به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

زندگی سخت بارسلونا بدون ژاوی و اینیستا آنالیز فنی
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ یکشنبه، ۸ مهر ۱۳۹۷ (۱۸:۲۸) (۸۰۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: مارکا
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


هر کسی که بازی این روزهای بارسلونا را می‌بیند، متوجه می‌شود که این تیم از مشکلات زیادی در خط میانی رنج می‌برد. اگر بخواهید تعداد پاس‌های اشتباه و غیر دقیقی را که بازیکنان بارسا در بازی مقابل بیلبائو رد و بدل کردند حساب کنید، از محاسبه خسته خواهید شد! در ادامه به توضیح بیشتری درباره این ضعف بزرگ باشگاه کاتالانی پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اصلا اتفاقی نیست که خروج ژاوی و اینیستا از ترکیب بارسلونا با موفقیت‌های پی در پی رئال مادرید در اروپا، شکوفایی یکی از بهترین خط هافبک‌های چند دوره اخیر این باشگاه و تغییر سبک و شیوه بارسا همراه شده است. به گفته کارشناسان، فوتبال از آن کسانی است که تسلط میانه زمین را در اختیار دارند.

با پادشاهی لوکا مودریچ در میانه میدان، قدرت تخریب بازی کاسمیرو و قابل اطمینان بودن تونی کروس در بازی با توپ، رئال مادرید عصر فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته است. درست است که آن‌ها به اندازه کافی در لالیگا خوب ظاهر نشدند اما بیایید با یکدیگر روراست باشیم. رئال سه لیگ قهرمانان متوالی را به خانه برده و در پنج سال اخیر، چهار بار این عنوان را کسب کرده است.

در آن سوی میدان، بارسلونا یکه تاز لالیگا و کوپا دل ری بوده اما بسیار با تیم گذشته نه چندان دور خود تفاوت دارد. فارغ از نتایج و عناوین قهرمانی، بارسلونا در همه بازی‌ها، تسلط توپ و میدان را از از دقیقه اول تا آخر در اختیار داشت. به یاد بیاورید زمانی را که آبی و اناری‌ها بازیکنان تیم مقابل را در نیمه زمین حریف محصور می‌کردند و آن‌ها باید بی‌امان برای بازپس‌گیری توپ می‌دویدند! اما الان مدت زمانی است که آن تسلط همیشگی را در بازی بارسلونا نمی‌بینیم. آن‌ها با پاس‌های ساده توپ را از دست می‌دهند که منجر به ضد حمله و ایجاد فضا برای تیم حریف می‌شود.

خوشبختانه مسی تا زمانی که بازنشسته شود، همان مسی خواهد بود اما با این وجود، شیوه بازی بارسلونا با گذر زمان مشابه نخواهد بود. نه به این خاطر که جانشینی برای ژاوی و اینیستا وجود ندارد، بلکه به این دلیل که بارسلونا با گذشت زمان رو به افول می‌رود و این پسرفت اجتناب ناپذیر است. پس آن‌ها نیاز دارند تا زمانی که مسی هنوز در زمین مسابقه جادو می‌کند، خودشان را بازسازی کنند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
parsafcb
پاسخ به: زندگی سخت بارسلونا بدون ژاوی و اینیستا
نقل قول
مشکل خط هافبک وقتی شروع شد که راکیتیچ اومد و به بوسکتس بیش از حد بها داده شد


آخه مرد مومن چه ربطی داشت چرا حرف بی سر و ته میزنی مربی باید کار بلد باشه بوسکتس خیلی وقت قبل تر ازین که الان کاپیتان سوم تیم باشه جزو بازیکنای فیکس تیم پپ هم بود ، تو تمام این سال ها قهرمانی های بارسا رو توش کاملا نقش داشته
مارکا همچین هم همیشه حرف حساب نمیزنه ژاوی و اینیستا سال 2014 هر دو تو تیم بودن ولی اون سال هیچ جامی نبردیم و رئال قهرمان یو سی ال شد ، چرا چون هافبک راکتیچ بود؟ نه اصلا اون موقع هنوز نخریده بودنش ؛ بلکه بخاطر این بود که احمقی به اسم تاتا مارتینو روی نیمکت بود ، سال پیشش که 7-0 باختیم هم ژاوی و اینیستا تو تیم بودن
همه این بازیکنا بازیکنای عالیی هستن ، بوسکتس اثبات شدست بعد از اینهمه بازی تو این سال ها ، ژاوی و اینیستا که جای خود ، راکتیچ رو جوری میگید بده و خلاق نیست انگار حتما تک تک هافبک هایی که وارد این باشگاه میشن باید چشم بسته عقاب مادرزاد باشن قطعا قدرت دفاعی نه ژاوی نه اینیستا از راکتیچ و بوسکتس بیشتر نیست چه بسا انواع و اقسام دفعاتی که علیرغم حمله ی عالیمون از ضدحمله زخم خوردیم ، مخلص کلام اینکه هر کدوم تو جای خودشون خوبن و مربیه که حرف اولو میزنه اونه که باید شعور فوتبالی داشته باشه و این تیم امسال بارسا یکی از پرمهره ترین هاست کاملا از لحاظ تکنیکی پتانسیل 6 گانه هم داره ولی از لحاظ تاکتیکی ...


پنج‌شنبه، ۱ آذر ۱۳۹۷ (۱۷:۳۱)
 
محمد2012
پاسخ به: زندگی سخت بارسلونا بدون ژاوی و اینیستا
زندگیمون سخت شد


دوشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۷ (۱۵:۰۱)
 
Hidden_Glance
پاسخ به: زندگی سخت بارسلونا بدون ژاوی و اینیستا
مشکل تیم بازیکن و مهره نیست. مشکل کسیه که نمیتونه از ابزارهایی که در اختیارش قرار گرفته، بهره کافی ببره.


دوشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۷ (۱۱:۴۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: زندگی سخت بارسلونا بدون ژاوی و اینیستا
اینا همه ش حرفه. تیم امسال یکی از پرمهره ترین تیمهای تاریخ بارساس. مشکل اینه که یه بی خاصیت نشسته رو نیمکت و بلد نیست از این ظرفیت استفاده کنه.


دوشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۷ (۹:۳۱)
 
Barcelona-1899
پاسخ به: زندگی سخت بارسلونا بدون ژاوی و اینیستا
همه مشکلات بارسلونای کبیر مقصرش کسی نیست جز
والورده الاغ
تمام والورده فَن ها و حامیان والورده دهه هشتادی های کم سن و کم عقل هستن به خصوص در ایران بیداد میکنن و طوری ازش حمایت میکنن که انگار بزرگترین و پر افتخار ترین سرمربی تاریخ فوتبال جهان هست.
هواداران بارسا این پنبه رو از گوشتون بیرون کنید.
تا زمانیکه حلوا ارده در بارسا هست خواب قهرمانی در چمپیونزلیگ رو هم نخواهیم دید.
اگر کسی پشت گوشش رو دید ، قهرمانی بارسا در چمپیونزلیگ با حلوا ارده رو هم خواهد دید.
حامیان حلوا ارده در سرار ایران :



یکشنبه، ۸ مهر ۱۳۹۷ (۲۱:۵۵)
 
RIA-Barsa
پاسخ به: زندگی سخت بارسلونا بدون ژاوی و اینیستا
مشکل خط هافبک وقتی شروع شد که راکیتیچ اومد و به بوسکتس بیش از حد بها داده شد


یکشنبه، ۸ مهر ۱۳۹۷ (۲۰:۱۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۶ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!