به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سه کاری که بارسلونا باید مقابل بیلبائو انجام دهدآنالیز فنی
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ شنبه، ۷ مهر ۱۳۹۷ (۱۳:۲۳) (۶۶۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: barcablaugranes
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


آبی و اناری‌ها پس از پشت سر گذاشتن دو بازی ناامیدکننده مقابل خیرونا و لگانس، باید در هفته هفتم رقابت‌های لالیگا مقابل تیم سابق ارنستو والورده قرار بگیرند. در این مقاله قصد داریم سه نکته مهم را که باید بازیکنان و کادرفنی بارسا مدنظر داشته باشند، یادآور شویم. با ما همراه باشید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

1. بارسلونا باید با قوی‌ترین ترکیب وارد زمین شود

تاکتیک‌های والورده طی بازی‌های اخیر زیر سوال رفته اما باید تصدیق کرد که راه او کاملا اشتباه نیست. استفاده از سیستم چرخشی در این تقویم شلوغ و پرفشار یک نیاز مسلم است اما بازیکنان ذخیره تاکنون نتوانسته‌اند آن طور که باید و شاید از عهده مسئولیت‌های خود بربیایند.

اخراج کلمنت لنگله مقابل خیرونا بدون شک بداقبالی محض بود اما بازیکنانی مانند آرتور و فرمائلن نیز به اندازه کافی خوب نبوده‌اند. بارسلونا همچنان در صدر جدول رقابت‌های لالیگا قرار دارد (البته به خاطر تفاضل گل) اما همه چیز می‌تواند طی این هفته تغییر کند. بنابراین امن‌ترین راه برای حفظ جایگاه جدول این است که بارسا با تمام قوا به میدان برود و در مواقع ضروری از سیستم چرخشی استفاده کند. به نظر می‌رسد که وقت آزمون و خطا در لیگ تمام شده و وقت آن است که بارسا دوباره با بازیکنان اصلی وارد زمین شود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

2. اصلاح اشتباهات دفاعی

در حالی که بارسلونا در کل رقابت‌های فصل قبل تنها 29 گل دریافت کرد، این فصل پس از گذشت تنها 6 هفته، 7 بار دروازه آبی و اناری‌ها باز شده که نگرانی‌ها را در خصوص خط دفاعی بارسلونا افزایش داده است. بر کسی پوشیده نیست که ساموئل اومتیتی مثل سابق نبوده، جرارد پیکه در دفع توپ پراشتباه عمل کرده، اشتباهات آن‌ها به موقعیت برای تیم حریف تبدیل شده و مسلم است که تراشتگن هم نمی‌تواند روی همه صحنه‌ها دروازه بارسا را نجات دهد. بدترین نکته در مورد ضعف خط دفاعی، عملکرد نامناسب بازیکنان ذخیره است. بنابراین همه چیز به والورده و این که او چگونه این وضعیت را درست می‌کند، بستگی دارد. اصلاح اشتباهات دفاعی که از بازیکنان بارسا سر می‌زند، می‌تواند تغییر عمده‌ای در شرایط فعلی به وجود بیاورد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

بر اساس گزارش‌ها، جذب مدافع چپ ذخیره به یک اولویت برای بارسا در پنجره نقل و انتقالات ژانویه تبدیل شده است. البته آن‌ها باید این کار را در تابستان انجام می‌دادند اما ماهی را هر وقت از آب بگیری، تازه است! تا زمان جذب مدافع چپ ذخیره، جوردی آلبا باید تا آنجا که ممکن است، در همه بازی‌ها فیکس باشد.

3. نمایش استحکام و مالکیت و بازیابی هویت

نیوکمپ طی زمان طولانی شاهد غم و اندوه و ناراحتی و تجدید و احیای دوباره بوده است. طی این سال‌ها، بازیکنان و سرمربیانی که از لحاظ ذهنی قوی بوده‌اند، باشگاه را ترک کرده‌اند اما همیشه در تاریخ بارسلونا جاودانه‌اند. یکی از بارزترین مثال این برای افراد، کارلس پویول است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

متاسفانه بارسلونا دیگر بازیکنانی از این دست تربیت نمی‌کند و این دردآور است. یک مرد مبارز با قدرت و توانایی رهبری و غریزه جنگندگی، چیزی است که بارسا به شدت به آن نیاز دارد و به خاطر فقدان چنین بازیکنی در ترکیب، بارسلونا مانند گذشته جاه طلب به نظر نمی‌رسد. بارسا نیاز دارد تا از چرخش بی‌هدف توپ به روش‌های جامع و هدفمند برای گلزنی روی آورد. پاس، ابتدایی‌ترین نیاز فوتبال است اما تبدیل توپ به موقعیت و متعاقبا گلزنی است که شما را پیروز میدان می‌کند. آن استحکام، سیری ناپذیری و عطش موفقیت و شور و اشتیاق هواداران چیزی است که باید در بارسلونا احیا شود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۷ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!