به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs رئال مادریدپیش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ یکشنبه، ۶ آبان ۱۳۹۷ (۹:۵۲) (۴۷۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


در چهارچوب هفته ‍۱۰ لالیگا ۲۰۱۸/۱۹، بارسا ساعت ‍۱۸:۴۵ امروز در یکی از حساسترین دیدارهای فصل، در نیوکمپ میزبان رئال مادرید خواهد بود. این در حالی است که هر دو تیم وضعیت چندان درخشانی در این فصل لیگ نداشته‌اند. هرچه لازم است در خصوص این دیدار بدانید اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بزرگترین بازی فوتبال پیش روی ماست! نیوکمپ امشب میزبان دیداری است که یک تاریخ طولانی از رقابت را در خود دارد و بزرگترین ستارگان تاریخ فوتبال در آن به میدان رفته‌اند.

صدرنشین لیگ، اف سی بارسلونا، به مصاف رئال مادریدی می‌رود که اولین فصلش را با حضور لوپتگی روی نیمکت به شکل بدی آغاز کرده است. در سوی دیگر، بارسا بزرگترین بازیکن دنیا را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

پس از ۴ بازی بدون پیروزی، بارسا سرانجام هفته گذشته در برابر سویا به پیروزی رسید تا به صدر جدول باز گردد. اما مشکلات در رئال مادرید بیشتر از اینهاست. آنها در ۷ بازی اخیر خود تنها یک پیروزی بدست آورده‌اند و ۳ بازی از ۴ بازی اخیر خود را در برابر سویا، آلاوز و لوانته واگذار کرده‌اند.


در حال حاضر رئال مادرید با ۴ امتیاز کمتر از بارسا، در رتبه هشتم لالیگا قرار گرفته و در صورت شکست در الکلاسیکو ممکن است تا رتبه دهم نیز سقوط کند. در سوی دیگر، اتلتیکو با پیروزی شب گذشته موقتا موفق شده صدر جدول را در اختیار بگیرد.

ترکیب نفرات

لیست بارسا برای این دیدار به شرح زیر است:

تراشتگن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، کوتینیو، آرتور، سوارز، دمبله، رافینیا، سیلسن، مالکوم، لنگله، آلبا، مونیر، روبرتو، ویدال و چومی.


بارسا لئو مسی، ساموئل اومتیتی و توماس فرمایلن را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، و تنها مصدوم رئال مادرید هم دنی کارواخال است.

نقطه نظرات

سرمربی بارسا، ارنستو والورده: «هرچه رئال مادرید زخمی‌تر باشد، خطرناک‌تر هم هست. آنها توانایی بازگشت را دارند. من انتظار دارم آنها بهترین کیفیتشان را به نمایش بگذارند».

مهاجم بارسا، لوئیز سوارز: «به الکلاسیکوی سال قبل نگاه کنید. ما عملا قهرمان شده بودیم اما تنش و رقابت در بازی مثل همیشه بود».

سرمربی رئال مادرید، جولین لوپتگی: «فکر نمی‌کنم که قرار است بمیرم. وضعیت ما غیر قابل تغییر نیست. تازه در اکتبر هستیم».

اسطوره بارسا و مکزیک رافا مارکز: «الکلاسیکو یک بازی متفاوت است، که با ذهنیت متفاوتی برگزار می‌شود، و هرگز آسان نخواهد بود. مادرید هنوز هم مادرید است».

آخرین بار چه گذشت



آیا می‌دانستید؟

بارسا در تمام ۲۱ الکلاسیکوی اخیر در لالیگا گلزنی کرده است. یک گل در بازی امروز یعنی آنها با رکورد بیشترین الکلاسیکوهای پیاپی با گل زده که متعلق به رئال مادرید است (۱۹۵۹ تا ۶۹) برابری خواهند کرد.

این اولین الکلاسیکو از ۲۳ دسامبر ۲۰۰۷ است که بدون حضور لئو مسی و کریستیانو رونالدو برگزار می‌شود.

در آمار کامل تقابل دو تیم در تمامی رقابتها، رئال مادرید همچنان با ۹۵ پیروزی در برابر ۹۳ پیش است. ۵۰ بازی هم با تساوی به پایان رسیده است. اما بارسا این فاصله را در سالهای اخیر کم کرده است. یک پیروزی در بازی امروز کاتالان‌ها را به فاصله یک پیروزی تا آمار رئال مادرید خواهد رساند.

لوئیز سوارز از زمان پیوستن به بارسا در سال ۲۰۱۴، با ۶ گل برترین گلزن الکلاسیکو محسوب می‌شود.

پخش زنده

این بازی ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه امروز به طور زنده از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Gpi93
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs رئال مادرید
فقط امیدوارم در این بازی بزرگ و بازی های پیشرو والورده ی احمق بیشتر از دمبله و مالکوم استفاده کنه!


یکشنبه، ۶ آبان ۱۳۹۷ (۱۴:۰۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۵۷ کاربر آنلاین است. (۳۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۵۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!