به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ سویا vs بارساپیش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ چهارشنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۷ (۱۷:۳۴) (۵۷۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


سانچز پیزخوان نیمه شب امشب میزبان دور رفت مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی اسپانیا خواهد بود. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مسی و بوسکتس از لیست این بازی بیرون گذاشته شده‌اند. بارسا امشب تلاش می‌کند یک قدم دیگر به سمت دستیابی به رکورد بی‌نظیر ۵ قهرمانی پیاپی در جام حذفی اسپانیا بردارد. حریف بعدی آنها در این مسیر سویا خواهد بود، که امشب در خانه بازی دور رفت را در برابر بارسا میزبانی خواهد بود.

رو در رو

سویا را می‌توان یکی از قویترین تیمهای اسپانیا بر شمرد و در طول این سالها مصاف‌های جذابی بین این دو تیم شکل گرفته است، اما ۲۴ بازی دو تیم در تمامی رقابتها تنها یکبار با شکست بارسا به پایان رسیده است.

پیروزی‌های اخیر بارسا در برابر سویا شامل دو فینال جام حذفی در سالهای ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸، سوپر کاپ اسپانیا در ابتدای فصل جاری و دیدار لیگ ۳ ماه پیش در نیوکمپ می‌شود.



۲۶ تقابل دو تیم در جام حذفی تنها یکبار بدون گل بوده است که به تساوی ۰-۰ در فصل ۲۰۰۷/۰۸ باز می‌گردد.

بازیکنان مشترک

سویا ۴ بازیکن در اختیار دارد که گذشته‌ای در بارسا دارند. مدافع این تیم سرخی گومز ۹۶ بازی برای بارسا ب انجام داده بود پیش از آنکه از طریق سلتا به این تیم اندلسی منتقل شود. نولیتو هم داستان مشابهی دارد. الیکس ویدال تابستان گذشته پس از ۳ فصل حضور در نیوکمپ به سویا بازگشت، در حالی که مونیر ال حدادی در همین زمستان از جمع آبی و اناری‌ها جدا شده و به سویا پیوسته است. البته او و نولیتو لااقل بازی رفت را به دلیل مصدومیت از دست داده‌اند.

سه بازیکن هستند که در سمت مقابل قرار دارند. برای کلمنت لنگله، ایوان راکیتیچ و دنیس سوارز این یک تقابل با تیم سابق خواهد بود.

فرم دو تیم

بارسا که با ۵ امتیاز فاصله در صدر جدول لالیگا ایستاده، با عبور از کالچرال لئونزا و لوانته به جمع ۸ تیم پایانی جام حذفی رسیده است.

سویا که پس از شکست در برابر رئال مادرید در ابتدای این هفته به رتبه چهارم لالیگا سقوط کرد، به جمع ۳۲ تیم پایانی لیگ اروپا راه یافته و باید آنجا به مصاف لاتزیو برود. در جام حذفی آنها ویانووزا و اتلتیک بیلبائو را از پیش رو برداشتند تا به این مرحله برسند.

وصام بن یدر (۱۶) که هنوز در انتظار ثبت اولین گلش در برابر بارساست و پابلو سارابیا (۱۴) برترین گلزنان فصل سویا هستند، اگرچه مهاجم پرتغالی اندره سیلوا با ۲ گل در جام حذفی بهترین عملکرد را داشته است.

نقطه نظر مربیان

پابلو ماچین مغز متفکری است که خیرونا را به دسته اول فوتبال اسپانیا رساند و عملکرد درخشانی را با این تیم در فصل اول حضورشان در لالیگا ثبت کرد، و سپس تابستان گذشته به سویا پیوست.

در صحبتهای پیش از بازی این مربی آرژانتینی گفت: «بارسا تیمی است که هیچ تیمی دوست ندارد در برابرش قرار بگیرد، اما آنها هم از برخورد با ما خوشحال نیستند. در فوتبال هر چیزی ممکن است اما در دو بازی رفت و برگشت کمتر می‌توان به خلق یک شگفتی دل بست».

صحبتهای والورده را می‌توانید در ویدئوی زیر مشاهده کنید:



اخبار تیم

خبر مهم این است که کوین-پرینس بواتنگ تنها یک روز پس از معارفه رسمیش به عنوان بازیکن قرضی، در لیست بارسا قرار گرفته و می‌تواند امشب به اولین بازیکن غنایی تبدیل شود که برای بارسا به میدان رفته است.

نکته حائز اهمیت دیگر غیبت لئو مسی است که والورده تصمیم گرفته به او استراحت دهد، در کنار سرخیو بوسکتس، سرخی سمپر و دنیس سوارز. بارسا همچنین جیسون موریوی محروم را در اختیار ندارد و دمبله، اومتیتی و رافینیا هم مصدوم هستند.

لیست کامل بارسا به این شرح است: تراشتگن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، کوتینیو، آرتور، سوارز، سیلسن، مالکوم، لنگله، آلبا، بواتنگ، روبرتو، آلنیا، ویدال، فرمایلن، پویک و اوریول بوسکتس.




سایر بازیهای دور یک چهارم نهایی

رئال مادرید vs خیرونا
ختافه vs والنسیا (ختافه بازی رفت را ۱-۰ برد)
اسپانیول vs رئال بتیس

پخش زنده

این بازی ساعت ۰۰:۰۰ نیمه شب امشب به طور زنده از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
frederic*chopin
پاسخ به: پیش بازی؛ سویا vs بارسا
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

دوستان کسی متوجه شد ارنستوی دانا که مسی رو می خواست کلا تو لیست نذاره چرا اول هفته گذاشتش رو نیمکت؟

ارنستوی داناس دیگ...ما نادانها نمیدونیم...


پنج‌شنبه، ۴ بهمن ۱۳۹۷ (۱۱:۱۸)
 
jamshid27
پاسخ به: پیش بازی؛ سویا vs بارسا
ترکیب اصلی بارسلونا برابر سویا اعلام شد - بارسلونا: سیله سن- پیکه- لانگله- سمدو- سرخی روبرتو- آلینا- ویدال- آرتور- راکیتیچ- مالکوم- بواتنگ- این چ ترکیبیه دیگه.مرده شور ترکیبتو ببره با این ترکیب چیدنت


چهارشنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۷ (۲۳:۰۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ سویا vs بارسا
دوستان کسی متوجه شد ارنستوی دانا که مسی رو می خواست کلا تو لیست نذاره چرا اول هفته گذاشتش رو نیمکت؟


چهارشنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۷ (۲۲:۲۴)
 
tmagh
پاسخ به: پیش بازی؛ سویا vs بارسا
بازی سختی خواهد بود اما با توجه به تقویم فشرده ای که پیش روی تیم هست استراحت دادن به بازیکنان کلیدی اجتناب ناپذیره. مهمترین نکته در این بازی هم زدن گل در خانه حریف هست.


چهارشنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۷ (۲۲:۲۲)
 
The.Hundredth.One
پاسخ به: پیش بازی؛ سویا vs بارسا
به امید پیروزی. خبرهای خوبی داریم می شنویم و این عالیه


چهارشنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۷ (۲۲:۰۹)
 
bardiabarca82
پاسخ به: پیش بازی؛ سویا vs بارسا
اره از فصل بعد چه ترکیبی بشه هافبکامون.................. دی یونگ..... بوسکتس......کوتی.....
البته از روش انتقالش خوشم نیومد.


چهارشنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۷ (۲۰:۵۵)
 
jamshid27
پاسخ به: پیش بازی؛ سویا vs بارسا
رسمی؛ انتقال دی یونگ به بارسلونا قطعی شد رسمی؛ انتقال دی یونگ به بارسلونا قطعی شد
فرانکی دی یونگ، هافبک جوان و آینده دار هلندی تیم آژاکس رسما به باشگاه بارسلونا ملحق شد
به گزارش "ورزش سه"، تلاش بارسلونا برای جذب ستاره آینده دار هلندی بالاخره نتیجه داد و اگرچه پاری سن ژرمن، منچسرسیتی، یوونتوس و بسیاری تیم های بزرگ دیگر نیز خواهان جذب او بودند، اما باشگاه بارسلونا اعلام کرد انتقال فرانکی دی یونگ به بارسلونا با مبلغ 75 میلیون پوند به علاوه 11 میلیون پاداش نهایی شده است. ب نقل از سایت ورزش 3


چهارشنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۷ (۲۰:۴۷)
 
Ronalmessiho
پاسخ به: پیش بازی؛ سویا vs بارسا
تبریک به همه. انتقال دی یانگ نهایی شد


چهارشنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۷ (۱۷:۵۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۸ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!