به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ لوانته vs بارساپیش بازی
فرستنده امین سبحانی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۷ (۱۷:۵۹) (۴۲۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
امین سبحانی /FCBarcelona.ir


دو تیم بارسا و لوانته، امشب دیدار رفت مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی را در ورزشگاه سیوتات د والنسیا برگزار خواهند کرد. هر آنچه لازم است از این دیدار بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

کمتر از یک ماه از تقابل دو تیم بارسلونا و لوانته در لیگ می‌گذرد و بار دیگر ورزشگاه شهر والنسیا، این بار در جام حذفی میزبان رویارویی دو باشگاه به رنگ آبی و اناری خواهد بود. دیدار رفت مرحله یک هشتم پایانی کوپا دل ری، امشب از ساعت 00:00 به وقت ایران کلید خواهد خورد و این در حالی است که هنوز داغ شکست سنگین 5 بر صفر، روی سینه شاگردان پاکو لوپز سنگینی می‌کند. هت ترک لئو مسی و گل‌های لوئیز سوارز و جرارد پیکه در آن بازی، پیروزی شیرین خارج از خانه را برای کاتالانها به ارمغان آورد.

لیست بازیکنان

اسامی نفرات منختب ارنستو والورده برای سفر به والنسیا به این شرح است: تراشتگن، سمدو، بوسکتس، دنیس سوارز، کوتینیو، آرتور، دمبله، سیلسن، مالکوم، لنگله، موریو، روبرتو، آلنیا، ویدال، میراندا، پویگ، چومی و واگه.


همان طور که در این لیست مشاهده می‌شود، سرمربی بارسا به مسی، پیکه، راکیتیچ، سوارز، آلبا و مونیر استراحت داده است. از سویی، رافینیا، سمپر، اومتیتی و فرمایلن نیز مصدومان اردوی بارسا به شمار می‌روند. به نظر شما می‌توانیم امشب شاهد اولین بازی موریو و واگه در ترکیب آبی و اناری‌ها باشیم؟!

نکات کلیدی

بارسا، چهار دیدار از پنج بازی اخیر خود برابر لوانته را با پیروزی پشت سر گذاشته است. آخرین شکست بارسایی‌ها به فصل قبل باز می‌گردد؛ جایی که با نتیجه پر گل 5 بر 4، قافیه را به حریف باختند تا رکورد شکست ناپذیری‌شان هم از بین برود.

هیچ کس این فصل به اندازه لئو مسی از بارسا و انیس باردی از لوانته، موفق به زدن گل از روی ضربات ایستگاهی نشده است.


دو بازیکن سابق بارسا، اویر اولازابال و روبن روچینا، در ترکیب لوانته به چشم می‌خورند.

طی سال‌های اخیر، این دو تیم دو بار در کوپا دل ری به یکدیگر برخورد کرده‌اند: سال 2004 بارسا دیدار رفت را با یک گل واگذار کرد، اما در بازی برگشت، به لطف گل‌های اینیستا، ساویولا و رونالدینیو، شکست را با پیروزی 3 بر یک عوض کرد.

10 سال بعد، بارسلونا در خانه حریف با هت تریک کریستین تیو با نتیجه 4 بر یک پیروز شد و در نیوکمپ هم به پیروزی 5-1 رسید.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

نقطه نظر مربی

ارنستو والورده، لوانته را حریفی آسان نمی‌داند و در مورد دیدار در والنسیا می‌گوید: «همه چیز الان برابر است؛ ما کار خودمان را می‌کنیم و انتظار یک بازی سخت برابر لوانته را داریم. آنها این را در رقابتهای لیگ هم ثابت کرده‌اند».

پخش زنده

شما می‌توانید دیدار بارسا برابر لوانته را امشب ساعت 00:00 از طریق شبکه سوم سیما تماشا کنید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Heavenly.Girl
پاسخ به: پیش بازی؛ لوانته vs بارسا
به امید پیروزی


پنج‌شنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۷ (۲۳:۴۷)
 
jamshid27
پاسخ به: پیش بازی؛ لوانته vs بارسا
به این خبر مربوط نیست ولی : انتقال فرانکی دی یونگ به بارسا رسمی شدهمین چن دقه پیش سایت ورزش 3این خبرو کار کرده ... ساعتی قبل توئیتر بین اسپورت به نقل از آ.اس اسپانیا مدعی شد بارسلونا برای انتقال 86 میلیون دلاری (75 میلیون یورو) فرانکی دی یونگ به توافق رسیده و این انتقال طی 48 ساعت آینده نهایی خواهد شد. در حالیکه در روزهای اخیر عنوان شده بود چنین انتقالی در زمستان امکان پذیر نیست و دی یونگ در تابستان پیش رو مقصد بعدی خود را مشخص خواهد کرد اما حالا و طبق ادعای این منابع، بارسلونا با هافبک آینده دار هلندی به توافق رسیده و از همین زمستان او را به خدمت خواهد گرفت. -
ضمنا" بچه ها واس همین بود که مدیرا حاضر شدن اجازه رفتن دنیس رو به لیگ بر تر بدن


پنج‌شنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۷ (۲۰:۰۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ لوانته vs بارسا
از ابداعات ارنستوی دانا اینه که لیست بازی امشب توش مهاجم نداره.


پنج‌شنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۷ (۱۸:۰۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۷ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!