به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مالکوم: مسی یک موجود فضایی استمصاحبه
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۴ آبان ۱۳۹۷ (۱۲:۰۸) (۵۱۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت گل
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


این جوان برزیلی از اینکه می‌تواند در کنار بزرگترین بازیکن دنیا بازی کند بینهایت خوشحال است و ادعا می‌کند که حضور مسی انگیزه‌ای برای تمام تیم است. در این خبر خلاصه صحبتهای او را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مالکوم هم‌تیمی خود لیونل مسی را به عنوان «فوتبالیستی فرازمینی» توصیف کرده و تعهد می‌دهد که نهایت استفاده را از فرصتی که بدست آورده تا در کنار این اعجوبه بازی کند خواهد برد. این ستاره برزیلی در تقابل یکشنبه برابر رئال بتیس، برای اولین بار در ترکیب اصلی در کنار مسی حضور داشت، اگرچه این دو نتوانستند مانع شکست ۳-۴ بارسا شوند.

با وجودی که مالکوم از زمان پیوستنش از بوردو به بارسا در جولای امسال، فرصت بسیاری کمی برای بازی کردن بدست آورده، اما از فرصت حضور در کنار این اعجوبه فوتبال برای یادگیری هرچه بیشتر استفاده می‌کند.

مالکوم در مصاحبه‌ای با شبکه ESPN برزیل گفت: «چند دقیقه پیش از آغاز بازی در تونل، او به من گفت که وقتی توپ را بگیرد، من را پیدا خواهد کرد. و همین کار را هم کرد، چرا که او یک موجود فرازمینی است».


مالکوم در مورد مسی بیشتر صحبت کرد: «او شخصیتی دارد که همیشه بهترین را برای همه تیم می‌خواهد. برای همین هم او کاپیتان ماست و دیگران را تهییج می‌کند تا بهترین عملکردشان را به نمایش بگذارند. وقتی شما این رفتار را از کسی که ۵ توپ طلا دارد می‌بینید، با تمام انگیزه، نهایت تلاشتان را می‌کنید تا نمایش خوبی داشته باشید».

او افزود: «برای من او بهترین بازیکن دنیاست. به سختی می‌توان در این مورد تردید کرد. شما هرگز نمی‌دانید که او می‌خواهد با توپ چه کار کند، چون حرکاتش غیر قابل پیش بینی است. شما هیچ وقت نمی‌دانید که او به کدام جهت خواهد رفت. فقط با پاسکاری با او، من چیزهای بسیار زیادی می‌آموزم. می‌خواهم نهایت استفاده را از این فرصت طلایی ببرم».


این وینگر ۲۱ ساله تاکید کرد که می‌خواسته به رم بپیوندد، اما از آمدن به اسپانیا پشیمان نیست. او گفت: «داشتم به رم می‌رفتم و خوشحال بودم. بعد فرصت پیوستن به بارسلونا پیش آمد و در مورد آن تردید نکردم، چرا که رویای کودکی‌ام بود. اینجا بودن، به حقیقت پیوستن یک رویاست!»
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
tmagh
پاسخ به: مالکوم: مسی یک موجود فضایی است
حقیقتا مسی با بالا رفتن سن در تیم نقش یک حامی را برای بازیکنان جوان تازه وارد به بهترین وجه انجام میده و یک کاپیتان و لیدر واقعی در تیم هست.


جمعه، ۲۵ آبان ۱۳۹۷ (۱۳:۴۰)
 
frederic*chopin
پاسخ به: مالکوم: مسی یک موجود فضایی است
عرض کردم که ...ایشون خودش هدیه اس به فوتبال...وقتی رفت میفهمیم ...!


پنج‌شنبه، ۲۴ آبان ۱۳۹۷ (۱۲:۵۲)
 
Daughter.of.Eve
پاسخ به: مالکوم: مسی یک موجود فضایی است
خیلی خوب گفته امیدوارم کنار مسی بتونه پیشرفت کنه و به بالاترین سطح برسه


پنج‌شنبه، ۲۴ آبان ۱۳۹۷ (۱۲:۲۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مالکوم: مسی یک موجود فضایی است
واقعا بهترین بودن مسی تو تاریخ فوتبال، فقط از جنبه فنی نیست. شخصیت و روحیه و دید عمیقی که داره بی نظیره. بازیکنای دوزاری مثل رونالدو و حتی بزرگای تاریخ مثل پله و مارادونا بارها خودشون رو بهترین بازیکن تاریخ دونستن، اما مسی همیشه گفته که اهمیتی به این حرفا نمیده و در عمل هم ثابت کرده روح خیلی بزرگتری از اینها داره.


پنج‌شنبه، ۲۴ آبان ۱۳۹۷ (۱۲:۱۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۰ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!