به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs ایبارپیش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ یکشنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۷ (۱۷:۲۲) (۳۶۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


اولین بازی خانگی سال ۲۰۱۹ بارسا، امشب در نیوکمپ با میهمان اهل باسک برگزار خواهد شد. هر آنچه باید در خصوص این بازی بدانید اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در اولین بازی از ۳ بازی پیاپی بارسا که در نیوکمپ برگزار خواهند شد، ایبار امشب میهمان کاتالونیاست. بارسا که ۵ بازی اخیرش را با پیروزی پشت سر گذاشته و ۵ امتیاز هم با اتلتیکو فاصله دارد، با شرایطی خوب پا به این بازی خواهد گذاشت.

آمار کلیدی

از زمان حضور والورده، بارسا در برابر تیمهای ایالت باسک ۱۰ پیروزی و ۱ تساوی بدست آورده و شکستی را متحمل نشده است.

لئو مسی برترین گلزن بارسا در برابر ایبار است (۱۲ گل) و این گلها را در ۷ بازی برابر این تیم به ثمر رسانده است. اگر او امشب گلزنی کند، به اولین بازیکن تاریخ تبدیل خواهد شد که موفق شده ۴۰۰ بار در لالیگا گلزنی کند!


لوئیز سوارز هم در گلزنی به ایبار تبحر دارد. او در هر ۵ حضور اخیرش در برابر این تیم موفق به گلزنی شده است. یک گل دیگر از او می‌تواند او را به جمع ۵ گلزن برتر تاریخ بارسا برساند.



رو در رو

این دو تیم تاکنون تنها در لالیگا در برابر یکدیگر به میدان رفته‌اند و از اولین دیدارشان در ۱۸ اکتبر ۲۰۱۴ تاکنون ۷ بار در برابر یکدیگر صف آرایی کرده‌اند.

بارسا موفق شده همه این ۷ بازی را برنده شود، با ۲۸ گل زده و ۴ گل خورده، و در ۴ تا از این بازیها موفق شده ۴ گل یا بیشتر به ثمر برساند. هیچ تیمی موفق نشده این آمار گلزنی را در برابر ایبار ثبت کند.

آخرین دیدار دو تیم به هفته ۲۴ فصل گذشته باز می‌گردد، جایی که بارسا به لطف گلهای سوارز و آلبا ۲-۰ پیروز میدان شد.

فرم دو تیم

شکست اخیر برابر لوانته تنها شکست بارسا در ۱۰ بازی اخیرش بود. آنها در این بازیها ۴ بار دروازه‌شان را بسته نگه داشته‌اند و در سه بازی ۴ گل یا بیشتر به ثمر رسانده‌اند.

ایبار در ۱۰ بازی اخیرش رئال مادرید و آلاوز را شکست داده و ۵ بازی اخیرش را با تساوی به پایان برده که شامل تساوی ۴-۴ برابر لوانته می‌شود.

ترکیب دو تیم

برای بارسا رافینیا، سمپر، اومتیتی و فرمایلن مصدومند، و مالکوم هم از ترکیب کنار گذاشته شده است:

تراشتگن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، دنیس، کوتینیو، آرتور، سوارز، مسی، دمبله، سیلسن، لنگله، موریو، آلبا، روبرتو، آلنیا و ویدال.


رنگهای مشابه

ایبار در ابتدا با لباسهای سفید بازی می‌کرد اما در فصل ۱۹۴۳/۴۴، فدراسیون باسک به آنها پیراهن‌های بارسا را هدیه داد و از آن زمان به بعد آنها لباس آبی و اناری به تن می‌کنند.

در فصل ۱۹۸۷/۸۸، زمانی که این باشگاه بعد از ۳۰ سال غیبت به دسته دوم بازگشت، مسئول لباس این تیم زاپیکو به یک فروشگاه رفت، لباسهای جدید بارسا را خرید، لوگوی باشگاه را از روی آنها جدا کرد و لوگوی ایبار را به جایش چسباند!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
frederic*chopin
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs ایبار (ویدئو)
اگه مالکومو بدن بره...فانوسا کفن میپوشیم شبونه میریم بارسلون ...
وعده ی ما مقابل لانه ی والویروس بزرگ ... هرچی نود و کسپر و پاندا و نورتون دارید وردارید بیارید...


یکشنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۷ (۱۸:۵۶)
 
jamshid27
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs ایبار (ویدئو)
اسم مارک کوکورلا تو ترکیب ایبار...کسی ک از آکادمی خودمونه و قرضی واسه ایبار بازی میکنه و چن هفته پیش اشک 2ریالیا رو در آوردو باعث شد ایبار 3-0 ریالو ببره. بچه ها خواهشا" بازی کوکورلا رو زیر نظر بگیرین ببینین چی پرورش داده آکادمی مون قطعا" می تونه یه جایگزین عالی باشه برا آلبا


یکشنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۷ (۱۷:۴۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs ایبار (ویدئو)
والورده آلکاسر و دنیس رو از تیم فراری داد و الانم می خواد همین کارو با مالکوم بکنه تا به انتخاب احمقانه ش ویلین پیرمرد برسه...

امشب هم مثل اکثر بازیهای دوران والورده احتمالا ایبار بخش زیادی از بازی به ما مسلطه و حمله می کنه.

کی می رسه اون روزی که اعلام کنن شر این آفت از سر تیم کم شده...


یکشنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۷ (۱۷:۲۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۰ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!