به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آنالیز مشکلات بارسا در قلب خط دفاعیآنالیز فنی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ دوشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۷ (۱۷:۰۰) (۱,۰۹۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


تقویم بارسا سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود و مدام هم مدافعین بیشتری از دسترس خارج می‌شوند. در بدترین زمان ممکن، ساموئل اومتیتی و توماس فرمایلن هر دو مصدوم شدند. دوران مصدومیت مدافع فرانسوی کاملا مشخص نیست و دفاع بلژیکی بارسا هم ۶ هفته دور از میادین خواهد بود. در این مقاله به آنالیز وضعیت بحرانی خط دفاع بارسا پرداخته‌ایم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اکنون فقط جرارد پیکه و کلمنت لنگله در قلب دفاع باقی مانده‌اند و نواری از بازیهای سخت هم در پیش روست. نواری که شامل تقابل با سویا، اینتر میلان و رئال مادرید در ۸ روز خواهد بود.

والورده برای پر کردن جلسات تمرینی و همین طور ترکیب تیم، نیاز به مراجعه به تیم ب دارد. خورخه کوئنکا می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد، اگرچه سرخیو بوسکتس هم ممکن است برای بازی در این پست تمرین داده شود.

جرارد پیکه

پیکه که فصل را چندان خوب شروع نکرده و اشتباهات بزرگی داشته که منجر به دریافت گل شده‌اند، گزینه غیر قابل حذف والورده است. رهبر خط دفاعی بارسا در فصول اخیر چندان درخشان نبوده است. مشکل اما این است که او فرصت استراحتی بدست نمی‌آورد. پیکه در هر ۱۱ بازی رسمی این فصل بارسا ۹۰ دقیقه در میدان بوده است. اگرچه او در وقفه ملی بازی نکرده، با این حال به منظور پیگیری برنامه‌های Davis Cup به چین سفر کرده است.

کلمنت لنگله

مدافع بارسا بودن کار دشواری است. لنگله برای سویا بسیار عالی کار می‌کرد اما در بارسا تحت فشار بیشتری است. او در برابر تیم سابقش در سوپر کاپ اسپانیا به دردسر افتاد و در برابر خیرونا هم از زمین بازی اخراج شد. با این حال، او در ومبلی در کنار پیکه نمایشی چشمگیر داشت و هفته‌های پیش رو، آزمون بزرگ او محسوب می‌شوند.

ساموئل اومتیتی

این قهرمان جهان، یک مهره حیاتی برای بارساست اما زانوی چپش یاری نمی‌کند. او به دلیل مشکل در غضروف زانویش چند بازی این فصل را از دست داده، مشکلی که او تلاش می‌کند بدون رفتن زیر تیغ جراحی از آن رهایی یابد. ۱۳ روز به الکلاسیکو باقی مانده اما به نظر نمی‌آید که او بتواند در برابر سویا و اینتر به میدان رود.

توماس فرمایلن

حقیقت تلخ در مورد او این است که انگار از شیشه ساخته شده است! لیست طولانی مصدومیت‌های او همواره مشکل ساز بوده و این بار در بدترین زمان ممکن تکرار شده است. درست یک هفته بعد از اینکه فرمایلن در ترکیب اصلی بارسا در برابر والنسیا عملکردی موثر داشت، به دلیل مشکل همسترینگ ۶ هفته دور از میادین خواهد بود، یعنی یک میلیونومین مصدومیت او!

خورخه کوئنکا

والورده سه گزینه دارد: کوئنکا، چومی و اوسکار مینگوئزا، که اولی شانس بیشتری برای بازی دارد. والورده این مدافع را از فصل قبل می‌شناسد و این یک مزیت برای اوست. او در سوپر کاپ کالاتونیا برابر اسپانیول خوب کار کرد و در هفته‌های اخیر رشد چشمگیری داشته است. با این حال او محتاج اعتماد به نفس است، چرا که تنها ۱۹ سال دارد!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
saeed2014
پاسخ به: آنالیز مشکلات بارسا در قلب خط دفاعی
خدایا بسه دیگه بفرستش بره این اقای والورده محترم رو.نمیخوام دیگه بددهنی بهش کنم کلا جون هرکی رو دوسداری دکتر ارنست والورده رو با کمال احترام بفرستینش بره بیرون.واقعا عصبی میشم میبینم استعدادهامون دارن یکی یکی پرپر میشن زیرنظرش...


سه‌شنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۷ (۰:۰۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: آنالیز مشکلات بارسا در قلب خط دفاعی
با حضور والورده جای نگرانی نیست.


دوشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۷ (۲۲:۰۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۷۷ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۷۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!