به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

آخرین مقالات اختصاصی
آخرین مقالات تحلیل آماری
آخرین مقالات آنالیز فنی
آخرین اخبار نقل و انتقالات
شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

واکنشهای طلایی تراشتگن در سن مامس (ویدئو)ویدئوهای بارسا
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ دوشنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ (۲۱:۱۳) (۳۷۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی
FCBarcelona.ir


آنچه بارسا را از غرق شدن در باتلاق کشور باسک نجات داد، فقط و فقط دستهای مطمئن «دیوار برلین» بود. دروازبانی که روز به روز و بازی به بازی مطمئن‌تر نشان می‌دهد. بیایید یکبار دیگر واکنشهای خیره کننده او را در بازی دیشب با هم تماشا کنیم!



زوج مسی و تراشتگن در دو سال اخیر، تقریبا در تمامی بازیها ناجی والورده شده‌اند و نتایج را از کیفیت نازل بازی بارسا فاصله داده‌اند. شب گذشته که مسی سر حال نبود، تراشتگن یک تنه به میدان آمد و ناجی والورده و تیم بی‌برنامه‌اش شد. واکنش‌های تماشایی او ارزش دیدن دوباره را دارد!

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
abouzarlionel
پاسخ به: واکنشهای طلایی تراشتگن در سن مامس (ویدئو)
خوب جای آلوز رو برامون پر کردی هرچند گاهی مثل اون بنده خدا یه اشتباهاتی داری ولی خدایی دمت گرم. ازت راضی ایم


سه‌شنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ (۲۰:۱۳)
 
Shahik
پاسخ به: واکنشهای طلایی تراشتگن در سن مامس (ویدئو)
تیم گل میزنه میگه ترشتگن پاس داد مسی گل زد گل نمیخوره میگه مسی تو دفاع خوب نبود ولی ترشتگن گل نخورد . برو با تبلت مربی گریتو کن بااااا برنامه نویس...


سه‌شنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ (۱۸:۰۳)
 
Faryas
پاسخ به: واکنشهای طلایی تراشتگن در سن مامس (ویدئو)
۵۰ درصد ترشتگن ۵۰ درصد هم مسی تیم گند والورده رو جمع کردن


سه‌شنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ (۱۲:۴۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: واکنشهای طلایی تراشتگن در سن مامس (ویدئو)
البته متس اين دو فصل شانس والورده رو هم همراهش داشته كه خيلى توپا رو مهاجما با بى دقتى كوبيدن بهش، ولى يه وقتايى يه حركاتى مى كنه كه فقط از كاراگاه گجت و دستهاى پر توانش بر مياد!


سه‌شنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ (۱:۱۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: واکنشهای طلایی تراشتگن در سن مامس (ویدئو)
نقل قول
akbarimatin17 نوشته:

وقتی میبازیم یا مساوی میکنیم همه چی میشه تقصیر ارنستو ولی وقتی می بریم میشه نبوغ مسی و تراشتگن و ...واقعا این همه تبعیض تا کجا...؟؟؟!!!!

امان از كسى كه خودشو به خواب زده. يعنى زلزله ١٠ ريشترى نمى تونه بيدارش كنه...


سه‌شنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ (۱:۱۰)
 
Daughter.of.Eve
پاسخ به: واکنشهای طلایی تراشتگن در سن مامس (ویدئو)
دمش گرم


دوشنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ (۲۳:۴۲)
 
frederic*chopin
پاسخ به: واکنشهای طلایی تراشتگن در سن مامس (ویدئو)
نقل قول
akbarimatin17 نوشته:

وقتی میبازیم یا مساوی میکنیم همه چی میشه تقصیر ارنستو ولی وقتی می بریم میشه نبوغ مسی و تراشتگن و ...واقعا این همه تبعیض تا کجا...؟؟؟!!!!

تمام بردها ازآنِ مربی... نحوه ی کسالت بار بازی تیم دراکثر بازیها سهم کی؟


دوشنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ (۲۲:۵۸)
 
akbarimatin17
پاسخ به: واکنشهای طلایی تراشتگن در سن مامس (ویدئو)
وقتی میبازیم یا مساوی میکنیم همه چی میشه تقصیر ارنستو ولی وقتی می بریم میشه نبوغ مسی و تراشتگن و ...واقعا این همه تبعیض تا کجا...؟؟؟!!!!


دوشنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ (۲۲:۲۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۶۲ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۱
مهمان: ۶۱

ادامه...
برترین گلزنان لالیگا
۱لیونل مسی ۳۶
۲کریم بنزما ۲۱
 لوئیز سوارز ۲۱
۴یاگو آسپاس ۲۰
۵کریستین استوانی ۱۹
۶وصام بن یدر ۱۸
۷بورخا ۱۷
۸آنتوین گریژمن ۱۵
۹خورخه مولینا ۱۴
 خایمه ماتا ۱۴
آخرین بازی
جمعه، 25 مرداد 1398
بیلبائو
1
0
بارسلونا
گلزنان:
نامعین
هفته ۳۸فصل 2019/20
۱بارسلونا۸۷
۲اتلتیکو مادرید۷۶
۳رئال مادرید۶۸
۴والنسیا۶۱
۵ختافه۵۹
۶سویا۵۹
۷اسپانیول۵۳
۸اتلتیک بیلبائو۵۳
۹رئال سوسیداد۵۰
۱۰رئال بتیس۵۰
بازی بعدی
یکشنبه، 3 شهریور 1398
بارسلونا
VS
بتیس
ورزشگاه نیوکمپ
ساعت 23:30 (به وقت ایران)
برترین پاسور‌های لالیگا
۱لیونل مسی ۱۳
 پابلو سارابیا ۱۳
۳جانی ۱۰
 سانتی کازورلا ۱۰
۵آنتوین گریژمن ۹
 خوزه کامپانا ۹
 وصام بن یدر ۹
۸جوردی آلبا ۸
۹موی گومز ۷
 دنی پارخو ۷
لیگ اسپانیا
هفته ۲
بارسلونا 
 رئال بتیس

یکشنبه، ۳ شهریور
ساعت ۲۳:۳۰
بازی بعدی
لیگ اسپانیا
هفته ۳
اوساسونا 
 بارسلونا

شنبه، ۹ شهریور
ساعت ۱۹:۳۰
۸
لیگ اسپانیا
هفته ۴
بارسلونا 
 والنسیا

شنبه، ۲۳ شهریور
ساعت ۲۳:۳۰
۹
لیگ اسپانیا
هفته ۵
خرانادا 
 بارسلونا

یکشنبه، ۳۱ شهریور
ساعت نامعین
۱۰
لیگ اسپانیا
هفته ۶
بارسلونا 
 ویارئال

چهارشنبه، ۳ مهر
ساعت نامعین
۱۱
فعالترین کاربران نظرات اخبار در 7 روز اخیر
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!