به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs تاتنهامپیش بازی
فرستنده امین سبحانی در تاريخ سه‌شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۷ (۱۴:۵۰) (۴۲۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
امین سبحانی / FCBarcelona.ir

پرونده مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نسخه 2018/19، امشب در نیوکمپ با میزبانی از اهالی لندن برای آبی و اناری‌ها بسته خواهد شد. هر آنچه لازم است از این دیدار بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

امشب ساعت 23:30، شاگردان ارنستو والورده مقابل تاتنهام قرار می‌گیرند. بارسا با 13 امتیاز، صدرنشینی و به تبع آن، صعود به دور بعد را قطعی کرده است. در آن سوی میدان اما تاتنهام با 7 امتیاز – به مانند اینتر - و به لطف گل زده بیشتر در رده دوم قرار دارد. این در حالی است که سایه سنگین اینتر را روی خود حس می‌کند و با یک لغزش کوچک، می‌تواند سقوط آزادی به مقصد لیگ اروپا داشته باشد.

فرم دو تیم

شنبه شب، بارسا موفق شد همشهری و رقیب همیشگی خود را در RCDE گلباران کند و با انگیزه‌ای بسیار بالا پا به این دیدار خانگی بگذارد. کاتالانها در جدول لیگ، با 31 امتیاز به تنهایی صدرنشین هستند و پس از آنها سویا (28)، اتلتیکو مادرید (28) و رئال مادرید (26) قرار دارند.

در لیگ قهرمانان نیز از 5 بازی، 4 برد و یک تساوی، حاصل کار بارسا بوده و قطعا بزرگترین اندیشه والورده، حفظ شکست ناپذیری در این تورنومنت معتبر می‌باشد.


تاتنهام، در آغاز لیگ جزیره عملکرد قابل قبولی نشان داد و از همان ابتدا خود را مدعی قهرمانی این فصل معرفی کرد. در ادامه فصل اما دچار لغزش‌هایی شد و همین امر باعث شد تا در جنگ تمام عیار انگلیسی عقب بیفتد و اکنون پس از گذشت 16 هفته، با 36 امتیار و در واقع 6 امتیاز کمتر از لیورپولِ صدرنشین در رده سوم جای بگیرد.

آنها علاوه بر امیدواری به صعود به رتبه‌های بالاتر جدول داخلی، نیم نگاهی هم به گروه مرگ لیگ قهرمانان دارند. جایی که پا به پای اینتر پیش آمده‌اند و حال، برای صعود، به سد محکمی به نام بارسلونا خورده‌اند. آنها چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار ندارند، مگر آنکه بخواهند برای صعود، دست به دامن آیندهوون یک امتیازی گردند! 2 برد، یک تساوی و 2 شکست، حاصل کار شاگردان پوچتینو در مرحله گروهی این فصل لیگ قهرمانان است.

غایبان دو تیم

بارسا: ساموئل اومتیتی، سرخی روبرتو، مالکوم، سرخی سمپر و رافینیا.

تاتنهام: موسی دمبله، داوینسون سانچز، اریک لاملا، خوان فویس، ویکتور وانیاما، سرگی آیوریرو تریپیر.

آخرین بار چه گذشت؟!

دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه ومبلی، هفته دوم برگزار شد و آن بازی با نتیجه پر گل 4 بر دو به سود تیم میهمان به پایان رسید. گل‌های بارسا در آن بازی را کوتینیو، راکیتیچ و مسی به ثمر رساندند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

پخش زنده

دیدار دو تیم بارسا و تاتنهام را می‌توانید ساعت 23:30 امشب به وقت ایران، به صورت زنده از طریق شبکه سوم سیما به نظاره بنشینید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
frederic*chopin
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs تاتنهام
بابا طرف زیبایی رو نمیشناسه چ توقعی دارین آخه...!!؟؟


سه‌شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۷ (۲۱:۴۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs تاتنهام
به امید رویای دست نیافتنی بازی زیبا...


سه‌شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۷ (۲۰:۳۳)
 
The.Hundredth.One
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs تاتنهام
به امید پیروزی!


سه‌شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۷ (۱۴:۵۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۹۰ کاربر آنلاین است. (۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۹۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!