به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسا 5-0 آلمریاگزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۱:۳۷) (۲,۸۶۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص


ارزش: ۱۰.۰۰ (۳ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
harry1
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
سرور هرچی رئالی بارسای آبی اناری.


شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ (۱۲:۰۳)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا



دوشنبه، ۷ تیر ۱۳۸۹ (۱۷:۴۸)
 
salar.b88
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
barca4ever


جمعه، ۱۱ بهمن ۱۳۸۷ (۴:۰۱)
 
S&M&M
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
يعني قبول نداري مسي پاس نميده؟؟؟؟؟


چهارشنبه، ۸ آبان ۱۳۸۷ (۱۹:۳۲)
 
مهمان
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
با حرفاتون تا حدودی موافقم اما یه مسئله هست: گفتیدیه پاس از یه گل بهتره پس لئو پریشب چیکار کرد؟ و اینکه اگه پاس ندی و توپت گل نشه از چشم همه می افتی : خب اگه هرکی بخواد این فکرو بکنه توی فوتبال هیچکی ضربه ازادو نمیزنه که شاید گل نشه به نظر من اینقدر احتیاط با هیاهوی فوتبال جورنیست
ولی دوستان ناراحت نشن قصد توهین به نظراتتون رو ندارم و نمی خوام حرفم رو تحمیل کنم فقط از باورم دفاع می کنم .


سه‌شنبه، ۷ آبان ۱۳۸۷ (۲۳:۲۷)
 
S&M&M
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
مسي عاليه فقط بايد پاس بده .....


سه‌شنبه، ۷ آبان ۱۳۸۷ (۲۳:۱۷)
 
TiTIMAN
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
توضيح زيباييه...
و البته درست....


دوشنبه، ۶ آبان ۱۳۸۷ (۲۲:۵۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
بارسا رو اومدن ریکارد متحول کرد نه بازیکن های بزرگ. در دهه اخیر، که قبل ریکارد دوران فاجعه آمیزی بود، بارسا هر سال بهترین بازیکن های دنیا رو در تیمش داشته، اما به قول امیر خان صدر، چون تاکتیک و بازی تیمی درش نبوده، به در بسته خورده.

من هم کاملا موافقم که مسی بی شک برترین بازیکن دنیاست، اما این استعداد ذاتیه. چیزی که مسی باید چاشنی استعدادش کنه تا شماره 1 بشه و بمونه، درک کار تیمیه، درک اینه که یه پاس گل کمتر از یه گل نیست، ولی اگر پاس ندی و گل رو هم نزنی، اون وقت پیش چشم هوادارا خیلی نزول می کنی ...


دوشنبه، ۶ آبان ۱۳۸۷ (۱۹:۳۳)
 
Mellllanic
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
وقتی نسل بازکینا تو بارسا داشت عوض میشد ما تیم خوبی نداشتیم ولی کم کم رو اومدیم .


دوشنبه، ۶ آبان ۱۳۸۷ (۱۹:۱۲)
 
vahidnik
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
و بارسا قهرمان است...


دوشنبه، ۶ آبان ۱۳۸۷ (۱۸:۱۰)
 
parhamrezaie
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
درسته که بازی تیمی واقعا قشنگه ودیدنیه اما تماشاگرها معمولا به عشق بازیکن های بزرگ بازی ها رو تماشا می کنن چون یه تیم با بازیکن هاشه که بالا میره
همین چند سال پیش بارسا تیم خوبی نبود اما با اومدن مسی، رونالدینیهو، داویدز، ژاوی، دکو، اتوو، آنری، پویول و...تیم همراه با بازیکناش بزرگ شد


دوشنبه، ۶ آبان ۱۳۸۷ (۱۴:۱۶)
 
TiTIMAN
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
بله بله....
شما درست ميفرمائيد.
البته يه بار سعيد يه حرفي درباره مدت زمان بالا بردن سطح اطلاعات كلامي و اجتماعي و فوتبالي بچه ها زد ... كه من خودم يكي نااميد شدم...ولي من شما رو فهميده كه صد البته هستيد فرض مي كنم و عرض مي كنم كه...
مسي در حال حاضر بهترين بازيكن دنياست....بر ذات منكرش لعنت...خدا وجودش رو پاك كنه...
شما تعريف شعور رو چي مي گيريد...شايد به نوعي بشه بعترين تعريفشو گفت:«نوعي توانايي معنوي براي ارزش گذاري لياقت شخصي»...
خوب...من كه نگفتم مسي بده...بابا ... من دارم مي گم مسي حتي يك صدم...حتي يك صدم از استعداد ژاوي رو نداره...البته زياد گفتم خودمونيم...يك دهم رو مطمئنم...
آخه شما ببين...چرا شما عزيزان دل برادر هميشه ذاتي بودن و فطري بودن يك چيز رو فكر مي كنيد استعداد...البته نمي تونم حرفم رو درست بگم..يعني واژه اي در اين خصوص به ذهنم نخورده...ببينيد...يك كلام...براي همينه كه من شخصا هميشه فوتبال فرانسه و اسپانيا و كلا اروپا رو به فوتبال برزيل ترجيح مي دم...
مي دوني...وقتي داري يه فوتبال ناب برزيلي نگاه مي كني...توش پر است از جادوگري ها و كار هاي فانتزيك با توپ و خلاصه واقعا دوست داري بشيني و ساعت ها بهت زده به اين خلقت پروردگار نگاه كني...
اما وقتي داري يه فوتبال ناب اروپايي رو نگاه مي كني...سرشار از طراوت و «تاكتيك!!!» و نظم تيمي و كار تيمي فوقالعادهاي هست كه جاش تو فوتبال برزيل خاليه...
بچه ها ...من هميشه فوتبال به اصطلاح خودم آرسنالي و تيمي و اروپايي رو به تك روي و فانتزيك بودن ترجيح مي دم...
خوب .. هر كس يك نظري داره...شما مطمئن باشيد اگر فوتبال نمي خواست كه تيميش كنن...اسمش مي شد جوگا بونتاش كه همون فاتزي بازي خيابونيه...
باور كنيد من هيچوقت نخواستم در مورد كسي يا يك بازيكن ديگه يك طوري نظر بدم كه هر كي مياد تو سايت بگه اين بابا كه حالش خوش نيس...بريم بعدي....
نه...
من نظر شخصيم رو ميگم...
حتي به نظر من بازيكناني مثل ژاوي و فابرگاس خيلي خيلي خيلي باهوش اند...من كه شخصا به هوش فابرگاس هافبك نديدم..حالا ژاوي كه بماند...
ولي عمرا صدتاي اينا رو هم بيارن...انگشت كوچيكه ي پاي مسي هم نميشن...
اينكه خيلي خيلي .اضحه...اصلا بذا راحتت كنم...من مطمئنم كه مسي فطرتا از مارادونا بهتره...جدي دارم ميگم...
خواهش مي كنم اول بگيد منظورم چيه...بعد اينقد سرع موضع گيري كنيد...
راستي ... ديگه هيچ بازيكني رو با اسم تيم رئال تركيب نكن...خيلي خوشم نمياد.
ممنون.


دوشنبه، ۶ آبان ۱۳۸۷ (۰:۲۶)
 
Mellllanic
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
حالا بی حرمتی به همدیگه تموم شد شروع کردید به بازیکنای بارسا بدو بیرا میگید ....بس کنید دیگه اون یکی بلند میشه میگه...آنری مفت خور ترین بازیکن جهان... آخه من چی بگم بهت تو طرفدار کی هستی .




دوشنبه، ۶ آبان ۱۳۸۷ (۰:۲۶)
 
مهمان
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
اقای صدر لطفا مودبانه تر اظهار نظر بفرمایید همچین میگی کم شعور انگار که داری در مورد یه خوک رئالی حرف میزنی حواست که هست مسی کدوم یکیه میدونی که چکارایی تا حالا انجام داده که دنیا انگشت به دهن مونده بعدشم اگه همین لئو مسی که میگی بازی تیمی بلد نیست می خواست توی خیلی از بازیا همه ی توپ هاشو پاس بده الان داشتیم توی جام یوفا بازی می کردیم. جدا از این باید بگم کسی که اینقدر با تکنیک و استعداده خیلی حیفه که از این همه استعداد استفاده نکنه و تا توپ رو دادن بهش پاس بده که یه وقت کسی ناراحت نشه...
این حرفا هم برای اینه که موقعیت بارسا جا افتاده همه خوشی زده زیر دلشون ایراد بنی اسرائیلی میگیرن.


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۲۲:۵۳)
 
Sepehr
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
حدس میزدم الان صدای جناب آقای امیر خان ایمان صدر بیاد بالا...خب حق هم داره به بهترین بازیکنش توحین شده ولی بد هم نیست که کمی بزرگواری و رشادت به خرج بدیم امیر خان...
امیدوارم بفهمی چی میگم....منظورم اینه که با این حرفایی که تو زدی داد چند نفر دیگه هم در میاد و یک بحث و جدل بیخود به راه میفته...


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۲۲:۳۹)
 
TiTIMAN
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
خوب خوب خوب...
ميبينم كه دهنا باز شده و جنبه آزادي اي كه سعيد داده از بين رفته...(البته رفته بود)
يكي يكي...
اول اينكه در جواب اون كاربر محترم كه اظهار نظر جالبي فرموده بودند كه من رو ياد ويكتور گاوانينزكي انداخت...
جناب عزيز:
آقايون خانوم ها توجه كنن..
طي بيانيه اي كه جناب سعيد خان لطف فرمودند و پارسال در يكي از اين كامنت ها اراده فرمودند و كاش من قاب مي گرفتم و ميزدم به ديوار اتاقم...مي فهمم كه نظرم هيچ جاي اشكالي نداره...زيرا:اينشون از واژه «مفت خور » استفاده كردند كه سعيد جان به شرط ياري حافظه،به خاطر دادند كه پارسال نوشتند كه هر گونه توهين يا عبارت نا شايست مربوط به بازيكنان و مربي و هوادار ها و كاربرهاي سايت ممنوع بوده و در غير اين صورت كاربر مورد تخلف بلاك ميشود...خوب. ... پس مفت خور از اين فيلتر ها گذشته ديگه....چون پاك نكرده بودندش مينم نظرم رو همينجوري مي دم...
1-بهترين پاسور تاريخ بارسا،ژاوي.
2-كم شعور ترين بازيكن بارسا در امر بازي تيمي،مسي.
3-مستعد ترين بازيكن تاريخ بارسا،بويان.
4-كلاسيك ترين بازيكن غير اسپانيايي،رونالدينيو.
5-مفت خور ترين مهاجم جهان،نيستلروي(بد جوري قبولش دارم)...ساموئل اتوو(واقعا حريفي براي گفتن ندارم!!!!)
6-بهترين و فرميك ترين مهاجم تاريخ جهان،تيري آنري.
7-با غيرت ترين دروازه بان تاريخ بارسا،ويكتور والدز.
8-نخبه ترين دروازه بان بارسا،ويكتور والدز.
9-منفورترين و بي فكر ترين مهاجم دنيا،اتوو.
حالا يا علي...


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۲۲:۰۸)
 
No10
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
این اقتدار ، افتخار یست به هواداری تیمی که به جرات میگویم هجومی ترین و با کلاس ترین بازی ها رو ارائه میده ..

راستی همیشه از والدز انتقاد شده اما انصافا در این بازی مخصوصا در اون صحنه نیمه اول محشر بود .
پاینده بارسا


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۲۱:۱۹)
 
DAIMON
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
بارسا داره عالی کار میکنه...
اما انصافا" ژاوی رو حال کردین؟


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۲۱:۰۵)
 
مهمان
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
ولی من اصلا قبول ندارم نمی تونم قبول کنم تکروئه چون نیست.
دیشب گل نزد ولی در خدمت تیم بود توی یه صحنه هم دروازه خالی بود و اتوئو کنار لئو بود پاس داد به سامی ولی تا اومد بزنه افساید اعلام شد اینم یه نمونه از دروازه ی خالی
نمی دونم چرا اینطوری در موردش قضاوت میکنید وقتی گل میزنه یه عده میگن وظیفش گل زدن نیست گل نمیزنه میگن از خودش فاصله گرفته موقعیت خلق میکنه میگن تکروی کرده نمیتونه تمام تکنیکشو بذاره کنار فقط پاس بده لئو بیشتر میره جلو دفاع که بهم ریخت یه پاس درست حسابی میده به یکی این تکرویه؟


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۲۰:۴۶)
 
saoshiyant
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
امیدوارم روند بازیهای پرگل بارسا ادامه داشته باشه


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۱۹:۵۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
این یه واقعیته، مسی فقط وقتی پاس میده که مجبور بشه، اما شما ژاوی رو ببینید، دروازه خالی جلوش باشه پاس میده!

لئو باید بدونه که این راه بزرگی کردن نیست ...


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۱۹:۴۵)
 
مهمان
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
بارسا این فصل قهرمانه بقیه هم باید برن خونه هاشون
دیشب بارسا فوق العاده بود
نقل قول
راستی یکی به لیو یگه: چرا تا مجبور نشی پاس نمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟

لئو تا وقتی بتونه دریبل کنه دریبل می کنه بعد پاس میده حالا چون تکنیکش بالاست و تا دم دروازه دریبل می زنه بعد هلوی پوست کنده میده به اتوئو که گلش کنه شده تکرو شده؟ خوبه بازیو دیدی و مشاهده فرمودید که دوپاس گل داد و روی دو گل دیگه هم موثر بود درضمن توی کل بازی هم درخدمت تیم بود
(خیلی به پرو پای لئو می پیچی ها ...)


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۱۹:۴۳)
 
ashkan007
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
اگه همینطوری ادامه پیدا کنه بارسا امسال دو جام و اتوو هم آقای گل می شه . . .


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۱۸:۵۱)
 
Mellllanic
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
واسه هر کدومشون یه تور دروازه زاپاس باید بخریم بدیم بهشون تا اگه اولی سوراخ شد عوضش کنن . .


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۱۸:۳۷)
 
hichkas
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
دلم برای این تیمهای صدر جدولی میسوزه که چند وقت دیگه باید این همه گل بخورن


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۱۷:۴۹)
 
Mellllanic
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
نقل قول
پپ به تیم روحیه ی جنگندگی بسیار بالایی داده... رایکارد هم پارسال خواست این کار رو بکنه...ولی...


زنده باد رایکارد کبیر .
زنده باد گواردیولا .


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۱۶:۵۵)
 
Mellllanic
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
نقل قول
مفت خور ترین بازی کن جهان Henry






یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۱۶:۵۳)
 
S&M&M
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
7 يا 6 هفته ديگه!!!!!!!!
45-5. روز ديگه!!!


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۱۶:۴۲)
 
Korea.Love
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
بازی با رئال کی هستش؟


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۱۶:۳۰)
 
S&M&M
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
بارسا واقعآ عالي بود!!!
نيمه دوم بچه ها استراحت كردن و "ساقهاشون را نگه داشتن"!!!!
بوسكتس هم كاشكي بازي ميكرد! هرچند اين ويكتر سانچز هم بد نبود!!!!!!!
نكته خيلي جالب گزارشگر بازي بود!!!فردوسي پور ماله اوساسونا بود كه يكي از مذخرف ترين بازيهايي بود كه ديده بودم گزارشگر بازيه ما هم....
نقل قول
بارسا كرنر نداشته اما 4 گل زده.....

يكي نيست بهش بگه خنگ گل اول بارسا كاملآ كرنر بود....

راستي يكي به ليو يگه : چرا تا وقتي مجبور نشي پاس نميدي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از فداكاري 2 ستاره بارسا يعني ژاوي و انيستا هم بايد ياد كرد!!! توپهايي كه خودشون ميتونستن بزنن را پاس ميدادن تا 100% گل شه!!!
نيمه دوم بازي هم قبول دارم تماشاگر پسند نبود!!!!
دوست دارم ببينم رئال باش چي كار ميكنه؟!!!!!

بايد به پپ افتخار كرد كم كم!!!درسته هنوز قابل قياس با فرانك بزرگ نيست اما خب.....
جناب مدر يك بار گفتند "پيروزيهاي رايكاردي كه 3-0 و 4-0 بود حالا من ميگم پيروزيهاي پپي كه 5-0 6-1 و....!!!!! گفتم پپ نياز به زمان داره.....
بچه ها متشكريم!!!!
اووف!چقدر نوشتم!!!تمام حرفاي من راجع به بازي بود!!!


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۱۶:۲۴)
 
aryamehr
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
در مورد بازی هم باید بگم یک نیمه بارسا برنامه های اصلیشو پیاده کرد ونتیجه دلخواه رو گرفت.نیمه دوم نیمه ازمون و خطا بود از تغییر سیستمهای متعدد (3ـ 4ـ 3 - 3 ـ5 ـ2 - 3ـ6ـ1 ) گرفته تا تغییر پست بازیکنا مثل اینیستا که چند بار پستشو عوض کرد (هافبک تهاجمی و دغاعی و در پست دفاع کنار) اتوو که به خط هافبک اضافه شد و اون ترکیب دفاع 3 نفره که واقعا بی نظیر بود چقدر قشنگ همدیگرو پوشش میدادن وقتی که پویول از راست وابیدال از چپ نفوذ میکردن .نگید نیمه دوم خوب نبودیم چون در اینده جواب این اینده نگری پپ رو میبینیم


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۱۶:۲۲)
 
aryamehr
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
این خیلی خوبه که متوجه شیم کسی که میاد مدیریت یک باشگاه رو در دست میگیره ( مخصوصا اینکه تحصیل کرده باشه نه یک خر پول نفهم ) 6 سال تو باشگاه میمونه و اونو تبدیل میکنه به بهترین تیم دنیا کاری نمیکنه که به ضررش تموم شه چون خودشو بیشتر از همه دوست داره و کاری رو انجام نمیده که مثلا منی که خارج از جو تیم هستم بعد از یک هفته بگم اشتباه بوده ولی خود لاپورتا متوجه نشه فقط کافی بود یکم صبر داشته باشیم تا زمان همچیرو مشخص کنه. (خیلی مودبانه حرف زدم امیدوارم به کسی بر نخورده باشه )


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۱۶:۰۸)
 
pirlo
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
بازی با رئال مادرید خیلی حیسیتی هست
ببینم شیرمردا چیکار میکنند؟


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۱۵:۵۵)
 
pirlo
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
بازی دیشب من رو یاد فصل 2006_2005 انداخت بارسا نیمه ی اول رو رویایی بازی کرد و نیمه ی دوم حفظ توپ کردمفت خور ترین بازی کن جهان Henry


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۱۵:۵۰)
 
Don.Andres
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
منم همین رو میگم 1 ماهه...
پپ به تیم روحیه ی جنگندگی بسیار بالایی داده...ولی از نظر تاکتیک فرق جندانی با سال قبل نداره...همن 4 3 3 هست با تعداد پاس های بالا...
رایکارد هم پارسال خواست این کار رو بکنه...ولی یه سری اسم گنده که بازی هم یاد نداشتن و فقط حاشیه به تیم آوردن نذاشتن...


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۱۵:۳۲)
 
TiTIMAN
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
والا اصولا نمي دونم چي بگم..اين از اون وضعي كه مياين ميگين بارسا نيمه دوم افتضاح بود....اين از وضعي كه ميگين اين همون تيم رايكارد(خدا ور داره اگه هر چي آدم كور تر ميشه بي انصاف تر بشه رو)...عجب رويي دارين به مولا...
انگار ما كوريم...
آقايون...دليل اول و اصل اول در فوتبال اينه كه اگر در زميني با ماحت چمن سبز فوتبال ... تيم حريف آمادگي اين رو داشته باشه تا بهتون حمله كنه و نفستون رو تو 90 دقيقه بگيره...تو 50 دقيقه كارش رو تموم كنيد و بقيه بازي رو با تسلط اداره كنيد...
والا توقع هم حدي داره...اگه بارسا تو بازي قبل ،پيش از دقيق ه 50 كار رو تموم كرد ، براي اينه كه اين بزاي هم بتونه تا حد امكان نتيجه جالبي بگيره.اگر در اين بازي تا قبل 50 دقيقه كار ر وتموم كرد ، براي اينه كه بتوه بازي بعد رو هم نتيجه حداقل قابل قبولي بياره...
در ضمن...يه بنده خدايي گفت ديگه اسم فلان و بهمان و اينارو تو سايت نيارين كه باز همه به هم بريزن...مثكه آقايون اهميتي هم به اين مسئله نمي دن...
خد دانيد..
ولي نه اين تيم تيم رايكارده...نه روحيشون روحيه فصل قبله...و نه به شدتي كه مربيان به دفاع و حمله يكسان بها ميدند به دفاع بها ميده...
زيادي تهاجمي هستيم...
اين هم شايد بعدا خود به خود برطرف شه...البته اينقدم خود به خود نه...
ولي تا حدود زيادي مربي باعث ميشه...
نمي گم صد در صد...چون هنوز هم مي گم...جناب جوزپ خان جوان هستند و هنوز ضربه محكمي نخوردند كه بلد باشن چه جوري از جاشون بلند شن...
Thats's it


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۱۵:۲۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
دقیقا با نظر barca_love موافقم!

راستش هرچی بیشتر می گذره، من بیشتر به هوش و درایت لاپورتا ایمان میارم. اگرچه قبل اون هم داشتم، ولی فصل قبل با انتخاب گواردیولا، که خیلی ها عقیده داشتن لااقل هنوز، برای خونه تکونی در یه تیم و تغییر تاکتیک مربی بزرگی نیست (که من هنوزم این اعتقاد رو دارم)، باعث شد یه عده به لاپورتا شک بکنن. اما حالا کم کم داره معلوم میشه که لاپورتای کبیر پیچش مو رو دیده بود! اون در بطن تیم بود و بهتر از هرکس می دونست که تیم مشکل تاکتیکی نداره، بلکه مشکل روحی داره و به یه جور مرض روحی مبتلاس. و درمان دردش باید گواردیولایی باشه که با استفاده از سابقه 17 سال بازی در بارسا، می تونه بهترین کمک برای این کرختی روحی باشه.

بازی دیشب، دقیقا همون سبک فوتبالی بود که ریکارد 6 سال پیش به بارسا آورد. چیزی نزدیک به بازی های 3 سال پیش که بارسا قهرمان اروپا شد. اما تفاوت اصلی دیشب و فصل پیش، این بود که بیماری روحی تیم و تاحدودی بدشانسی مفرطی که ریکارد تمام مدت داشت، بر طرف شده بود.

از نکات حائز اهمیت دیشب، بازی کردن بهترین بازیکن ها بود. من مخالف بازی دادن جوون ها نیستم. مثلا میشه تو همچین بازی، نیمه دوم بویان و بوسکتس رو به بازی آورد، ولی شدیدا مخالفم که تعداد بازی هایی که بوسکتس شروع می کنه از توره بیشتر باشه!

در هر صورت، این تیم نیاز نداره سبک فوتبالش رو عوض کنه، مسائل روحیش هم که خدا رو شکر حل شده، فقط امیدوارم پپ با دقت بیشتر توی ترکیب چیدن و تعویض هاش، تیم رو برای رسیدن به قهرمانی با فوتبال زیبا آماده کنه.


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۱۴:۵۳)
 
Sepehr
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
عالی بود ولی نیمه دوم افتضاح بود...
امیدوارم امشب بازی ویارئال و اتلتیکو مادرید یکی از رقیبامون بره پایین...


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۱۴:۵۰)
 
Mellllanic
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
نقل قول
هر وقت میبریم میبرن هر وقت نمیبریم نمیبرن.آخه چه وضعشه؟


امیدواریم امروز دیگه ببازه اگه بازم خوش شانسی نیارن .....


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۱۴:۴۶)
 
farzad xavi
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
به به به به به به!!!!!!!!
بارسا هر روز بهتر از دیروز
هنوز خیلی جای پیشرفت داره میدونم که بازم پیشرفت میکنه. از دم همه رو له میکنه!!!!


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۱۴:۲۵)
 
aidingh1
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
بارسا نشان داد که چقدر جوانمرده با بینکه بعد 10نفره شدن حریف می تونستن نتیجه رو 2 رقمی کنن این کارو نکردن. شماها چقدر نامردید با 5 گل هم ارضا نشدید؟ واقعا" که!
الان اومدیم صدر ای کاش مدیر سایت سایتو update می کرد تا حالشو می بردیم حداقل برای 1 روز


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۱۴:۱۴)
 
Korea.Love
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
ولی هنوزم با رئال آشغال مساوی هستیم هر وقت میبریم میبرن هر وقت نمیبریم نمیبرن.آخه چه وضعشه؟


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۱۳:۳۱)
 
Mellllanic
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
نقل قول
بارسای واقعی به این بارسا میگن نه بارسای اول فصل


بارسای واقعی بارسای نیمه اول بود .
Tornado


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۱۳:۰۰)
 
manhastam
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
بازی بسیار زیبایی بود بخصوص نیمه اول
گواردیولا هم خیلی خوب داره نتیجه میگیره
تبریک به همه


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۱۲:۱۶)
 
shahab
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
دانش‌آموز مراكشي بخاطر عشق به بارسلونا زنداني شد
كد خبر: ۲۲۸۶۷ تاريخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۰۵ آبان ۱۳۸۷ ۵
يك دانش آموز هوادار تيم بارسلونا از كشور مراكش بخاطر ابراز علاقه به تيم بارسلونا به 18 ماه حبس محكوم شد.
به گزارش فارس و به نقل از منابع خبري در مراكش،‌ سليمان كه درشهر كازابلانكا درس مي خواند و يك سال ديگر از دبيرستان فارغ التحصيل مي شود، ‌بخاطر تغيير دادن شعار ملي مراكشي ها و بيان ابراز علاقه خود به تيم بارسلونا اسپانيا، روانه زندان شد.

اين دانش آموز شعار خداوند، سرزمين پدري و سلطان كشور را كه بر روي تخته سياه كلاس خود نوشته شده بود‌، را اندكي تغيير داد و به جاي آن نوشت، خداوند، ‌سرزمين پدري و بارسلونا كه همين امر موجب شد تا از سوي دادستاني مورد شناسايي قرار گرفته و دستگير شود.

وي در جريان محاكمه خود عنوان كرد هيچگاه متوجه اهميت اين شعار در كشورش نشده و تنها فكر كرده است كه بخاطر علاقه به تيم بارسلونا، مي تواند اندكي از آن را تغيير دهد و عشق خود را به بارسلونا بيان كند.

با وجود اين اعتراف، ‌وي در پايان محاكمه مجرم شناخته شد و حكم حبس 18 ماهه را دريافت كرد.

مشاهده لینک


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۱۲:۰۹)
 
M.I.N.A
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
از این بازی یه نتیجه خوب میشه گرفت که این 5تایی ها فقط برای تیم های ضعیف نیست و بارسا از هیچ تیمی ترس نداره و این نتایج عالی و قوی میتونه در مقابل هر تیمی که باشه,به دست بیاد.....
‎ ‎ !!حتی رئال!!


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۱۲:۰۱)
 
Don.Andres
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
نیمه ی دوم یه بازی تمرینی بود...

در ضمن همین الان سایت گل خبر اومد که لیورپول بوسکتس رو میخواد...
آرسنال هم هفته ی پیش خبرش اومد...
دو تا تیم بزرگ انگلیس میخوانش با 1 ماه بازی کردن در لالیگا...
این نشون میده که خیلی بازیکن ارزشمندیه...نباید از دستش بدیم...


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۱۱:۲۸)
 
مهمان
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
بازی خوبی بود ولی فقط نیمه اول
نیمه دوم خیلی خسته کننده بود...


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۱۱:۲۵)
 
M.I.N.A
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
واقعا عالی بود.....

نیمه اول که غوغا کردن ...

ولی دیگه بهشون حق بدید بعد از یه نیمه با پنج گل یه نیمه استراحت کنن......


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۹:۴۷)
 
Don.Andres
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
برد رو تبریک میگم...
یه چیزی که میشه از این بازی فهمید اینه که اگه دقت کرده باشید این بازیکن ها همشون دقیقا همون بازیمن های فصل قبل بودن...(به جز آلوز...) یعنی همه بازیکن های رایکارد بودن.فصل قبل فرنک مربیشون بود ولی این فصل پپ...
این بارسا نسبت به بارسای فصل قبل فرنک خیلی بهتره...هم روون تر بازی میکنه و هم بهتر گل میزنه...
آنری فاجعه بود...به نظر من اگه گلب یا بویان رو بذاره وینگر چپ خیلی خیلی میتونن موثر باشن(البته آنری هم 3 تا حرکت خوب کرد...ولی بقیه رو...)خصوصا گلب...تکنیک فوق العاده ای داره...

یه مطلب دیگه هم اینکه بارسا تو 3 بازی اخیرش که تو هیچ کدوم گل نخورده یایا فیکس بوده...اینجا فرق یایا و بوسکتس مشخص میشه...یایا تو دفاع خیلی موثره و واقعا به دفاع سر و سامون داده وسرجیو تو حمله کارایی بهتری داره...

نظرتون در مورد ویکتور سانچز چیه؟؟
من که میگم بازیکن خوبی میتونه بشه...فرزه و تکنیکی.پاس های خوبی هم میده...هافبک خوبی میشه البته اگه پپ بهش بازی بده...( که به قول بچه ها پپ به سوگلی های خودش خوب بازی میده...)


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۹:۳۱)
 
bryan
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
. واقعا بارسا وحشتناک حمله میکنه
، این بارسا فقط باید حمله کنه ولی خب بالاخره هر چی باشه تیم مقابلشون به قول یکی از دوستان مالدیو که نیست 16 ، 17 تا گل بزنند . در ضمن بازیکنهای حریف هم بشدت عصبی شده بودن و احتمال داشت با بازی خشن حالا که نمیتونستن گل بزنن چندتا مصدوم رو دست بارسا بزارن .
ولی چیزی که مسلمه از قدیم تا به الآن بارسا با بازی هجومی نتیجه میگیره نه با بازی تدافعی یا محافظه کارانه .
ولی انصافا آلوز خیلی با تعصب بازی میکنه . بنظر میآد احساسی که نسبت به بارسا داره فراتر از مسائل حرفه ای هست .
کسی هست بدونه بارسا با این برد صدرنشین موقت شده یا نه ؟


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۹:۲۶)
 
shahab
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
واقعا مدیر سایت راست میگه. دوست داشتم دوتا نیمه اول گل می زدیم سه تا نیمه دوم نه که اینطوری نشه.
البته اکثر تیم های بزرگ معمولا دلشون دیگه برای حریف می سوزه و بیشتر گل نمی زنند. مثل ابران یا آسیایی نیستند که یه حریف مثل مالدیو گیر بیارند 17 ، 18 تا بزنند.


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۹:۱۲)
 
Agent.47
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا

اي كاش نيمه دومم يه 2 3 تايي ميزديم


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۸:۴۰)
 
کاتالونیا
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
بارسای واقعی به این بارسا میگن نه بارسای اول فصل


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۸:۰۴)
 
M.I.N.A
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
من از همون اول هم به پپ اعتقاد داشتم. واقعا تیم چه انسجامی داشت.‎!‎
پپ داره سعی میکنه با بازیای چرخشی به همه بازی بده و به خاطر همین بین بازیکن ها یه اتحاد عجیب هست...
امیدوارم این اتحاد تا همیشه همیشه در هر مسابقه ای به بارسا کمک کنه....


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۷:۱۶)
 
ashkan007
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا



یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۶:۴۶)
 
Korea.Love
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
بد نبود نیمه دوم هم یه کاری میکردیم.ولی بازم خوب بود.تبریک.


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۵:۲۶)
 
luis enrique 21
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
من دیگه واقعا نمیدونم چی بگم .ببینید و لذت ببرید


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۲:۲۷)
 
aryamehr
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
نیمه اول نیمه دوم


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۲:۱۱)
 
ashkan007
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
یه برد رویایی دیگه .
امیدوارم این روند ادامه داشته باشه . . .


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۲:۰۲)
 
Mellllanic
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
انگیزه تو فوتبال غوغا میکنه و نیمه دوم هم بدون انگیزه بود ما که اشباع شده بودیم اونام که زورشو نداشتن .


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۱:۴۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارسا 5-0 آلمریا
نمی دونم چرا نیمه دوم با این بازی های سرد و کسل کننده، لذت بازی رو از دماغمون در میارن
از بازیهایی که نیمه دومش بدون گله بیزارم، حتی اگه نیمه اول 100 تا گل زده باشیم


یکشنبه، ۵ آبان ۱۳۸۷ (۱:۳۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۳ کاربر آنلاین است. (۳۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!