچ دلیلی بر پوشاندن واقعیت فاجعه بار فعلی نیست...الانم طعم قضاوت بین اسطوره ها از بین رفته... بارسای الان رو دریابید...


شنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۷ (۱:۲۶)
 
frederic*chopin
پاسخ به: شبی که دنیا به احترام نیوکمپ ایستاد... (ویدئو)
نقل قول
parsafcb نوشته:

مطمئنی حرف های بقیه رو میخونی اصلا ؟! یا فقط به اظهار همین جمله در تک تک پستا عادت کردی؟...
انریکه یه جاهایی تاکتیکی کم میاورد دوست عزیز حالا اگر ندیدی یا الان هم نمیخوای ببینی دیگه یه بحث دیگست
کسی که خوابیده رو میشه بیدار کرد ولی ...

جواب این حرفها رو بسیار گفتم و شنیدی... دلیلی به تکرار نیست... بستگی به تعریف ادما از تاکتیک و ضعف داره .. وگرنه همون نتیجه گراییه... همین اتفاق برای پپ هم میفتاد...اگ شما پپ رو میدیدی...من بازیهاش رو ضبط میکردم ... بیرنگ شدن تیکی تاکای صرف ، زبان زد خاص و عام شد ...پپ بزرگه ولی اغراق از هر طرف ناصوابه... نظرت رو برای خودت نگه دار مثل تقاضایی ک از بقیه داری... اگ بزرگی لوچو توضیح میخواست ک دیگ بزرگ نبود...ولی هیچ کسی رو بی نقص نمیدونم...


شنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۷ (۱:۲۳)
 
parsafcb
پاسخ به: شبی که دنیا به احترام نیوکمپ ایستاد... (ویدئو)
نمیدونم چرا فکر میکنید فقط خودتونید که بازی زیبا و هجومی دوست دارین و بقیه فقط میشینن از رو نتیجه قضاوت میکنن


شنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۷ (۰:۲۲)
 
parsafcb
پاسخ به: شبی که دنیا به احترام نیوکمپ ایستاد... (ویدئو)
نقل قول
و همچنان بحث نتیجه تیتر اول کامنتهاست...!

مطمئنی حرف های بقیه رو میخونی اصلا ؟! یا فقط به اظهار همین جمله در تک تک پستا عادت کردی؟...
انریکه یه جاهایی تاکتیکی کم میاورد دوست عزیز حالا اگر ندیدی یا الان هم نمیخوای ببینی دیگه یه بحث دیگست
کسی که خوابیده رو میشه بیدار کرد ولی ...


شنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۷ (۰:۱۷)
 
frederic*chopin
پاسخ به: شبی که دنیا به احترام نیوکمپ ایستاد... (ویدئو)
و همچنان بحث نتیجه تیتر اول کامنتهاست...!


شنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۷ (۰:۰۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: شبی که دنیا به احترام نیوکمپ ایستاد... (ویدئو)
به بعضی حرفا فقط باید خندید. ارزش دیگه ای نداره.


جمعه، ۳ اسفند ۱۳۹۷ (۲۳:۴۶)
 
parsafcb
پاسخ به: شبی که دنیا به احترام نیوکمپ ایستاد... (ویدئو)
نقل قول
اما پپ و انریکه واقعا جفت شون ثابت کردن مربیای بزرگی هستن قطعا هر دو جزو ده تا مربی بزرگ یک دهه اخیر هستن

درسته جایزه ی بهترین مربی هم در اون زمانی که مراسم توپ طلا ارزشی داشت برای جفتشون گواه همین موضوع هست ، ولی تنش از همون کل کل نشئت میگیره که استارتش رو هم همیشه نظردهنده ی اول سایت با عباراتی چون میراث لوچو و اسطوره و متهم کردن بقیه به نفهمی میزنه


جمعه، ۳ اسفند ۱۳۹۷ (۲۳:۴۲)
 
Goh_verde
پاسخ به: شبی که دنیا به احترام نیوکمپ ایستاد... (ویدئو)
شما همه تون آدمای متعصبی هستین
هم اونی که میگه انریکه خدای مطلقه و بری از هر نقصی
هم اونی که میگه انریکه هیچی نبود، فقط برای اینکه کلکلی کرده باشه و کم نیاورده باشه
اینقدر درباره ی این اسامی بحث می کنین، که دیگه موضوع بحثم فراموش کردین و فقط کلکله باقی مونده
فک میکنین حتما باید تو رقابت کلکل تون طرف مقابل رو شکست بدین، اصن مهم نیست که درباره ی پپ باشه یا انریکه یا والورده

خدائی پپ و انریکه هر دو جزو بهترین و بزرگترین مربیای دنیا هستن
حالا این وسط یکی ام مث زیدان با شانس و تفکرات آنجلوتی سه سال سه گانه میگیره و همه دنیا فک میکنن بزرگترین مربی تاریخه، ولی هیچی بارش نیست
اما پپ و انریکه واقعا جفت شون ثابت کردن مربیای بزرگی هستن
قطعا هر دو جزو ده تا مربی بزرگ یک دهه اخیر هستن
.
اما والورده یک انگل تزریقی بی سواد بیش نیست


جمعه، ۳ اسفند ۱۳۹۷ (۲۳:۲۶)
 
akbarimatin17
پاسخ به: شبی که دنیا به احترام نیوکمپ ایستاد... (ویدئو)
نقل قول
علی_آرین نوشته:

تیم انریکه توی نیم فصل دوم 2014_2015 و نیم فصل اول 2015_2016 عالی بازی میکرد ولی اکثراوقات بیشتر زجر آور بود بجای اینکه زیبا باشه !
میشه گفت شما اولین نفری هستی ک از شم تاکتیکی بالای آقای انریکه ک برای خودمم عزیز هست صحبت میکنید . توی دوران انریکه ما یک چینش و یک تاکتیک بیشتر نداشتیم و فقط فصل آخر اونم توی یک بازه ی زمانی محدود به سیستم سه دفاعه روی آوردیم .
منظورتو از بارسای تک پلن پپ اصلا متوجه نمیشم ! پپ هر بازی با یه ترکیب و چینش متفاوت ظاهر میشد و پپ کسی بود ک مسی رو توی پست 9 کاذب استفاده کرد و بازیکنی ک آمارش در یک فصل از 20 گل بالاتر نمیرفت رو به بازیکنی تبدیل کرد ک توی یک فصل 73 گل زد !
ما توی زمان پپ سیستم 3_4_3 و 4_3_3 و 4_4_2 و 3_5_2 رو به خوبی اجرا میکردیم و برای اینکه این حرفمو بهتر متوجه بشی به الکلاسیکوی برگشت فصل 2009_2010 و پست دنی آلوز توی اون بازی یه نگاهی بنداز ک متوجه بشی تیم پپ تک پلن نبوده .
والورده یک مربی بزدل با دانش تاکتیکی متوسط هست ولی صحبت کردن از میراث انریکه واقعا مضحکه ! درسته ک انریکه دوره ی موفقی توی بارسا داشت اما فصل آخر انواع تحقیر هارو تجربه کردیم ک همشون تاکتیکی بودن ! توی فصل آخر انریکه خوردن 3 یا 4 گل برامون عادی شده بود و سلتاویگو دو بار پاریسن ژرمن بیلبائوی خود والورده ی روباه (2016)یووه بلا سرمون آوردن .
اگه انریکه مربی باتاکتیکی بودو همیشه مچ سیمونه رو میخوابوند چطور شد ک سیمونه توی اروپا با اقتدار حذفمون کرد و حتی روبروی اتلتیکوی ده نفره توی نیوکمپ ما موقعیت های خوبی نداشتیم ؟ سیمونه هیچ وقت توی لالیگا بارسا رو نبرده و زورش به همین والورده هم نمیرسه و مطمئن هستم اگه والورده مسی سوارز و نیمار آماده رو داشت به راحتی اتلتیکو رو توی جام های داخلی شکست میداد .
شانس انریکه این بود ک دوره ی مربی گریش توی بارسا با رئال مورینیو همزمان نشد وگرنه 5 تا و 6 تا گل رو هم میتونستیم تجربه کنیم !
دوست عزیز هیچ وقت حتی برای شوخی هم ک شده گواردیولا رو با انریکه مقایسه نکن ، مربی اخراجی رم و مربی متوسط توی سلتاویگو رو باکسی مقایسه میکنی ک ده ساله همه رو از دم تیغ میگذرونه ؟!

قوربون دهنت.امیدوارم دیگه هیچوقت مربیای سطح پایینی مثل انریکه رو تو بارسا نبینینم.انریکه غیر از تحقیر هیچ چیزی برای بارسا نداشت.


جمعه، ۳ اسفند ۱۳۹۷ (۲۳:۲۴)
 
Goh_verde
پاسخ به: شبی که دنیا به احترام نیوکمپ ایستاد... (ویدئو)
انریکه مربی کاملی نبود
ولی سگش شرف داشت به این پفیوز والورده
البته خدائیش از حق نگذریم
بین مربیای اخیر، از زمان پپ به بعد انریکه ضعیف ترین ترکیب رو داشت
به جز خط حمله عملا دفاع و هافبک هیچی نداشت
حتی مارتینو و تیتو ام تیمای بهتری داشتن
هرچند پپ بهترین تیم رو داشت چون ژاوی اینیستا پویول پیکه مسی بوسکتس آلوز همه جوون بودن و تو بهترین دوران فوتبالی شون بودن
هرچند انریکه فصل آخر بعضی بازیا رو اعصاب بود
اما خدایی فک نمی کنم اون تیم پتانسیلش بیشتر از یه قهرمانی اروپا بوده باشه
هرچند اگه بخوایم با رئال مقایسه ش کنیم، باید ده تا قهرمانی می گرفت
اما بیاین واقع بین باشیم تو فوتبال روی کاغذ همه ی تیما بر اساس یه قواعدی مث کیفیت بازیکنا و مربی شون نتیجه میگیرن رئال بر اساس کیفیت جیب پرز
در کل پپ، انریکه، هر کدوم یه ضعفایی دارن
ولی هر دوشون واقعا مربیای بزرگی ان
هم پپ وقتی اومد انقلابی راه انداخت
هم انریکه تقریبا یه تیم مرده رو زنده کرد
ولی به نظر من کلوپ از هر دوی اینا بهتره
به نظر من در کل مربیای خوب ترکیبی از معلم خوب و منیجر خوب هستن
و کلوپ تو هر دوی اینا بهترینه
اونقدر معلم خوبی هست که کلا هر تیمی میره، حتی تک تک بازیکنا از نظر انفرادی دو سه لول رشد میکنن
و هم اونقدر منیجر خوبی هست که در جریان بازی تیم رو بر اساس تاکتیک های تیم حریف خوب ارنج کنه و به موقع تصمیماتی رو بگیره
اما پپ در حالی که معلم خوبی هست، و فلسفه ی خاص خودش رو می تونه به هر تیمی القا کنه اما منیجر خوبی نیست و به نظر من اگه منیجر خوبی بود باید اون چهار سال چهارتا قهرمانی پیاپی تو چمپیونز لیگ می آوردیم چون واقعا اون تیم بارسا ده سال از بقیه ی تیما جلوتر بود، اما پپ تو بازیای حساس نمی تونست تصمیمات لحظه ای درستی بگیره
از طرفی انریکه منیجر خیلی بهتری هست و واقعا آدم باهوشیه
اینو تو خیلی از بازیای معمولی لیگ هم با تغییر تاکتیکای عجیب غریبش می دیدیم
یادمه لوچو هرکار کرد نتونست تیم انریکه رو ببره چون هر بازی متفاوت بازی میکرد
ولی انریکه کاریزمای پپ و کلوپ رو نداشت، و با بعضی بازیکنا حتی یه مقطعی با مسی مشکلاتی داشت...
بهرحال هیشکی کامل نیست...ولی چیزی که واضحه اینه که بر خلاف این انگل خائن اسپانیولی همه شون به بارسا خدمت کردن و قابل احترامن


جمعه، ۳ اسفند ۱۳۹۷ (۲۳:۱۸)
 
parsafcb
پاسخ به: شبی که دنیا به احترام نیوکمپ ایستاد... (ویدئو)
نقل قول
والورده یک مربی بزدل با دانش تاکتیکی متوسط هست ولی صحبت کردن از میراث انریکه واقعا مضحکه !

این حرفت رو باید طلا بگیرن بزنن سر در این سایت


جمعه، ۳ اسفند ۱۳۹۷ (۲۳:۰۳)
 
parsafcb
پاسخ به: شبی که دنیا به احترام نیوکمپ ایستاد... (ویدئو)
انریکه ای که صد البته برای یک سری از بازی هاش ارزش قائل هستیم ولی وقتی یکی فقط خوبی هاش رو میگه و بقیه رو به تک بعدی و وارونه فکر کردن متهم میکنه آدم نمیتونه ساکت بمونه


جمعه، ۳ اسفند ۱۳۹۷ (۲۳:۰۰)
 
parsafcb
پاسخ به: شبی که دنیا به احترام نیوکمپ ایستاد... (ویدئو)
نقل قول
دقیقا مثل شبی ک مقابل آث میلان کامبک زدیم میدونستم ک بار کج به مقصد نمیرسه . این برد بیشتر به بزدل بودن اونای امری مرتبط بود تا نبوغ انریکه . کاری ک امری توی این بازی کرد یه چیزی تو مایه های کاری بود ک والورده توی بازی مقابل رم انجام داد . از شانس بدمون هر موقع یک کامبک شگفت انگیز زدیم توی مرحله ی بعد با تحقیر بیشتر حذف شدیم ، باخت 3_0 به یووه و گل نزدن توی 180 دقیقه چیزی هست ک فکر میکردمفقط از انریکه برمیاد اما امروزه میبینم ک در اشتباه بودم و والورده از انریکه هم توی باخت های تحقیر آمیز ماهر تره .

انریکه اصلا اون بازی جوردی آلبا رو لج کرد گذاشت بیرون و دو گل ما عملا اگر var بود مردود اعلام میشد و تکل بارز ماسکرانو که خودش هم بعدا اعتراف کرد رو داور نادیده گرفت تعویض های ما آردا و گومز بودن و امری خودش نصف راه رو برای ما رفت ،اینجا دو سه نفر با ادعا و پز هوادار قدیمی بودن تو خیال خودشون قدم میزنن و به به و چه چه میکنن از اون دوران، این لفظ نبوغ و لوچوی بزرگ که راه انداختن بی شباهت با سلطون سلطون کردن پنالدو فن ها نیست
جالب اینجاست که حرفی هم بزنی بهت انگ والورده فن و هوادار دوزاری بودن میزنن


جمعه، ۳ اسفند ۱۳۹۷ (۲۲:۵۵)
 
parsafcb
پاسخ به: شبی که دنیا به احترام نیوکمپ ایستاد... (ویدئو)
نقل قول
تیم انریکه توی نیم فصل دوم 2014_2015 و نیم فصل اول 2015_2016 عالی بازی میکرد ولی اکثراوقات بیشتر زجر آور بود بجای اینکه زیبا باشه ! میشه گفت شما اولین نفری هستی ک از شم تاکتیکی بالای آقای انریکه ک برای خودمم عزیز هست صحبت میکنید . توی دوران انریکه ما یک چینش و یک تاکتیک بیشتر نداشتیم و فقط فصل آخر اونم توی یک بازه ی زمانی محدود به سیستم سه دفاعه روی آوردیم . منظورتو از بارسای تک پلن پپ اصلا متوجه نمیشم ! پپ هر بازی با یه ترکیب و چینش متفاوت ظاهر میشد و پپ کسی بود ک مسی رو توی پست 9 کاذب استفاده کرد و بازیکنی ک آمارش در یک فصل از 20 گل بالاتر نمیرفت رو به بازیکنی تبدیل کرد ک توی یک فصل 73 گل زد ! ما توی زمان پپ سیستم 3_4_3 و 4_3_3 و 4_4_2 و 3_5_2 رو به خوبی اجرا میکردیم و برای اینکه این حرفمو بهتر متوجه بشی به الکلاسیکوی برگشت فصل 2009_2010 و پست دنی آلوز توی اون بازی یه نگاهی بنداز ک متوجه بشی تیم پپ تک پلن نبوده . والورده یک مربی بزدل با دانش تاکتیکی متوسط هست ولی صحبت کردن از میراث انریکه واقعا مضحکه ! درسته ک انریکه دوره ی موفقی توی بارسا داشت اما فصل آخر انواع تحقیر هارو تجربه کردیم ک همشون تاکتیکی بودن ! توی فصل آخر انریکه خوردن 3 یا 4 گل برامون عادی شده بود و سلتاویگو دو بار پاریسن ژرمن بیلبائوی خود والورده ی روباه (2016)یووه بلا سرمون آوردن . اگه انریکه مربی باتاکتیکی بودو همیشه مچ سیمونه رو میخوابوند چطور شد ک سیمونه توی اروپا با اقتدار حذفمون کرد و حتی روبروی اتلتیکوی ده نفره توی نیوکمپ ما موقعیت های خوبی نداشتیم ؟ سیمونه هیچ وقت توی لالیگا بارسا رو نبرده و زورش به همین والورده هم نمیرسه و مطمئن هستم اگه والورده مسی سوارز و نیمار آماده رو داشت به راحتی اتلتیکو رو توی جام های داخلی شکست میداد . شانس انریکه این بود ک دوره ی مربی گریش توی بارسا با رئال مورینیو همزمان نشد وگرنه 5 تا و 6 تا گل رو هم میتونستیم تجربه کنیم ! دوست عزیز هیچ وقت حتی برای شوخی هم ک شده گواردیولا رو با انریکه مقایسه نکن ، مربی اخراجی رم و مربی متوسط توی سلتاویگو رو باکسی مقایسه میکنی ک ده ساله همه رو از دم تیغ میگذرونه ؟!

دمت گرم دقیقا


جمعه، ۳ اسفند ۱۳۹۷ (۲۲:۴۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: شبی که دنیا به احترام نیوکمپ ایستاد... (ویدئو)
نقل قول
علی_آرین نوشته:

تیم انریکه توی نیم فصل دوم 2014_2015 و نیم فصل اول 2015_2016 عالی بازی میکرد ولی اکثراوقات بیشتر زجر آور بود بجای اینکه زیبا باشه !
میشه گفت شما اولین نفری هستی ک از شم تاکتیکی بالای آقای انریکه ک برای خودمم عزیز هست صحبت میکنید . توی دوران انریکه ما یک چینش و یک تاکتیک بیشتر نداشتیم و فقط فصل آخر اونم توی یک بازه ی زمانی محدود به سیستم سه دفاعه روی آوردیم .
منظورتو از بارسای تک پلن پپ اصلا متوجه نمیشم ! پپ هر بازی با یه ترکیب و چینش متفاوت ظاهر میشد و پپ کسی بود ک مسی رو توی پست 9 کاذب استفاده کرد و بازیکنی ک آمارش در یک فصل از 20 گل بالاتر نمیرفت رو به بازیکنی تبدیل کرد ک توی یک فصل 73 گل زد !
ما توی زمان پپ سیستم 3_4_3 و 4_3_3 و 4_4_2 و 3_5_2 رو به خوبی اجرا میکردیم و برای اینکه این حرفمو بهتر متوجه بشی به الکلاسیکوی برگشت فصل 2009_2010 و پست دنی آلوز توی اون بازی یه نگاهی بنداز ک متوجه بشی تیم پپ تک پلن نبوده .
والورده یک مربی بزدل با دانش تاکتیکی متوسط هست ولی صحبت کردن از میراث انریکه واقعا مضحکه ! درسته ک انریکه دوره ی موفقی توی بارسا داشت اما فصل آخر انواع تحقیر هارو تجربه کردیم ک همشون تاکتیکی بودن ! توی فصل آخر انریکه خوردن 3 یا 4 گل برامون عادی شده بود و سلتاویگو دو بار پاریسن ژرمن بیلبائوی خود والورده ی روباه (2016)یووه بلا سرمون آوردن .
اگه انریکه مربی باتاکتیکی بودو همیشه مچ سیمونه رو میخوابوند چطور شد ک سیمونه توی اروپا با اقتدار حذفمون کرد و حتی روبروی اتلتیکوی ده نفره توی نیوکمپ ما موقعیت های خوبی نداشتیم ؟ سیمونه هیچ وقت توی لالیگا بارسا رو نبرده و زورش به همین والورده هم نمیرسه و مطمئن هستم اگه والورده مسی سوارز و نیمار آماده رو داشت به راحتی اتلتیکو رو توی جام های داخلی شکست میداد .
شانس انریکه این بود ک دوره ی مربی گریش توی بارسا با رئال مورینیو همزمان نشد وگرنه 5 تا و 6 تا گل رو هم میتونستیم تجربه کنیم !
دوست عزیز هیچ وقت حتی برای شوخی هم ک شده گواردیولا رو با انریکه مقایسه نکن ، مربی اخراجی رم و مربی متوسط توی سلتاویگو رو باکسی مقایسه میکنی ک ده ساله همه رو از دم تیغ میگذرونه ؟!

تو چه دنیای وارونه جالبی زندگی می کنی.

انریکه کلا یه تاکتیک داشت ولی پپ هر بازی با تاکتیک متفاوت بازی می کرد. یعنی کاملا مشخصه این توهمات از فن گرلیزم پپ ناشی میشه!

موفق باشی.


جمعه، ۳ اسفند ۱۳۹۷ (۲۱:۳۹)
 
علی_آرین
پاسخ به: شبی که دنیا به احترام نیوکمپ ایستاد... (ویدئو)
دقیقا مثل شبی ک مقابل آث میلان کامبک زدیم میدونستم ک بار کج به مقصد نمیرسه . این برد بیشتر به بزدل بودن اونای امری مرتبط بود تا نبوغ انریکه . کاری ک امری توی این بازی کرد یه چیزی تو مایه های کاری بود ک والورده توی بازی مقابل رم انجام داد .
از شانس بدمون هر موقع یک کامبک شگفت انگیز زدیم توی مرحله ی بعد با تحقیر بیشتر حذف شدیم ، باخت 3_0 به یووه و گل نزدن توی 180 دقیقه چیزی هست ک فکر میکردمفقط از انریکه برمیاد اما امروزه میبینم ک در اشتباه بودم و والورده از انریکه هم توی باخت های تحقیر آمیز ماهر تره .


جمعه، ۳ اسفند ۱۳۹۷ (۷:۱۳)
 
علی_آرین
پاسخ به: شبی که دنیا به احترام نیوکمپ ایستاد... (ویدئو)
تیم انریکه توی نیم فصل دوم 2014_2015 و نیم فصل اول 2015_2016 عالی بازی میکرد ولی اکثراوقات بیشتر زجر آور بود بجای اینکه زیبا باشه !
میشه گفت شما اولین نفری هستی ک از شم تاکتیکی بالای آقای انریکه ک برای خودمم عزیز هست صحبت میکنید . توی دوران انریکه ما یک چینش و یک تاکتیک بیشتر نداشتیم و فقط فصل آخر اونم توی یک بازه ی زمانی محدود به سیستم سه دفاعه روی آوردیم .
منظورتو از بارسای تک پلن پپ اصلا متوجه نمیشم ! پپ هر بازی با یه ترکیب و چینش متفاوت ظاهر میشد و پپ کسی بود ک مسی رو توی پست 9 کاذب استفاده کرد و بازیکنی ک آمارش در یک فصل از 20 گل بالاتر نمیرفت رو به بازیکنی تبدیل کرد ک توی یک فصل 73 گل زد !
ما توی زمان پپ سیستم 3_4_3 و 4_3_3 و 4_4_2 و 3_5_2 رو به خوبی اجرا میکردیم و برای اینکه این حرفمو بهتر متوجه بشی به الکلاسیکوی برگشت فصل 2009_2010 و پست دنی آلوز توی اون بازی یه نگاهی بنداز ک متوجه بشی تیم پپ تک پلن نبوده .
والورده یک مربی بزدل با دانش تاکتیکی متوسط هست ولی صحبت کردن از میراث انریکه واقعا مضحکه ! درسته ک انریکه دوره ی موفقی توی بارسا داشت اما فصل آخر انواع تحقیر هارو تجربه کردیم ک همشون تاکتیکی بودن ! توی فصل آخر انریکه خوردن 3 یا 4 گل برامون عادی شده بود و سلتاویگو دو بار پاریسن ژرمن بیلبائوی خود والورده ی روباه (2016)یووه بلا سرمون آوردن .
اگه انریکه مربی باتاکتیکی بودو همیشه مچ سیمونه رو میخوابوند چطور شد ک سیمونه توی اروپا با اقتدار حذفمون کرد و حتی روبروی اتلتیکوی ده نفره توی نیوکمپ ما موقعیت های خوبی نداشتیم ؟ سیمونه هیچ وقت توی لالیگا بارسا رو نبرده و زورش به همین والورده هم نمیرسه و مطمئن هستم اگه والورده مسی سوارز و نیمار آماده رو داشت به راحتی اتلتیکو رو توی جام های داخلی شکست میداد .
شانس انریکه این بود ک دوره ی مربی گریش توی بارسا با رئال مورینیو همزمان نشد وگرنه 5 تا و 6 تا گل رو هم میتونستیم تجربه کنیم !
دوست عزیز هیچ وقت حتی برای شوخی هم ک شده گواردیولا رو با انریکه مقایسه نکن ، مربی اخراجی رم و مربی متوسط توی سلتاویگو رو باکسی مقایسه میکنی ک ده ساله همه رو از دم تیغ میگذرونه ؟!


جمعه، ۳ اسفند ۱۳۹۷ (۷:۰۲)
 
bardiya30
پاسخ به: شبی که دنیا به احترام نیوکمپ ایستاد... (ویدئو)
چه شبی بود همه از خود بی خود شدن حتی غیربارسایی ها به جز ریالی ها

اما حیف مرحله بعدی باز اشتباه بازی رفت با پاریس رو انجام داد و با یووه بد کار کردیم و دیگر راه برگشتی نبود
که اگر بهتر کار میکرد سرمربی میشد قهرمان شد


سه‌شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ (۲۳:۲۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: شبی که دنیا به احترام نیوکمپ ایستاد... (ویدئو)
نقل قول
Daughter.of.Eve نوشته:

عالی بود خیلی حیف شد نتونستیم قهرمان بشیم

این بازی از صد تا قهرمانی لذت بیشتری داشت.


سه‌شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ (۲۲:۲۹)
 
Daughter.of.Eve
پاسخ به: شبی که دنیا به احترام نیوکمپ ایستاد... (ویدئو)
عالی بود خیلی حیف شد نتونستیم قهرمان بشیم


سه‌شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ (۲۲:۲۴)
 
pob1188
پاسخ به: شبی که دنیا به احترام نیوکمپ ایستاد... (ویدئو)
چه شبی بود خدایا


سه‌شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ (۲۲:۱۹)
 
Faryas
پاسخ به: شبی که دنیا به احترام نیوکمپ ایستاد... (ویدئو)
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

چه روزگاری بود...

زیباترین بازیها رو تماشا می کردیم. هر بازی و جلوی هر حریفی یه برنامه و تاکتیک متفاوت داشتیم. بارسای تک پلنه پپ به دست لوچوی بزرگ متحول شده بود. حتی بزرگی مثل سیمئونه تو ۸-۹ بار تقابل با لوچو هر بار رو دست خورد و تسلیم شد. با نهایت زیبایی بازی می کردیم و با لذت برنده می شدیم. با نیمکتی خالی و کمبود مهره اما با نبوغ سرمربی.

معدود بازیهایی رو اگر می باختیم ولی بازی زیبا بود و استحقاق برد با ما بود. توپهامون گل نمی شد و تک موقعیت حریف گل می شد وقتی می باختیم. درست بر عکس بردهای زمان والورده...

کار بزرگی که لوچوی بزرگ تو بارسا کرد و تیکی تاکای به بن بست خورده رو متحول و به نسل آینده ش آپدیت کرد، شایسته همین بود که باشکوه ترین شب تاریخ باشگاه به نامش به ثبت برسه.

به امید روزی که این کفتارها از میراث لوچوی بزرگ دور بشن...

تیترتون و عکس بدون متنی که قرار دادید واقعا به یادماندنی شد.❤


سه‌شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ (۲۱:۴۷)
 
iman_khatar
پاسخ به: شبی که دنیا به احترام نیوکمپ ایستاد... (ویدئو)
واقعا این کلیپ رو تا اخر عمر هم دوباره و دوباره ببینم اشک توی چشمام جمع میشه اصلا حسش هیچوقت ازبین نمیره


سه‌شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ (۲۱:۲۷)
 
iman_khatar
پاسخ به: شبی که دنیا به احترام نیوکمپ ایستاد... (ویدئو)
حیف از سال دوم انریکه که با بدشانسی سه گانه پرید و سال سومش که کاملا به کمبود بازیکن باختیم نه به حریف واقعا حیف از این تیم که حالا با نیمکتی بسیار قوی تر داره اینجور روی اعصاب تک تک هوادارا راه میره


سه‌شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ (۲۱:۱۹)
 
abouzarlionel
پاسخ به: شبی که دنیا به احترام نیوکمپ ایستاد... (ویدئو)
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

ولی من تا خود دقیقه ۸۸ که ۳-۱ بود بازی امید داشتم...

هرکسی بصیرت همایونی رو نداره


سه‌شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ (۲۱:۱۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: شبی که دنیا به احترام نیوکمپ ایستاد... (ویدئو)
نقل قول
frederic*chopin نوشته:

هنوزم خیلیا نفهمیدن کی بود... همین بازی رو نگاه کنن ... این فشار روو همچین تیمی و این تعداد گل اگر نگن ک تبانی بود...چ چیزی غیر از نبوغ میتونه باشه آخه...؟؟!!!

وقتی نتونی تحلیل کنی که ۵ بازی بارسا با اتلتیکو، ۵ سبک متفاوت داشت، وقتی مفهوم تاکتیک رو متوجه نشی، دیگه نبوغ بماند.


سه‌شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ (۲۱:۱۲)
 
frederic*chopin
پاسخ به: شبی که دنیا به احترام نیوکمپ ایستاد... (ویدئو)
هنوزم خیلیا نفهمیدن کی بود... همین بازی رو نگاه کنن ... این فشار روو همچین تیمی و این تعداد گل اگر نگن ک تبانی بود...چ چیزی غیر از نبوغ میتونه باشه آخه...؟؟!!!


سه‌شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ (۲۰:۳۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: شبی که دنیا به احترام نیوکمپ ایستاد... (ویدئو)
نقل قول
abouzarlionel نوشته:

یادش به خیر من خودم وقتی گل 5 رو زدن امیدوار شدم والا تا قبلش میگفتم حذف میشیم...

ولی من تا خود دقیقه ۸۸ که ۳-۱ بود بازی امید داشتم...


سه‌شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ (۱۹:۳۰)
 
abouzarlionel
پاسخ به: شبی که دنیا به احترام نیوکمپ ایستاد... (ویدئو)
یادش به خیر من خودم وقتی گل 5 رو زدن امیدوار شدم و الا تا قبلش میگفتم حذف میشیم...

خدا از اونایی که با این تیم خوب این کار رو کردن و یه کند ذهن رو نشوندن روی نیمکت نگذره از تیکی تاکای ناب پپ، ویلانوا و انریکه رسیدیم به کنار زمین نشستن های مرد نابغه. شاید باورتون نشه ولی حتی فوتبال تاتا رو بعد از اومدن این احمق هم میشه جزو زیبایی های بارسا حساب کرد.


سه‌شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ (۱۹:۲۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: شبی که دنیا به احترام نیوکمپ ایستاد... (ویدئو)
چه روزگاری بود...

زیباترین بازیها رو تماشا می کردیم. هر بازی و جلوی هر حریفی یه برنامه و تاکتیک متفاوت داشتیم. بارسای تک پلنه پپ به دست لوچوی بزرگ متحول شده بود. حتی بزرگی مثل سیمئونه تو ۸-۹ بار تقابل با لوچو هر بار رو دست خورد و تسلیم شد. با نهایت زیبایی بازی می کردیم و با لذت برنده می شدیم. با نیمکتی خالی و کمبود مهره اما با نبوغ سرمربی.

معدود بازیهایی رو اگر می باختیم ولی بازی زیبا بود و استحقاق برد با ما بود. توپهامون گل نمی شد و تک موقعیت حریف گل می شد وقتی می باختیم. درست بر عکس بردهای زمان والورده...

کار بزرگی که لوچوی بزرگ تو بارسا کرد و تیکی تاکای به بن بست خورده رو متحول و به نسل آینده ش آپدیت کرد، شایسته همین بود که باشکوه ترین شب تاریخ باشگاه به نامش به ثبت برسه.

به امید روزی که این کفتارها از میراث لوچوی بزرگ دور بشن...


سه‌شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ (۱۹:۲۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۷۸ کاربر آنلاین است. (۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۷۸

ادامه...
برترین گلزنان لالیگا
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
آخرین بازی
چهارشنبه، 22 آبان 1398
کارتاخنا
؟
؟
بارسلونا
گلزنان:
نامعین
هفته ۱۳ فصل 2019/20
۱بارسلونا x ۲۵
۲رئال مادرید x ۲۵
۳اتلتیکو مادرید ۲۴
۴سویا ۲۴
۵رئال سوسیداد ۲۳
۶اتلتیک بیلبائو ۲۰
۷ختافه ۲۰
۸خرانادا ۲۰
۹والنسیا ۲۰
۱۰اوساسونا ۱۹
x : یک بازی کمتر
بازی بعدی
شنبه، 2 آذر 1398
لگانس
VS
بارسلونا
ورزشگاه بوتارک
ساعت 15:30 (به وقت ایران)
برترین پاسور‌های لالیگا
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
لیگ اسپانیا
هفته ۱۴
لگانس 
 بارسلونا

شنبه، ۲ آذر
ساعت ۱۵:۳۰
بازی بعدی
لیگ قهرمانان اروپا
روز ۵ دور گروهی
بارسلونا 
 دورتموند

چهارشنبه، ۶ آذر
ساعت ۲۳:۳۰
۲۴
لیگ اسپانیا
هفته ۱۵
اتلتیکو مادرید 
 بارسلونا

یکشنبه، ۱۰ آذر
ساعت ۲۳:۳۰
۲۵
لیگ اسپانیا
هفته ۱۶
بارسلونا 
 مایورکا

شنبه، ۱۶ آذر
ساعت ۲۳:۳۰
۲۶
لیگ قهرمانان اروپا
روز ۶ دور گروهی
اینتر میلان 
 بارسلونا

سه‌شنبه، ۱۹ آذر
ساعت ۲۳:۳۰
۲۷
فعالترین کاربران نظرات اخبار در 7 روز اخیر
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!